Elnézést, hogy megint késtem vele, de sok más dolgom volt és nem igazán maradt szabadidőm. Ráadásul az új környezet változáshoz is hozzá kellett szoknom. A lényeg, hogy itt van. Jó olvasást kívánok!
***************
Külső szemszög:
Eljött a pillanat Linda számára, mert emberi partner nélkül harcol most. Megbeszélték, hogy most Jesse lesz a bíró Linda kontra Rapunzel elleni csatának.- 4-4 elleni küzdelem lesz! A szabályok ugyanúgy érvényesek! Felkészültetek?– jelentette ki és kérdezte Jesse a két harcosnak. Amire két egyszerre megszólaló "Igen!" volt a válasz rá.– KEZDHETITEK!– erre Rapunzel átgondolás nélkül ki is választotta az első Pokémonját.
- Pascal, színpadra!
- Kecleon!– bújt elő egy kisméretű Pokémon. Linda nem ismerte ezt a Pokémont, ezért elővette a Pokédexét és a következőket tudta meg:
Kecleon, a színváltós Pokémon. Normál típusú. Képes álcázásként a környezete színét felvenni. A piros csík színét azonban nem tudja megváltoztatni. Színe a hangulat és az egészség alapján is megváltozik, színe sötétebb lesz és egészségesebb, ha jól van nevelve. Az álcázással szinte láthatatlannak tűnik, és ragaszkodhat a zsákmányhoz, és hosszú rózsaszín nyelvével beboríthatja. Ez a Pokémon trópusi és mérsékelt erdőkben él.
- Ehhez mit lépsz, Lindácska?– kérdezte magabiztosan Rapunzel. Amire Linda nem reagált semmi feltűnött és egy rövid gondolkodás után kiválasztotta az első Pokémont.
- Monymfly, szárnyalj!– ekkor bújt elő a labdából a Pokémonja. És ahogy Jesse elindította a harcot Rapunzel ki is adta Pascal nevű Kecleon-jának az utasítást.
- Pascal, használd az Álcázást!– ekkor a Pokémon láthatatlanná vált. Linda először pánikolt, de észrevett valamit. A Kecleon fel-le cikk-cakkoló egyedi színű csíkja alig, de látható maradt.
- Monymfly, tartsd a szemed a zöldes csíkon és használd a Duplaélt!– Monymfly is észrevette a csíkot és komoly arccal elindította a támadást. Monymfly egész teste sárgászölden izzani kezdett, majd teljes erejéből neki indult az ellenfelének. Ám mielőtt neki ment volna...
KAMU SEDANG MEMBACA
Alternatív Pokémon Kaland
Fiksi PenggemarSoha nem gondolt élmények, kalandok, veszélyek és... Pokémonok. Ha szereted a Pokémonokat ez neked való!