Elnézést, hogy sokat késtem vele, de sok volt a dolgom. Jó olvasást, és a végén lévő utolsó hozzá szólást is; és jól olvassátok el, mert FONTOS!
Addig is jó olvasást. 💚*********************
Írói szemszög:
Linda és Jesse a következő Pokémon Központban álltak, meg hogy ellenőrizzék Pokémonjaik állapotát és kipróbálják az Eevee-jeiket. Ami nem is jöhetett jobbkor, mert Linda kiszemelt magának egy újabb Pokémont.
Linda szemszöge:
- Gyere Eevee! Gyakoroljunk egy kicsit azon a Pokémonon, ott a kertben.
- Eevee!– tetszett az Eevee-mnek az ötletem.
- Jesse, te nem jössz?– kérdeztem meg az úti társ barátomat.
- Oh, várok egy csomagot, amit az Apád szerint a te Koa Professzorodtól kapok! Menj csak előre, majd az Én Eevee-mmel is jövök!– mondta vissza kicsit nagyobb hangerővel, hogy meghalljam amit mond a recepciónál.
- Oké, kint leszek a kertben.– majd Eevee-vel tovább haladtunk a Pokémonhoz, amit megláttam. Elővettem a Dextoriát, hogy megmondja a Pokémon fajtáját.:
Stripilly, a hernyó Pokémon. Bogár típusú. Ez a Pokémon ott születik ahol a szülei megtelepednek, így nem tudni honnan származik valójában. Engedelmesek a trénereiknek és nem jelentenek veszélyt az emberekre és más Pokémonoknak. Egész nap leveleket eszik a fáról, ahol él, közvetlenül az átváltozása előtt abbahagyja a táplálkozást. A selyemfonala rendkívül erős és sokszor segít az igen drága selyem pizsama elkészítésében.
Hogy lehet egy ilyen bogár ilyen... Aranyos? Ám jobban megnézve észrevettem, hogy amit Én láttok más a szeme színe, mint a Pokékódexemben.
Biztos különleges, amiért más, de az is lehet hogy csak véletlen. Stripilly meglátott minket és mintha nem érdekelné, hogy kiakarom hívni egy kis küzdelemre.
VOUS LISEZ
Alternatív Pokémon Kaland
FanfictionSoha nem gondolt élmények, kalandok, veszélyek és... Pokémonok. Ha szereted a Pokémonokat ez neked való!