Elnézést, hogy ilyen sokáig késtem vele. És szólok, hogy Újévig nem folytatom, addig is jó olvasást és Kellemes ünnepeket! ❄️🎄🎉🥂❄️
*************
Linda szemszöge:
Reggel volt a Pokémon Központban, ahol múlt éjszaka érkeztünk Jessevel és Pokémonjainkkal. Amíg Joy nővér a Pokémonokat vizsgálta addig én és Jesse megreggeliztünk, majd észrevéve az ismert monitoros telefonokat eszembe jutott, hogy majd fel kell hívnom a családomat és Koa Professzort. Eszembe jutott még valami...
- Jesse, te nem akarod felhívni a családodat?– de itt Jesse olyan bús arcot vágott, mintha megbántottam volna. Csak nem...– Mi a baj? Rosszat mondtam?
- Nem nem! Csak én... Nincsenek élő rokonaim, nevelő otthonban éltem. Amíg meg nem ismertem Greeny-t, aki még igen fiatal vad Pokémon volt és össze nem barátkoztunk. 1 évi megismerkedésünk után döntöttük el, hogy megismerjük Brasar régiót és kitaláljuk mihez kezdünk az élettel. Az út során még többször belebotlottunk a Rakéta csapatba, akik többször is rosszban sántikáltak, de szerencsére mi mindig beleavatkoztunk és minden Pokémon megmenekült hála nekünk.– a történetét végig hallgatva megdöbbentem az egészen, hogy Jesse egyedül volt Greeny megismerkedése előtt. Ez olyan szomorú. Biztos ő is csak most szerzett barátot akár csak én. Ekkor az ismert csengő hang, ami a vizsgálat végeztét jelentette Joy nővér meghozta a Pokémonlabdákat benne a Pokémonokkal.
- A Pokémonjaitok teljesen egészségesek.
- Köszönjük, Joy nővér!– köszöntük meg egyszerre és átvettük a Pokémonjainkat. Én Ana-t Jesse meg Greenyt engedte ki, akik azonnal a karjainkba ugrottak. Majd támadt egy ötletem, amihez magammal ragadva Jesset elhúztam a karjánál fogva az egyik telefonhoz. Jesse már nyitná a száját biztosan azért, hogy ezt miért csináltam, de Én csak lepisszegtem és nyomtam a családom telefonszámát. Alig csörgött 5 másodpercig és máris fogadták a hívásom.
- Linda!– kiáltották a szüleim a képernyőn, majd Apa kezdte az első kérdéseit.– Na, mi újság? Milyen a Pokémon társad? Fogtál egy vad Pokémont? Hogy vagy?– alig tudtam szóhoz jutni.
- Nagyon jó. Ő itt a partnerem és a legjobb barátom Ana, aki egy Suriqua. Köszönj nekik Ana.– mondtam a Pokémonomnak, aki örömmel köszönt a szüleimnek.
- Suri!– sziszegve köszönt és integetett a farkával. Tuti hogy szimpatikusak neki.
- És képzeld lett még egy Pokémonom Periquitt és... Egy Barátom, Jesse!
- Bemutatsz neki?– kérdezte Anya.
- Örvendek, a nevem Jesse Green és ő meg az én társam Greeny, aki egy Snivy!– lépett a képernyő elé, hogy őt is lássák és a Pokémon társát.
- Sniv Snivy!– Greeny is köszönt nekik.
- Üdv, fiacskám! Én Linda apja vagyok, Benjamin Blue és Pokémon farm gondozó*!
- Szia, én meg az anyja, Maria Blue és Pokémon ékszerész*!– mutatkoztak be neki.– A Brasar Ligára jöttél benevezni?
- Milyen ligára?– kérdezte érdeklődve. Szerencsére volt mellettünk egy plakát is, amin látszódnak a jelvények és a ligának a fődíja egy kupa, de valami nem.
- A Brasar Ligára hogy benevez a Pokémon Központban megteheted, majd el kell jutnod 3 szigetre ahol a Villám, a Tűz, majd a Jég jelvényt megszerezheted ebben a sorrendben; aztán ha ez a három megvan el kell jutnod a főszigetnek a Sárkány Városába, ahol a sárkány jelvényt megszerezve eljuthatsz a Liga helyszínére és ott elmondják a többit.– magyarázta az Apám.
- Szuper, jelentkezem! Megverjük őket. Ugye, Greeny?
