Linda szemszöge:
Hihetetlen, alig pár perce találkoztam Jessevel és máris a barátjának nevezett, ha belegondolok még sosem volt ember barátom.
- Hová visz az utad? Mert látszik a Pokémonoddal, hogy csak nem rég kezdtétek el az utat.– kérdezte Jesse.
- Igen, csak pár órája lett Ana a partnerem és amerre a sors kísér minket.– feleltem egyértelműen.
- Hogyhogy? Nem 15 évesen kezdted, mint a többi Brasari kezdő?
- Snivy?– Greeny is csatlakozott Ana-val a beszélgetésbe.
- Hát... ami azt illeti... Még kiskoromban megtámadot egy ismeretlen fajtájú Pokémon és azóta félni kezdtem minden Pokémontól. Abban az évben mikor 15 lettem még nem álltam készen és még ráadásul akkor sem lett volna nekem Pokémonom, mert másik 3 kezdő is volt és ők már elvitték az összes Pokémont. Majd reggel a születésnapomon hívást kaptam Koa Professzortól és akkor találkoztam nála Ana-val, aki egyből megkedvelt, ahogyan én is. Nem igaz, Ana?– elkezdtem simogatni Ana-t és még ő is ugyanazon a véleményen volt.
- Suri.– sziszegte ahogy simogattam.
- Akkor a szülinapod alkalmából segítek neked az első Pokémon fogásodban.
- Várj! És te? Unova régióban 10 évesen kezdik a Pokémon trénerek, de te velem egy idős vagy és a Snivyd pont olyan fiatalnak néz ki, mint az enyém, pedig többnek kell lennie és még át is kellett volna alakulnia. Akkor miért nem? Te is kezdő vagy?– felmerült bennem pár dolog, amit nem tudtam magamban tartani.
- Ígérem egyszer elmesélem, de még fáj erről beszélnem. Ugye nem baj?– a kérdésnél Greeny felugrott a partnere vállára és ő is olyan szemekkel nézett, mint Jesse.
- Persze. Akkor kezdjük a Pokémon fogást!– azonnal neki vágtunk.
1 óráva és 3 Pokémonnal később...
Nem hiszem el! Ez már a harmadik Pokémon amit el akartam kapni, de túl erős. Ekkor Jessenek támadt egy ötlete.
- Mi lenne... Ha megmutatnám, hogy hogyan kell és aztán te megpróbálnád még egyszer!– én csak erre vállat vontam. Majd egyszer csak megjelent egy repülő Pokémon; elővettem a Dextoriát a Pokékódexemet és bemutatta a Pokémont.
Fletchling, kismadár Pokémon. Brasari változat. Normál és Repülő típusú. Ez a kis Pokémon gyönyörű csipogással és faroktoll mozgatással jelez társainak. Annak ellenére, hogy csodásan fütyörészik, kegyetlenül lecsap a behatolókra akik a területén vannak. Ez tökéletes kezdő Pokémon trénereknek vagy más régióból érkezett Pokémon mestereknek.
Ezt mind hallotta Jesse és rögtön eldöntötte, hogy elfogja.
- Greeny, harca fel!– erre Greeny azonnal reagált és harcba szállt a kismadár Pokémont. Ám eszembe jutott valami.
VOUS LISEZ
Alternatív Pokémon Kaland
FanfictionSoha nem gondolt élmények, kalandok, veszélyek és... Pokémonok. Ha szereted a Pokémonokat ez neked való!