Dreepy, a hosszadalmas Pokémon. Sárkány és Szellem típusú. Az unalmas őskori fajok újjászületett szellemei, amelyek valaha az ősi tengerekben éltek. Az újjászületés után hajlamos vándorolni azokon a helyeken, ahol valaha élt. Dreepy rendkívül gyenge a harcban, olyannyira, hogy önmagában egy egyszerű gyermek legyőzheti. Ennek ellenére sokkal erősebbé válhat és fejlődhet, ha barátai vannak, akik segítenek edzeni. Dreepy gyakran harcban áll evolúciós rokonai, Drakloak és Dragapult mellett.
Shaball, a szellem tűzlabda Pokémon. Szellem és Sárkány típusú. Ez a Pokémon arról a leginkább ismert, hogy még azután se fejlődik tovább miután az előző trénere elhunyt. A tűze nem ég fizikailag, hanem lelkileg az ellenfelét. Amikor agresszívan viselkedik azt jelenti, hogy lassan készen áll a továbbfejlődésre, de a továbbfejlődéséhez szüksége van a Sötét Kőre.
Yamask, a szellem Pokémon. Szellem típusú. Yamask az ókori civilizációk romjait sétálgatja. Dühös lesz, amikor a maszk elveszti vagy elveszik. Ha valaki Yamask hordozott maszkját viseli, akkor a kérdéses Yamask birtokában lesz. Időnként ezt a maszkot nézi és sír, látszólag vágyakozva.
És még ott volt a vezérük is az Amphibone-t, és nem örült, hogy mi emberek is itt vagyunk. Azt is észrevettem, hogy nincsenek kevesen, sőt volt egy különleges színű Skog is.
YOU ARE READING
Alternatív Pokémon Kaland
FanfictionSoha nem gondolt élmények, kalandok, veszélyek és... Pokémonok. Ha szereted a Pokémonokat ez neked való!