- Sniv!– ő is lelkesen, mint a gazdája és mennének is, de megállítom.
- De van valami, amit az Apám és a plakát nem említ!
- Mi lenne az?– kíváncsian fülel.
- Hogy csak párban nevezhetnek be a Pokémon trénerek, ezzel fejlesztve a trénerek csapatmunkáját vagyis egy másik trénerrel együtt nevezhetsz be. És hogy a régióba érkező trénerek ne csak a jelvények megszerzésével törődjenek a 3 szigetere nem visz közvetlenül hajók így minden helyre eljutnak turista módon akárcsak az itt élők. Ráadásul ahogy Apa mondta sorrendben azaz elsőnek a Villám-szigetre kell eljutni, ami jelen helyzetben a legmesszebbi 3 közül. És a liga megnyitójáig még van alig egy év, ha nem jön közbe valami a stadionban hiba.
- Te jó ég! Ennyire bonyolult?– vakargatta a fejét.
- Nem, ha itt élsz, mint Én.– mondtam.
- Ráadásul nem ismerek senkit rajtad kívül így...– ekkor 5 másodpercig csöndben volt, majd rám nézett.– Hé! Nem lenne kedved velem tartani? Azt mondtad úgysem tudod mihez kezdj most.– várta a válaszom. Azt sem tudtam mihez kezdjek, de a szüleim a képernyőn és Ana a vállamon csak biztattak, hogy menjek bele és próbáljam meg.
- Rendben, benne vagyok!– adtam be a derekam.
- Jut eszembe, Jesse neked van valaki, akihez elküldöd a Pokémonjaidat?– kérdezte az Apám a monitoron, de itt Jesse semmit nem mondott és kicsit lehangolva hajtja le a fejét; Greeny meg próbálja jobb kedvre deríteni.
- Az igazság Jesseről, hogy csak Greeny van neki, mert nem úgy szerezte, mint Én Ana-t. És még családja sincs.– mondom el csak egy rövid részletet Jesseről.
- Akkor, ha esetleg 6-nál több vagy cserélnél Pokémont, hogy azzal is foglalkoz csak szólj nekem és Én gondoskodom róla az itthoni Pokémon farmunkon. Ha szeretnéd.– ajánlotta fel Apám a segítséget.
- Ezer örömmel Mr. Blue!
- Csak hívj Benjaminnak. Annyi elég.– ezen még nevettünk is mindannyian egy kicsit, majd megígérve az Apámnak, hogy ha úgy adódik átküldjük neki a Pokémonokat elköszöntünk és elindultunk benevezni a ligára és megindulni az útnak.
Írói szemszög:
Hőseink úgy döntöttek, hogy beneveznek a Brasar Ligára és bejárják az régióban lévő tornatermeket, hogy megszerezzék a jelvényeket. Vajon sikerül-e nekik és milyen kaland vár Lindára, Jessere és Pokémonjaikra? Szereznek-e újabb Pokémonokat? Milyen lesz az első Pokémon csatájuk? Az talán kiderül a következő részből.
FOLYTATJUK....
* A "Pokémon ékszerész" olyan ember, aki többféle ékszer kiegészítőt (mint például nyakörvet) készít rendelésre a Pokémonok trénereknek. Amiket meg Pokémonjaik nyakába, fejére, fülébe, lábára, ujjára, szárnyára vagy farkára helyez. Ez nem csak kiemeli a Pokémon szépségét, hanem jelzésnek, hogy a Pokémonnak gazdája van.
* A "Pokémon farm gondozó" olyan ember, aki nem csak a saját Pokémonjairól gondoskodik nagy magánterületen, hanem családtagjainak Pokémonjairól is. Ezalatt edzések alatt tartja, gondozza, eteti, tanulmányozza őket; és közben bizonyos Pokémonoktól kölcsönös viszonzást kap például Miltanktől Miltank tejet kap. (Mint egy hétköznapi farmer.)*************
Tetszéseteket csillagozzátok, kommenteljétek és ajánljátok más Pokémon fanoknak, akiket ismertek. És még egyszer kellemes ünnepeket! A viszont olvasásra és újévre, derVivien.
🎄🎉🥂❄️
ESTÁS LEYENDO
Alternatív Pokémon Kaland
FanficSoha nem gondolt élmények, kalandok, veszélyek és... Pokémonok. Ha szereted a Pokémonokat ez neked való!