שאלה 4# + שאלה 5#+הסבר מה זה פלטינה (לא הגוון לשיער)

34 8 10
                                    

באיזה מקצוע תרצו לעבוד בעתיד?
אני ארצה להיות סופרת וצלמת. אני יודעת ששני אלה מקצועות שקשה להרוויח ולהתפרנס מהם אבל זה מה שאני רוצה להיות.
כתיבה גיליתי מחדש שנה שעברה. אני כותבת כול מיני סיפורים בוואטפד שכרגע בהקפאה ויותר רעיונות מאשר סיפורים, וגם כול מיני שירים חסרי לחן שתוכלו למצוא בספר האחר שלי על המחשבות ותהיות על החיים.
גיליתי שאני רוצה להיות צלמת מהרצאה בבית ספר שהביא צלמת. מי ידע שההרצאות האלה יכולות לשנות חיים? או לפחות את החיים שלי. אני לא רוצה להיות סתם צלמת מו צלמת אירועים אני רוצה לצלם נופים וחיות. ובמיוחד זאבים החיה האהובה עליי (🐺💗💜{הייתי עושה לב בצבע האהוב עליי אבל נראה אותכם מוצאים לב בצבע פלטינה. נראה אתכם יודעים מה זה פלטינה בכלל. ולא זה לא גוון לשיער. לא רק בכול אופן}).

זה מה שהביא אותי לרעיון לשאלה 5, עניין הפלטינה. מה הצבע האהוב עליכם?

עליי זה פלטינה כמו שציינתי לפניי 10 שניות. פלטינה זה למי שלא יודע שילוב בין כסף לזהב. לפניי זה הצבע האהוב עליי היה כסף. אף פעם לא אהבתי צבעים פשוטים אני תמיד טיפוס של גוונים מסובכים. לעומת זאת אני בכלל לא טיפוס של זהב. זהב זה ראוותני ונוצץ מידיי לטעמי. זהב מתקשר אצלי מלכותיות לכן הראש שלי ישר עושה את הקישור בין הצבע זהב לאריות- גם בגלל הגוון וגם בגלל המלכותית. ואני סולדת מאריות וכול משפחת החתולים. כסף לעומת זאת לא כול כך מלכותי כמו זהב. הוא יותר בקטע של מסוכן. הרי אם תראו אקדח עשוי כסף תפחדו מימנו לא? אבל אם תראו אקדח עשוי זהב הוא יראה יותר ראוותני ואקדח צעצוע מאשר אקדח אמיתי. כסף מתקשר אצלי לירח ולזאבים החיה האהובה עליי כמו שציינתי 7000 פעם לעומת זהב שמתקשר אצלי לאריות שמהם אני סולדת ולשמש שאני לא אוהבת. אני גם די סולדת מהשמש אני מעדיפה להיות בצל.
כסף וזהב הם בעיניי ניגודים כמו שחור ולבן. ופלטינה זה השילוב המושלם בין שני הצבעים האלה. והוא גם לא משעמם וחסר יחוד כמו אפור אלא מלא חיים וצבעוני. זה מה שעושה אותו למיוחד ונדיר כול כך.

המוח המשוגע שלי (מתעדכן באיטיות/מוקפא)Where stories live. Discover now