ɹozdz!ɐł 9

1.5K 116 17
                                    

✧Wersja dla czytelniczki✧

Po chwili (Nazwisko) i Okuta byli w barze.

- Witaj Kurogiri, Shigaraki. Przyprowadziłem wam kogoś.

Wspomniana dwójka zwróciła uwagę na Grinana, a następnie na osobę znajdująca się obok niego.

- (Imię)?! Co ty tu robisz.. - rzekł Tomura.

- Egzystuje, stoję, mrugam, oddycham.. Wymieniać dalej?

Jasnowłosy prychnął tylko.

- Giran, możesz już iść. - powiedział "Dymek".

- Jasne, narazie. - pożegnał się i wyszedł z pomieszczenia.

Wtem odezwał się "telewizor".

- Dzień dobry (Shimura) (Imię). Miło cię poznać. Jestem All for one.

- Dobry.. - wymamrotała.

- Wiesz.. Zawsze chciałem cię poznać. Zaraz po tym jak pomogłem Tenko, ruszyłem po ciebie, ale już cię nie było.

- Hm.? W jakim sensie pomogłeś?

Shigaraki chciał porozmawiać z siostrą, ale nie przeszkodził AFO. W ciszy czekał na zakończenie ich rozmowy.

*spoiler dotyczący mangi*

- Tenko chodził przez cały dzień po mieście po śmierci jego rodziców.. Nikt nie wyciągnął w jego stronę pomocnej ręki. Oprócz mnie. Dałem mu dom. Nowe imię i początek.

*

Nastolatka spojrzała to na brata to znów na ekran.

- Dziękuję, że pomógł pan Tenko. Jestem panu wdzięczna. - skłoniła się lekko.

- Żałuję, że nie zdążyłem i ci pomóc, ale widać trafiłaś do dobrej rodziny.. W końcu uczysz się na przyszłego bohatera. - odziwo w jego głosie nie było żadnego sarkazmu, ani wyższości.

- Ta.. Mam.. Dość osobliwą prośbę. Mogłabym zostać dziś na noc? Pokłóciłam się z "rodzicami" i pomyślałam, że mogłabym zamocować u brata.

- Pewnie (Imię). Możesz zostać jak długo zechcesz..

- Dziękuję.

- Chodź, pokażę ci gdzie możesz spać oraz gdzie jest łazienka. - odezwał się po chwili Shigaraki.

W drodze do pokoju trwali w ciszy.

- Czemu tu przyszłaś? Mówiłem byś się w to nie mieszała. Nie chcę zrobić ci znów krzywdy. - rzekł wchodząc do sypialni.

- Nie miałam gdzie pójść, trafiłam tu przez przypadek. Nie cieszysz się, że znów widzisz swoją siostrzyczkę?

Odpowiedziała jej cisza.

- W ogóle.. Chciałam cię przeprosić.. - znowu rzekła (Imię).

- Za co?

- Za to, że próbowałam usprawiedliwić rodzinę. Dla ciebie to gorsze przeżycie, niż dla mnie, więc mogło cię to zaboleć..

- Może trochę.. - odpowiedział i odwrócił wzrok.

- Nie przeszkadza ci to, że uczę się na bohaterkę?

- Odrobinę. Przecież wiesz, że sam chciałem zostać herosem, ale to społeczeństwo jest zbyt zepsute.. Potrzebuje odnowy.

- I masz zamiar robić to jako złoczyńca?

- Innego wyjścia nie ma.

Nastolatka spuściła wzrok.

- Skąd pomysł na twoje nowe imię?

Onii-san? | BNHA\MHAOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz