Íme! Bocsánat, hogy ennyit késtem vele, csak egyes Pokémon adatát nem írtam meg előre. De itt van, jó olvasást.
****************
Írói szemszög:
Hőseink először egy különleges színű Ninetales követtek amikor elkezdett esni az eső, majd egy régi hatalmas és titokzatos kastélyhoz értek. A Ninetales még az előtt eltűnt. Szereplőink úgy döntöttek, hogy bemennek az eső elől. Ám azt még nem tudván, hogy e kastélyban különös dolgok folynak.
Linda szemszöge:
Ahogy kinyitottuk az ajtót először azt hittem, hogy látok valamilyen mozgást, de arra gondoltam, hogy csak képzelődöm. Ezért nem szóltam egy szót se, és beljebb mentem a többiek után. A vihar meg egyre többször kezdett villámlani, dörögni. Ezért úgy döntöttünk, hogy a vihar elmúlásáig itt maradunk, bár eléggé sötét egy hely ez. Egyszer csak vérfagyasztó sikolyokra lettünk fültanúi.
Külső szemszög:
Ezalatt valahol a kastélyban két ismert alak menekülget a folyosókon és szobákon át. A Rakéta csapat, pontosabban Cassidy és Butch.
- Mondtam, hogy ne menjünk be ijesztőnek tűnő épületekbe!– veszekedett Butch Cassidyvel.
- Én?! Te mondtad, hogy fedezékbe kell vonulnunk a közeledő vihar elől, hogy felkészüljünk a két gyerek ellen legközelebb! És Én nem vagyok hajlandó egy koszos barlangba vonulni!– válaszolt vissza Cassidy. Ám a mögöttük közeledő valami ijesztően követte tovább őket, és a veszekedésüket félre téve tovább menekültek.
Linda szemszöge:
Egyszer csak az ajtó át a másik szobából kifut a Rakéta csapat, és mögöttük valami sötét árnyak jöttek. A barátaimmal mi is megijedtünk az árnyaktól, a Rakéta csapat mögénk bújtak és a segítségünkért esedeztek. Ám mielőtt reagáltunk volna hirtelen valamilyen támadási mozdulat elkergette az árnyakat. Abba az irányba néztünk ahonnan a támadás jött, és egy kis gyertyaszerű Pokémont vettünk észre a másik ajtó előtt.
- Lit Lit Litwick.– beszélt a kis Pokémon.
- Ez egy Litwick!– szólalt meg Cassidy.
- Litwick?– veszem elő a Pokédexemet.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alternatív Pokémon Kaland
Hayran KurguSoha nem gondolt élmények, kalandok, veszélyek és... Pokémonok. Ha szereted a Pokémonokat ez neked való!