20

5.4K 354 126
                                    

-Doruk-

Kapının açılma sesiyle heyecanla odanın kapısını açtım. Gelmesini beklerken ona tatlı hazırlamıştım. Benim tatlılarımı seviyordu belki bu sayede beni de severdi.

Zaten bugün söylediğim şeyde çok utanmıştım tepkisi de beni üzmüştü ama bununla vazgeçmeyecektim. Gülümseyerk odamın kapısını açtım.

Gülümsemem anında solmuştu. Beni kapıda görünce getirdiği kızın dudaklarına yapışmıştı. Gözlerim anında dolarken genzimde hissettiğim acıyla yerimde çakılı kalmıştım.

''Gel odama gidelim''

deyip kızın elinden tutup kendi odasına götürdü. Kız beni görmemişti. Yanağımda hissettiğim ıslaklık ağladığımı söylese de ben şuan hiçbir şey hissedemiyordum.

Bu kadar mı istiyordu ondan vazgeçmemi. Onu sevmem bu kadar mı kötüydü. Odama girip kapımı kapattım.

Hıçkırıklarımın ardı arkası kesilmezken kendimi yatağa attım. Yastığa vurup durdum. Bu sefer de onu affedebilir miydim?

Yine kaybetmiştim. Bu iddiayı da ben kaybetmiştim. Bazanın altından valizimi çıkardım. Gidecek bir yerim yoktu ama burada daha fazla kalmak istemiyordum. Kıyafetlerimi içine koydum.

Yatağımın yanında duran çerçeveye baktım.

Abim ben ve Gürkan'ın olduğu bir resim vardı. Resmi çerçeveden çıkardım. Onu da valizimdeki eşyaların arasına attım. Tamamen hazır olduğuna emin olduğumda elime kalem aldım. Günlüğümü açıp bugünü yazdım.

Yatağın üzerine koyup üzerine bir not yazdım

'Sen kazandın Gürkan abi'

Sessizce kapımı açıp odamdan çıktım. Hava karanlıktı ve korkuyordum. Dışarısı soğuktu. Yağmur yağmaya başlayınca içimden bir küfür savurdum. Durağa girip oturaklara oturdum

Gece olduğu için kimse yoktu ve sessizdi. Sürekli ağlamaktan gözlerim şişmişti ve dokununca acıyordu.

Yağmur kesilince tekrar yürümeye başladım. Çok acımasızca değil miydi yaptığı?

Abimin yanına gitmek istiyordum. Yavaş adımlarla yürürken yandan gelen taksiyi durdurup bindim.

--
Uçurumun kenarına gelmiştim. Buraya çıkana kadar bacaklarım kopmuştu resmen.

Soluklanıp şehir manzarasına baktım. Belki de son görüşüm olacaktı.

Üç adım falan kalmıştı. Birinci adımı attım, Ardından ikinciyi. Son kez şehir ışıklarına bakıp üçüncü adımımı da attım...

------------------------------------------

Sinirim bozuldu shsjjskd

Defter(BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin