Elnézést hogy ennyit késtem vele, de sok dolgom volt és nem tudtam, hogy folytassam. De végre itt van.
*************
Írói szemszöge:
Hőseink alig két napja indultak útnak, hogy részt vegyenek a Brasar Ligán, de először megszerezniük a 4 jelvényt. Ám jelenleg egy legközelebbi kis városba "Feather városka" mentek, hogy begyűjtsenek némi ellátmány az útra. Ám aztán érdekes dologban lesz részük...
Linda szemszöge:
Ahogy kijöttünk a boltból szárny csapkodásra lettem figyelmes; a hang irányába nézve egy sereg madár Pokémont láttam meg.
- Jesse, néz csak oda!
- Ezek milyen fajta Pokémon?– kérdezte meg.
- Mindjárt meg is tudjuk...– elővettem a Pokékódexemet és ezt mondta...
Pavogant, az elegáns Pokémon. Normál és Repülő típusú. Ez a Pokémon csak Brasar régió békés és csendes erdeiben és mezőin él. A nemi különbség nagyon is szembe tűnő; a hímneműeknek színesek, farktollait széttárva nyűgözi a nőstényeket; a nőneműeknek inkább egyszínűek és nincs olyan hosszú farktolluk, mint a hímeké. Amikor rájönnek, hogy otthonuk már nem biztonságos új otthont keresnek.- Ha ez igaz... Mit keresnek itt ebben a kis városban?– merült fel bennem ez a kérdés. Ekkor egy ismerős mégis visszataszító hangot hallottam a hátam mögött.
- Micsoda egy gyenge elméjű vagy.– fordultam és Cedric Scarlettal találtam szembe magam az örökösen csúfolódó gyermekkori riválisommal.
VOUS LISEZ
Alternatív Pokémon Kaland
FanfictionSoha nem gondolt élmények, kalandok, veszélyek és... Pokémonok. Ha szereted a Pokémonokat ez neked való!