אז דבר ראשון-
למעריצי פרסי ג'קסון וריק ריירדן-
גורלו של אפולו 4 סוף סוף יצא!! אעאעאע!!!!!!😁😁😁😁😁😁😁
הספקתי לקנות אותו אתמול בערב ולסיים אותו, ואז לקרוא אותו שוב בבוקר ולסיים בצהריים.
למרות שהקצב הזה מרגיש לי קצת איטי... אני לא קוראת מהר כמו שקראתי פעם לוקח לי לסיים ספר של 768 עמודים (שזה הספר הכי עבה שאי פעם קראתי. אבל מה אני אשמה שלא מוציאים ספרים יותר עבים? {חוץ מהארי פוטר. שאת זה אני לא מעריצה}) 5-6 שעות!
יש סיכוי שהוא יצא מלפני חודשים פשוט לא הייתי בסטימצקי בזמן האחרון אז לא יצא לי לבדוק.
אני לא אעשה ספויילרים לה שקורה שם אני רק אגיד דבר שכולנו כבר ידענו- ריק ריירדן נהנה לשחק ברגשות שלנו ולענות אותנו!!!!!😣😣😣😣😣 אני שונאת אותו על כך!!!! תפסיק לענות אותנו ריק!!!!!!👿👿👿👿👿 מה עשינו שזה מגיע לנו😭😭😭😭😭
זה לא דבר שאף אחד מאיתנו לא ידע אבל עדיין הרגשתי צורך עז לציין את זה שוב לאור העלילה החדשה בספר החדש.
וגם בספר הזה יש כמה ציטוטים מעולים שקורעים מצחוק😂😂😂
אולי יום אחד אני אעלה פרק עם כול מיני ציטוטים נבחרים מספרים זה יכול להיות ממש נחמד.
ודבר שני- פליזזזזז יש למישהו המלצות לספרים בוואטפד לתת לי?
כול עוד הוא גמור והכתיבה באיכות סבירה לא אכפת לי על מה זה יהיה גם אם זה יהיה על דולפינים שמפליצים קשתות בענן ושותים בירה. טוב אולי על דולפינים כן יהיה לי אכפת לאחר שלמדתי על הצד האפל של הדולפינים הודות לנשיונל ג'אוגרפיק, (פעם הייתי מעריצה של נשיונל ג'אוגרפיק ווילד וצופה בקביעות. ואחרי מה שגיליתי על דולפינים אני לעולם לא אוכל להסתכל עליהם אותו הדבר. אם זה מעניין את מישהו אין לי בעייה לספר), אבל על שאר החיות לא.
אנ וגם ביום שבת האחרון סיימתי לראות את הסדרה החץ בנטפליקס, ועכשיו התחלתי את הפלאש.
פשוט התמכרתי לסדרות של D.C
אבל למרות שלא משנה איזה סדרה אני אראה, תמיד החץ תהיה הסדרה האהובה עליי של D.C ובכללי מנטפליקס.
אני רואה סדרות בקצב רצחני של עונה שלמה ב 3-4 מקסימום 5 ימים . שכול עונה זה 20 פרקים או מעל.
אני מתכננת אחריי שאני אסיים את הפלאש, אני אעבור לאגדות המחר (עוד סדרה של D.C), ואז סופרגירל, עד שאני אסיים את כול הסדרות של D.C שיש לנטפליקס להציע, ואז אני אסיים לראות את דברים מוזרים שהתחלתי לראות לפני מיליון שנה בערך והפסקתי, שבמקור התכנון המקורי שלי היה לסיים לראות את דברים מוזרים ואז לעבור לסדרות אחרות אבל נמשכתי יותר אל החץ, ואז אחרי שאני אסיים את דברים מוזרים אני אעבור על כול הסדרות המומלצות שיש לנטפליקס להציע.
או בקיצור- אני חורשת את הסדרות של D.C בנטפליקס ואחריי זה אני חורשת את שאר נטפליקס.
איך היה היום שלכם/ן?
שלי היה די סבבה
מלבד הרצון להחטיף לריק ריירדן על ההתעללות ברגשות שלנו (הקוראים) והרצון לצרוח ולבכות במקום (בגלל מה שקרה בספר) מה שבסוף לא עשיתי כי זה היה נראה מוזר ומושך אליי המון מבטים של אנשים שהיו חושבים שהשתגעתי או שאני איזה מוזרה או משהו בסגנון שבועה בגלל משהו שקרה בספר. מה שנכון אבל הם לא מבינים את הכאב שבלאבד דמות שאהבת... זה כמו לאבד חלק מימך. מאני עדיפה להימנע מדברים כאלה.
*רק רוצה לציין שלא עשיתי שום ספויילר ולא אמרתי ששום דמות תיהרג בגורלו של אפולו 4 רק אמרתי שאנשים לא מבינים את הכאב שבלאבד דמות. אבל לא אמרתי שדמות תמות. אז לא עשיתי שום ספויילר.
YOU ARE READING
המוח המשוגע שלי (מתעדכן באיטיות/מוקפא)
Humorהגעתי למצב שיש לי הרבה פרוייקטים שאני רוצה לעשות בוואטפד... ספר חפירות ספר שאלות ספר מחשבות ספר של רגעים שאפשר להזדהות איתם ועוד כול מיני. החלטתי לאחד הכול בספר אחד שמכיל את כול מה שיוצא מהמוח המשוגע שלי! אזהרות: -חפירות. אבל בכמויות. (אני בן אדם...