So... חזרתי! כנראה

19 4 0
                                    

לא נטשתי את הספר! אני ממש רוצה לספר על כול מה שעבר עליי בחופש פשוט אין לי זמןןןן להכוללל

אז אני אספר בהזמנות אחרת ואמשיך הלאה.

עכשיו אני אספר בקצרה: יצא לי לקחת קורס צילום קצר (צעד קטן לעתיד לקריירה שאני רוצה להיות בתור צלמת), יצא לי לצלם מלא אני אעלה לפה ספיישל תמונות. למען האמת כמה ספיישלים כי יש פשוט מלא תמונות. אני אעשה את זה ברגע שאני אפסיק להתעצלן וסוף סוף אוריד את התמונות מהמחשב לטלפון.

נפגשתי עם אנשים שהכרתי מהוואטסאפ בסנטר. היה.. שונה ממה שציפיתי אבל לא בהכרח שונה לרעה.

הייתי במחנה אימונים של החוג סיף שרצח אותי.

שלשום יצא לי להתאמן שוב על צילום בחוף הים במצלמה ישנה שהגיל שלה בערך כמו שלי בחוף הים. חוף הים היה סיוט. אבל יצאו תמונות יפות. (אה וזה גם היה תמורת תשלום^-^. אמא שלי שילמה לי כדיי לצלם). אני אעשה ספיישל תמונות גם משם.

וממש אתמול נפגשתי עם מישי שגם הכרתי מהוואטסאפ שגרה קרוב לאיפה שאני גרה ואכלנו גלידה בגולדה.

זה בקצרה האירועים שקרו לי.

עוד עדכון קצרצר לא קשור:
מכול קבוצות הוואטסאפ שהייתי בהן נדבקתי בכול מיני מילים סלנגיות כאלה. סוג ביטויים צורות דיבור.
כמו:
לול בשימוש גבוה כדיי להביע צחוק וכאלה.
הייתה תקופה שהייתי אומרת גם חוח במקום לול אבל מאז התקופה עברה. לאדעת למה.
המונח מזהים. זה כמו מדהים רק טוב יותר.
מידיי פעם גם המפפפ
הו ( למרות שלא נראלי שבטוח הספר עצמו אני אשתמש בזה הרבה אבל אולי בתגובות וכאלה. שתדעו)
ו פפפ

אה וגם יש מישי (ממש נחמדה. שגם איכשהו נדמה שהיא מכירה את כולם) שכול הזמן אומרת ש חחחח זה לא מביע צחוק וזה כחכוח בגרון וכאלה. ומאז מוזר לי לראות חחחח זה מרגיש לי כאילו משו תקוע לי בגרון או משו. לאדעת איך להסביר. זה פשוט כבר לא מביע צחוק בשבילי אז אם אפשר להימנע מלהגיב חחח.

אה וגם יש כול מיני פרצופים שנדבקתי כמו
;-; ._. ^-^ וכאלה. אני לא יכולה להסביר ממש מה הם מביעים תצטרכו ללמוד לבד תוך כדיי הספר.

רק רציתי לעדכן אותכם שתבינו על מה אני מדברת אם אני אשתמש בביטויים/צורות דיבור/פרצופונים האלה.

יואו חשבתי שזה יהיה ממש קצר בסוף יצא לי ארוך רצח ._. .


עכשיו

יש לי אובססיה חדשה
לדמות חדשה

רייבןןן

זאת מ טין טייטנס אבל לא זאת

יש מלא גרסאות שלה.

לפי מה שהבנתי יצאו 4 סדרות שונות על טין טייטנס לפחות נראלי
לכן יש מלא גרסאות שלה

הדבר שגרם לי להתאהב בגרסא המסוימת שלה זו התמונה הזו שנתקלתי בה מפינטרסט:

הדבר שגרם לי להתאהב בגרסא המסוימת שלה זו התמונה הזו שנתקלתי בה מפינטרסט:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

תרגום לחלשים באנגלית:

תמונה 1:
ביסט בוי (הירוק הקטן)- "או, רייבן, קדימה! למה את לא יכולה רק לעשות כיף כמו אנשים נורמליים?"

תמונה 2:
ביסט בוי- "למה את תמיד נעולה בחדר החשוך שלך, קוראת את הספרים הישנים המעופשים שלך?"

תמונה 3:
עדיין ביסט בוי מדבר- "למה את תמיד חייבת להיות כול כך קריפית?"
רייבן- *בוכה*
הסייבורג שרואים בתמונה הראשונה- "תשכח מזה, B." (בי קיצור לביסט בוי). "תעזוב אותה בשקט."

תמונה 4:
רייבן, לעצמה לאחר שהם עזבו- "אני לא קריפית, אני רק שונה."

😔😟💔

רייבן היא מ ז ה י מ ה.
יש בה אפלה פנימית, היא מצולקת נפשית בגלל העבר שלה, היא מתוסבכת, באה ממשפחה דפוקה, מתבודדת, אנטי חברתית, מידיי פעם יש לה גם התקפי כעס ומצבי רוח משתנים (לא בכול הגרסאות ולא לעיתים קרובות אבל אפשר לראות את זה מידיי פעם), והיא תולעת ספרים!!!!

💜🖤💜⁦☠️⁩🖤💜🖤⁦☠️⁩💜🖤💜⁦☠️⁩🖤💜🖤⁦☠️⁩💜🖤💜⁦☠️⁩🖤💜🖤⁦☠️⁩💜🖤💜⁦☠️⁩🖤💜🖤⁦☠️⁩💜🖤💜⁦☠️⁩🖤💜🖤⁦☠️⁩

בקיצור אני ממש אוהבת אותה. אבל ממש. ממש. ממש.

בדיוק עכשיו באתי להעלות ספיישל תמונות שלה-
אבל אז היה לי רעיון

למה אני לא אעלה ספיישל גיבורות שלי בכללי? כאילו דמויות שאני מעריצה.
תתכוננו!

זה ייקח מלא פרקים כי אני אעלה יותר מתמונה אחת לכול דמות. מקווה שיהיה לכם כוח לסבול את הכול. ואם לא בעייה שלהם

אני גם אחפור על כול דמות

המוח המשוגע שלי (מתעדכן באיטיות/מוקפא)Where stories live. Discover now