1.évad (13.rész) Továbbfejlődések és Pokémon fogások

84 4 1
                                    

Íme a következő rész! Jó olvasást kívánok!

********************

Írói szemszög:

Hőseink az előző verseny után beugrottak a helyi Pokémon Központba, hogy a Pokémonjaik egészségét ellenőrizzék és telefonhívást intézzenek, majd aztán tovább indultak. Most elértek egy kis erdőnek a tava mellett megálltak, hogy Linda Eevee-jét edzés alá tegyék, ebben segít Hiccup Sárkány Pokémonjai. Addig meg Jesse, Jack és a többi nézték a küzdelmet, hátha tanulnak valamiből.

Linda szemszöge:

- Csináljuk azt, hogy addig az Eevee-d nem érintheti meg a Sárkánypikkelyt és nem alakulhat át, amíg le nem győzi az összes Sárkány típusú és támadással rendelkező Pokémonomat. Megegyeztünk?– ajánlotta fel Hiccup.

- Felőlem jó lesz. Neked, drága Eevee-m?– kérdeztem meg a Pokémonom.

- Eevee!– ő is jó ötletnek tartotta. Hiccup egy pár másodpercig gondolkozik, majd előhívta Eevee első ellenfelét.

- Axew, csatára fel!

- Axew.– szóval Axew az első. Rendben ez könnyű lesz, mert csak két támadása van, ha az alap Öklelő támadást nem számítom.

- Eevee, Hamis ütés támadás!– majd Eevee egyenesen Axew felé tartott.

- Axew, várd amíg a közeledbe ér, majd használd a Karmolást!

- Axew.– azt hitték, hogy ezzel elkaptak, de látszik nem tudják mi az a Hamis ütés. Ezt Eevee ki is használta úgyhogy mielőtt közvetlenül Axew elé ért volna gyors fordulatot vett, gyorsan mögé került és kiadtam a következő utasítást.

- Eevee, harapd meg Axew farkát!– Eevee meg is harapta Axew farkát, amitől a Pokémon fájdalmasan felkiáltva röviden sírt. Majd hirtelen új mozdulatott vetett be Hiccup parancsa nélkül. Zöldesen izzót a karmai és azzal karmolás szerint használta, csak nagyobb erővel.

- Axew? Sikerült megtanulnod a Sárkány karmot? YAHOO!– örült neki Hiccup.– Akkor még egyszer vesd a Sárkány karom támadást!

- AXEW!– erre Axew teljes sebességéből Eevee-hez rohant és bevetette megint a Sárkány karmot.

- Eevee, kerüld ki Gyors támadással!– gyorsan reagáltam, amire Eevee is és ahányszor Axew a közelébeért volna Eevee-nek legtöbbször sikerült kikerülnie. Ez nagyon feldühítette Axew, hogy hirtelen erősen fehéren izzani kezdett, a mérete és formája megváltozott, majd végül...

- FRAXURE!– Axew továbbfejlődött, sőt Hiccup arcán lehetett látni az örömöt. Azonnal utána néztem a Pokédexemben.:

:

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.
Alternatív Pokémon KalandNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