Final

6.1K 343 280
                                    

-Doruk-

Eve geldiğimizde sırtından atladım. Eğilip sırtını ovuşturdu. Gülümsedim ve eve girdim.Hak etmişti. Valizimi odama koydum. Şimdi tekrar dizecektim hepsini. Sıkıntıyla nefesimi verdim.

Salona girip koltukta oturan Gürkan'a baktım. Bana bakıp gülümsedi. Madem hislerimiz karşılıklıydı uzun zamandır hep denemek istediğim bir şey vardı. Sinsice sırıttım.

Yavaşça yanına gidip kucağına oturdum. Şaşkınca bana baktı.

"N-ne yapıyors"

İşaret parmağımı dudaklarına götürüp susmasını sağladım.

"Şşt"

deyip boynunu öpmeye başladım.

"E-eğer 3 saniye içinde kalkmazsan o-olacaklardan ben sorumlu değilim"

Gülüp ona sürtündüm. İnlerken saymaya başladı.

"Bir"

dediğinde umursamadım.

"İ-iki"

dedi sesi titrerken. Korku bedenimi sarmıştı. Onu istiyordum ama altımda sertleşen organla korkmaya başlamıştım. Birden üç demesiyle korkuyla gözlerimi büyüttüm. Resmen kendim kaşınmıştım ve şu an boku yemiştim.

(Boku değil yarrağı yedin djsjkdkdk)

Tam kalkmak için hamle yapacakken kollarımdan tutup beni koltuğa yatırdı.

Kulağıma eğilip nefesini üfleyerek konuştu.

"Seni uyarmıştım pisicik"

Yüzüm kızarırken birden boynuma inmesyle inledim

"V-vazgeçtim"

Sesimin izin verdiği kadar konuştum. Dudaklarıma kapanan dudaklarıyla tekrar düşünme duygumu kaybetmiştim. Geri çekilip dudaklarımın üzerinde konuştu

"Artık vazgeçmek yok"

Gülümsemem genişlerken korkunun kaybolduğunu hissetmiştim. kafamı sallayıp dudağına bir öpücük kondurdum.

"Vazgeçmek yok"

Bu sefer dudaklarına kapanan ben olmuştum. Elimi saçlarına götürüp okşadım. Dudağımı ısırmasıyla boğukça inledim.

*

Kendini üzerime bırakırken ikimizin de yüzünde aptal bir gülümseme vardı.

"Nasıldı?"

Alnıma yapışıp, gözümün önüme gelen saçları ittirdi. Gülümsemem silinmezken, Hala tavana bakıyordum.

"Ne nasıldı?"

Gülüp saçlarımı karıştırdı ve ayağa kalkıp elini bana uzattı.

"Kalk hadi temizlenmemiz lazım"

Elini tutup ayağa kalktım. Seninle asla "o şeyi" yapmam diyen kişiyle, şimdi o şeyi yapmıştık.

Bu hayatta asla büyük konuşmamak gerekiyordu.

İkimiz de Gürkan'ın yatağındaydık. Temizlenmiş ve kıyafetlerimizi giyinmiştik. Kafamı Gürkan'ın göğüsüne yaslayıp gözlerimi kapattım...

---------------------------------------------

Nasıl olmuş mu djdjjdkd her smut yazdığımda gergin hissediyorum jdndmmdkdkd

Yorum atarsanız sevinirim

Ve oy *-*

Defter(BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin