5

6.8K 488 173
                                    

-Doruk-

Bugün Gürkan'ın doğum günüydü. Onun için dışarı çıkıp eşyaları aldım. Aslında arkadaşlarıyla ayarlamıştım ve onu saat 7'ye kadar oyalayacaktım ama gerek kalmamıştı.

Eve girip süslemeleri yapmaya başladık. Çok kalabalık değildi. Sadece en yakın arkadaşları buradaydı. Benimle birlikte 6 kişi vardı.

''Saat kaç oldu beyler?"

diye sordum merakla. Çok heyecanlıydım ve bir an önce gelsin istiyordum.

''18:30''

diye cevapladı Gürkan'ın en yakın arkadaşı Tarık. Ona güzel bir sürpriz hazırlamıştık.

''Gelecek değil mi Doruk? Emin misin bak, bir de gelmezse her şey boşa gider''

dedi Faruk. Faruk'ta küçükken abimin en yakın arkadaşıydı. Beni pek sevdiği söylenemezdi.

''Eminim,söz verdi''

Her şey hazırdı. Şimdi saat 7 olmuştu. Hepimiz bekliyorduk. Kapı çalınca herkes saklandı.

Kapıya baktığımda ev sahibini görünce hayal kırıklığı yüzüme yansımıştı. Hemen kendimi toparlayıp konuştum.

''Buyrun Hakan bey ne için gelmiştiniz''

''Gürkan abin evde değil mi?''

Kafamı olumsuz anlamda salladım. Ayrıca Gürkan abim falan değildi.

''Birazdan gelir''

''Tamam gelince söyle bana bir uğrasın''

Tamam deyip kapıyı kapattım ve içeriye geri döndüm.

''Yanlış alarm''

deyip tekrar kendimi koltuğa attım ve telefona baktım. Saat 19:10'du.

''Nerede kaldı bu?''

diye sordum kendi kendime. Gürkan dakik bir insandı. Şimdiye kadar gelmediyse bir sorun olmalıydı. Telefonunu aramıştım ama meşgule atmıştı.

tekrar aradım. Yine meşgule atmıştı. Acaba başına bir şey mi gelmişti.

Doruk: Nerede kaldın

Doruk: Söz vermiştin dediğin saat geçti ama hala yoksun

Mesajlar tek tik olurken tekrar aradım. Telefonuna ulaşamayınca korkuyla oturduğum yerden kalktım. Gürkan bana verdiği sözleri ne olursa olsun tutardı. Bu yüzden geleceğine emindim ancak bir ley olmuş olmalıydı.

Bir saat geçmişti ama hala ortada yoktu. Herkes sıkıntıyla bana bakmaya başladı

''Hani gelecekti tüm plan mahvoldu''

dedi Kerem kaşlarını çatarak. Plan umrumda falan değildi. Gürkan neredeydi? bir şey mi olmuştu?

''Bilmiyorum özür dilerim''

''Sana güvenende hata zaten''

Dedi Faruk öfke dolu bakışlarını üzerimde dolaştırarak.

''Saat geç oldu artık benim kalkmam lazım.''

Kazım elindeki paketi suratıma doğru fırlattı. Paketi zar zor tutmuştum.

''Bunu Gürkan'a verirsin doğum gününü kutladığımı da söyle''

Bana kızgın bir şekilde baktı..

''Biraz daha bekle gelecek biliyorum''

dedim. Gelecekti işte. Bir şey yoktu. Şimdi kapıyı çalacak ve geç geldiği için özür dileyecekti. Sonra bizi görüp şaşıracaktı.

''Evet gelecek ama kim bilir kaç saat sonra''

dedi Faruk. Hediyesini bırakıp kapıya gitti. Herkes yavaş yavaş dağılmıştı. Saate baktım 20:20 olmuştu. En son sadece Tarık kalmıştı.

''Neden gelmedi acaba''

Üzgün bir şekilde yere baktım. Her şeyi elime yüzüme bulaştırmıştım. Resmen rezillikti.

''Tamam Doruk, böyle yapma senin suçun değildi''

''Benim suçumdu onu oyalamam gerekliydi ama 7 de geleceğini söylemişti. Başına bir şey gelmiş olmasın?''

Bildirim sesi geldiğinde tekrar telefona baktım.

Gürkan: Ben gelemedim kusura bakma

Sinirle telefonu kapattım. Hem rahatlamış hem de sinirlenmiştim. Tüm arkadaşlarına ayıp olmuştu. Tarık da saate bakıp gülümsedi.

''Ben de gidiyorum artık çok moralini bozma olur böyle şeyler''

dedi ve gülümsedi. Ona elimi salladım. Her şey mahvolmuştu.

Gözlerim dolmuştu. Bana yapacağı açıklama neydi acaba? Bu sürpriz işi çok saçmaydı işte.

Küçükken abime sürpriz yapmak için dolaba saklanırdım.nHer seferinde onu beklerken uyuya kalırdım. Sürprizleri hiç sevmezdim ama Gürkan severdi. Onun için bu kadar hazırlık yapmıştık.

Koltuğa uzanıp beklemeye devam ettim. En azından ben kutlayabilirdim. Sadece yakın arkadaşları olduğu için şanslıydım. Eğer tüm arkadaşlarını davet etseydik şimdi çok daha büyük ayıp olacaktı.

Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu ama onu beklemek istiyordum. Yine de daha fazla dayanamayıp gözlerimi kapattım...

------------------------------------------------------------------------------

Multi=Doruk

Ohh canıma da değsin bana kimse süpriz yapmadı ben de sizin süprizinizi bozarım böyle

:))))))))

Çıldırıcamddolskdlsşdş

Oy ve Yorum yaparmısınız ?

Eğer oylamazsanız diğer bölümde evi ateşe verir ve hepsini yanarak ölmeye mahkum ederim

Bunu istemezsiniz değil mi 😊

İyi okumalar<3

Defter(BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin