Mindenkinek van egy álma mélyen legbelül, amit szeretne megvalósítani. Ez pedig a nagy utazás. Létezik egy csodálatos hely, amit csodálatos teretmények élnek különleges képességekkel felruházva ahol az álmok valóra válnak. Ez pedig nem más, mint a Pokémon világ. Az emberek nem csak házi kedvencként fogják be őket, hanem edzéseket tartanak nekik, hogy stadionokban izgalmas mérkőzéseket játszhatsanak egymással. A legjobb trénerből egy napon pokémon mesteré válhat. Sokan szeretnének megvalósítani az álmukat, de van egy lány, aki nem biztos a jövőében. Ám nem tudja még, hogy a Pokémonok a segítségére lesznek neki. Brasar régióban Smaragd Városában a pokémon trénerek mielőtt útra kelnek először kiválasztanak 3 pokémon közül. A fű típusú Macarim, a tűz típusú Flaguar és a víz típusú Suriqua. Bár a Brasar régióban 15 éves kortól kezdik el a pokémon tanoncok nagy kalandja mégis van egy lány, aki sokkal később kezdte; ezt a lányt úgy hívták >Adelinda Blue<.
Vajon milyen Pokémonja lesz Adelindának? Miért később kezdte, mint a többi Pokémon tréner? Vajon mi vár rá és Pokémon partnerére az útja során? Talál barátokat is szerez és fog sok Pokémont? Esetleg ellenségei is lesznek, és ha igen mennyire veszélyesek? Mi lesz Adelinda célja az életben? Vajon a szerelem is bekopogtat hozzá?
Minden kiderül ebben a történetben!**************
Kellemes olvasást a Pokémon világomról, akik Pokémon rajongók. Remélem tetszeni fog, amit írok.
YOU ARE READING
Alternatív Pokémon Kaland
FanfictionSoha nem gondolt élmények, kalandok, veszélyek és... Pokémonok. Ha szereted a Pokémonokat ez neked való!