-Doruk-
Telefonumu cebime soktum. Moralim bozulmuştu yine. Tuvaletten çıkıp kapıda bekleyen Melisa'ya şaşkınca baktım. Bana bakıp sırıttı.
''Ne var''
diye sordum. Bana doğru yaklaştı.
''Bilinmeyen numara sensin değil mi?''
Olduğum yerde kalmıştım.
''Neden bahsediyorsun sen?''
küçük bir kahkaha atıp. Elini ağzına götürdü.
''Neden bahsettiğimi biliyorsun bence.Şu yüz ifadesine bak nasıl da korktun''
Bu kız ne saçmalıyordu? Nereden anlamış olabilirdi ki.
''Saçmalamayı kes''
Gülüp Telefonununu eline aldı. Kaşlarını kaldırıp telefonu gösterdi.
''Gürkan'dan numarayı almıştım. Bakalım şimdi''
Telefondan mesaj yazıp bana yolladı. Bildirim sesiyle ne yapacağımı şaşırmıştım. Gülüp bir mesaj daha attı. Hattı değiştirmemiştim. Şimdi ne yapacaktım?
''İğrenç değil mi,Bir erkeği seviyorsun''
Sinirle onu itip duvara yapışmasını sağladım. Gülmeye devam ediyordu. Yakasından tuttum.
''Gürkan'ın bir erkeği sevebileceğini düşündün mü gerçekten. Hiç şansın yok. Yazık seni kardeşi gibi seviyor''
Onu sarsmaya başladım. Ellerim titriyordu. Deli gibi korkuyordum.
''Sakın ona hiçbir şey söyleme''
''Neden yapacakmışım bunu''
Sinirden gözlerim dolmuştu.
''Ne yapıyorsun orada!''
diyen Gürkan'a korkuyla baktım. Melisa birden ağlamaya başlamıştı
''Ben bir şey yapmamıştım birden bire saldırdı''
Kafamı olumsuz anlamda salladım
''Hayır durduk yere yapmadım''
''Bir kadına nasıl davranman gerektiğini bilmiyor musun Doruk, Üstelik bana söz vermiştin. ''
Melisa söylerse her şeyi kaybederdim.
''Neden yaptın bunu açıklasana''
dedi Melisa şaşkın bir şekilde ona baktım. Resmen sırıtıyordu. Gürkan ona bakınca yine masum kız haline geliyordu. Eksiksiz olarak tam bir sürtüktü.
''Evet Doruk açıklama yapmanı bekliyoruz''
Sana aşığım ve Melisa da bunu sana söylemekle tehtid etti. Ben de seni kaybetmekten korktuğum için sinirlendim diyemezdim.
''Sen de sözünü tutmamıştın ödeşelim diye yaptım''
Çok saçmaydı ama şimdilik söyleyebilecek başka bir şey düşünememiştim.
''Ne kadar saçma olduğunun farkında mısın?''
''Ben eve gidiyorum''
Sinirle kafeden çıktım. Bu iş iyice boka sarmaya başlamıştı. Bilinmeyen işine belki hiç girmemeliydim.
Eve girip kendimi koltuğa attım. Melisa'nın bir açığını bulmalıydım. Şanslıydım ki söylememişti. Odama gidip kapıyı kapattım. Gürkan'la karşılaşmak istemiyordum.
--
Ertesi gün okula gitmemiştim. Kapüşonumu kapatıp Gürkan'ın okuluna gittim. İçeri giremeyeceğim için dışarıda beklemeye başladım. Melisa Gürkan ile birlikte çıkmıştı. Yapışkan sürtük işte. Onu yanağından öpüp ayrılmıştı.
Yumruklarımı sıktım. Melisa yürümeye başlamıştı. Kendimi sapık gibi hissetmiştim ama hislerimde asla yanılmazdım bu kızda bir şeyler vardı.
Bir kafeye girdiğinde ben de peşinden girdim. Arka masalardan birine oturdum. Buradan beni göremezdi. Yaptığım belki de saçma bir şeydi ama eğer düşündüğüm gibiyse çok iyi bir koz elime geçerdi.
Bingo!
tam tahmin ettiğim gibi! Sürtük olduğunu biliyordum işte. Önünde oturan adamı dudağından öpmesinin başka açıklaması olamazdı. Fotoğrafını çektim. Bunu Gürkan'a göstermeli ve bir an önce bu kızdan kurtulmalıydım.
Masadan kalkıp onların masasına ilerledim.
''Melisacım nasılsın?''
dedim sırıtarak. Korkuyla gözlerime bakmaya başladı.
''Bu kim aşkım''
gülerek bir adama bir de Melisa'ya baktım.
''B-bir arkadaşımın kardeşi''
dedi Melisa tutuşmuştu. Adam elini uzatıp gülümsedi.
''Merhaba ben de Melisa'nın sevgilisiyim''
Şu an karşımdaki adama acımıştım.
''Aa öyle mi çok yakışıyorsunuz''
''Doruk benimle gelsene bir''
''Tabi''
Sırıtıp peşinden yürümeye başladım. 1-0 olan durum şimdi 1-1 olmuştu.
''Ne istiyorsun?''
''Gürkan'dan uzak dur''
''Bunu yapamam ondan hoşlanıyorum''
'Cidden mi'temalı bakışlarımı yolladım
''O zaman neden başka birisyle sevgilisin''
''Çünkü parası var ve zengin onu terk edemezdim''
''İki insanı nasıl aynı anda yürütüyorsun tam bir sürtüksün bir de bana iğrenç diyorsun ben en azından sadece bir kişiyi seviyorum. Sen Gürkan'ı hak etmiyorsun''
''Bu seni ilgilendirmez''
Daha fazla bu kızla muhatap olmak istemiyordum.
''Gürkan'dan ayrılacaksın''
''Gürkan'ın onu sevdiğini öğrenmesini ister misin?''
''Sana inanmaz ki? Nasıl kanıtlayacaksın? ''
Telefondaki fotoğrafı gösterip sırıttım.
''Hem benim kanıtım var, gerçi ihtiyacım bile yok çünkü Gürkan bana inanır''
''O zaman seninle bir iddiaya girelim. Eğer fotoğrafı göstermeden sana inanırsa istediğini alırsın.Ama eğer sana inanmazsa ona olan hislerini söyleyeceksin''
Çok saçmaydı. Gürkan bana inanacaktı biliyordum
''Anlaştık''
Ve fotoğrafı gözlerinin önünde sildim.
''Görüşürüz sürtük''
Omuzundan ittirerek yanından geçtim. Bu iddiayı ben kazanacaktım...
-----------------------------------------------
Mal bu çocuk
Salak yemin ediyorum
Bu yaşına kadar nasıl beyinsiz yaşadın yavrum.
Belgeselin falan çekilmeli bence
Sinirlendim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Defter(BxB)
Short StoryBilinmeyen numara: defteri buldun mu? Gürkan: kimsin sen? Bilinmeyen numara: kim olduğumu öğrenmene hazır değilim. Gürkan: beni defterde bahsettiğin kadar seviyor ve tanıyorsan,korkaklardan nefret ettiğimi de bilirdin Bilinmeyen numara: korktuğum te...