-Doruk-
''Ben...ben Gürkan'ı..''
ona nasıl anlatacaktım ki. Homofobik olmadığını biliyordum ama anlatamazdım. Başka bir şey mi anlatsaydım acaba?
''Gürkan ona aşık olduğunu mu öğrendi''
Şaşkınca ona baktım.Bunu nasıl bilebilirdi ki?
''Ne?''
deyip omuz omuz silkti ve geriye yaslandı.
''anlamıştım zaten''
dedi oturduğu yerde kollarını birbirine bağlayıp gülümsedi.
''N-nasıl''
''Bakışlarından''
O kadar belli ediyor muydum yani? Ona baktığımda gözlerinin dolduğunu gördüm. İlk defa onu böyle görüyordum.
''Ona çok benziyorsun''
dedi gözyaşları akmadan önce. Hıçkırarak ağlamaya başladı.
''Senden nefret ediyorum ona neden bu kadar benziyorsun''
''Kim?''
dedim şaşkınca. Cebinden bir fotoğraf çıkardı ve baktı
''Emir'ime çok benziyorsun''
Hıçkırark fotoğrafa bir öpücük bıraktı. Şaşkın bir şekilde ona bakmaya devam ettim. Abimin gülümserken çekildiği bir fotoğraftı.
''Çok sevdim Doruk''
Ne demem, ne yapmam gerektiğini bilmiyordum
''Aldılar onu benden. Onun oğlu olduğun için senden nefret etmek istedim ama onun kardeşi olduğun için yine de nefret edemedim senden''
fotoğrafı gösterdi.
''Çok güzel gülüyor be''
dedi eliyle fotoğrafı okşayıp tekrar öptü.
''Onu öpemedim, dokunamadım. Onu kaybettim''
Benim de göz yaşlarım akmaya başlamıştı. Kalkıp ona kollarımı sardım. Hemen karşılık verdi.
''Onu çok özledim Doruk''
''Ben de özledim''
Benden ayrılıp gözlerini sildi.
''Bu halimi gördüğün için seni ortadan kaldırmalıyım''
dedi çekmecedeki tabancayı çıkarıp bana doğrulttu.
Şaşkınca ona baktığımda tetiğe bastı. Korkuyla geriye sıçrarken o gülmeye başlamıştı. Tekrar tetiğe bastı.
''Çok güzel çakmak değil mi?''
Korkudan ödüm patlamıştı. Tüm duygusal an uçup gitmişti.
''Tamam seni sevmiyor olabilirim ama öldürecek de değilim''
''Bence seviyorsun yoksa böyle iyi davranmazdın''
''Emir için yapıyorum bunları şimdi yat zıbar ben Kardeşimin odasında kalırım''
''Şu çakmağı bana versene çok güzelmiş''
''Al zaten ben fazla sevmiyorum fazla çocukça yani senin gibi''
Bana laf atmasını umursamadan çakmağa bakıp gülümsedim.
''Teşekkür ederim''
''Bu arada yarın Gürkan'ın yanına gideceksin''
Kafamı olumlu anlamda salladım. Tabi ki de gitmeyecektim. Telefonumu şarja taktım. Gözlerimi kapatır kapatmaz uykuya dalmıştım. Çok yorulmuştum.
--
Sabah erkenden kimse uyanmadan kalktım. Elime bir kağıt alıp bir not yazdım.
'Her şey için teşekkür ederim Faruk abi ama Gürkan'la buluşmak istemiyorum'
Kağıdı katlayıp yatağın üzerine koydum. Sessizce evden çıktım. Eğer kalsaydım beni Gürkan'a götürürdü ama ondan kaçıyordum. Beni bulmasını istemiyordum.
Yine okula gittim. Lanet olası valizi neden almıştım ki. Geçen koyduğum yere tekrar koyup sınıfa girdim. Dersler yine aynı geçmişti. Son sınava da bugün girmiştik ve sınav haftası bitmişti.
Üniversite sınavına da girmiştik zaten ve bu sene son senem olduğu için mutluydum.
-------------------------------------------
Faruk'dan hala nefret edenler el kaldırsın :d
Faruk adamdır aksini iddia eden etmesin
hadi eyw dfkldkdjl
kşkljhkhkjhk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Defter(BxB)
Short StoryBilinmeyen numara: defteri buldun mu? Gürkan: kimsin sen? Bilinmeyen numara: kim olduğumu öğrenmene hazır değilim. Gürkan: beni defterde bahsettiğin kadar seviyor ve tanıyorsan,korkaklardan nefret ettiğimi de bilirdin Bilinmeyen numara: korktuğum te...