1.évad (12.rész) A kerékpár verseny és a Sárkánypikkely

70 4 0
                                    

Íme a következő Pokémon rész. Remélem tetszeni fog. Jó olvasást. 💚

****************

Írói szemszög:

Hőseink időben megérkeztek Bicycle városba, ahol a kerékpár verseny lesz, aminek a fődíja egy Sárkánypikkely. Linda mindenképpen meg szeretné nyerni a versenyt, hogy megszerezze és ezzel továbbfejlődjön az Eeveeje. Éppen nagyban bemelegítenek a versenyre, és elgondolkodnak a szabályokon.

Linda szemszöge:

- Szóval, vegyük át még egyszer, hogy minden világos legyen.– kezdte el Hiccup.– Szóval ezen a versenyen csakis kerékpáron lehet megtenni Bicycle várostól a szomszédos város határáig, miközben a verseny elején csak is egy kiválasztott Pokémon kíséretében lehet részt venni. A verseny félútján egy Pokémon Központból kijelölt Joy nővér orvosi vizsgálat alá veszi a Pokémont, nehogy túl hajszolt Pokémonnal tovább versenyezzünk. A versenyen csakis olyan Pokémon vehet részt, amely jól bírja a hosszútávot, közben a ellenfél versenyzőének a Pokémonját „lelassíthatja”, de nem ütheti ki. És az lesz a győztes, aki a Pokémon társával együtt beér elsőnek a célba. Kihagytam valamit?– vette át részletesen és tette fel a kérdését, miközben edzedte és nyújtoztatta az izmait.

- Mindössze annyi, hogy a versenyen résztvevő Pokémon társ nem lehet 3 méternél magasabb, nem repülhet magasan és nem a földalatt közlekedhet. A verseny alatt felmerülő akadályoknál bevethető más Pokémon támadások, mint például „Összezavaró csapás”, „Gyors támadás”. De a különféle Pokémonok egyedi képességeit is, mint például az úszás.

- Nahát! Jó sok mindent vettek figyelembe a verseny megrendezői.– mondta Jack.

- Na és? Eldöntöttétek már, hogy melyik Pokémonotok veszt részt a versenyen az oldalotokon? Én az Eevee-mel.– jelentettem ki a döntésem.

- Én Leafeon-nal.– mondta Jesse.

- Én Glaceon-nal/Scaleon-nal.– mondta hozzá Jack és Hiccup, majdnem egyszerre.

- Rendben, ezt ne felejtsétek el említeni a versenyen Jenny járőrnek, aki szemmel tartja a versenyt.– mindenki megértve bólogatott, majd befejeztük a bemelegítést és elhozva a Pokémon verseny társunkat a Pokémon Központból elmentünk a versenyre. Később meg is érkeztünk a versenyre, kieresztettük a versenyre benevezett Pokémonjainkat, kölcsönöztünk 4 biciklit, Jenny járőr leellenőrzött minket, majd elhelyezkedtünk a start indulóponton. Rajtunk négyen kívül vannak vagy százan is a versenyen, és mindenkinél volt számomra ismert és ismeretlen Pokémon fajok. Rögtön meg is néztem párat a Dextoria Pokédexemmel, nehogy ne tudnéj meg dolgokat előre.:

Mistumersian, a jövőbe látó Pokémon

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Mistumersian, a jövőbe látó Pokémon. Pszichés típusú. Az Enekoból fejlődik ki napfény hatására vagy Nap kővel. Előre megtudja jósolni az ellenfelének támadásait; a harmadik szemével meg egy pillanatra a jövendőt is. Nehezen lehet a bizalmába férkőzni. Igen jó gyorsan és ügyesen mozog nehéz terepeken. Tréneréhez igen hűséges Pokémon. Egyesek összehasonlítják a Persian-höz, ha nem lenne ennek a Pokémonnak 3 szeme; a harmadik szem segít a legerősebb támadásokban.

Alternatív Pokémon KalandDonde viven las historias. Descúbrelo ahora