Figyelem, ez a fejezet több részből fog állni! Sajnos a való élet nem kímél, alig volt erre is időm. Remélem ezzel megtudtok bocsájtani. Jó olvasást.
**************
Írói szemszög:
Hőseink amióta otthagyták a dzsungeles erdőt egy faluban lévő Pokémon Központban megálltak, hogy Linda elkezdjen az új Pokémonjával foglalkozni. Bár eléggé nehezen, mert nem kötött vele barátságot. Ráadásul még Jack sem tudja érzésekből szóra bírni. És még azt se tudták, hogy micsoda nagy élményű napnak néznek elébe.Külső szemszög:
Linda amióta szert tett egy Hydranger-nek próbál barátságba kerülni vele, de Hydranger olyan makacs volt akár az öszvér. Nem figyelt se Linda szavaira, se Linda Pokémonjaira, mintha nem találná méltónak Lindát és a többi Pokémont. Pedig Linda a Brasari Ho-Oh-tól kapott tollat is megmutatta. Amíg Linda ezzel foglalkozott a barátai egész végig nézték és várták, hogy Linda segítséget kérjen. Miközben vártak Jesse észrevesz maga mellett egy mozgást. Szólt Jack-nek és Hiccup-nak, hogy elmegy megnézni valamit és, hogy nem sokára visszajön.Néhány perccel később, amikor Jesse visszajön...
Linda már a földön törökülésben ült, kézfeje az állán támasztotta, miszerint feladja. Ekkor Jesse úgy döntött megmutat neki valamit.
- Hé, Linda! Mutatok neked valamit.– odament hozzá és elővett egy az egyik tőlem kapott Brasar Pokélabdát.– Búj elő!– és ekkor egy új Pokémon jött elő Jesse Pokélabdájából. Linda azonnal elővette a Pokédexét és utána nézett.:
Sproite, a szőlőinda Pokémon. Fű típusú. A teste önmagában egy szőlőindából áll, fejének hagymával rendelkezik, ezért stabilabb test elérése érdekében kis sziklákat keres, amelyen megtapadhat. Azzal, hogy a kőhöz kötődik, ez a tiszta Fű típusú pokemon képes lesz használni néhány saját Szikla típusú mozdulatot. A következő fejlődés Greneman után, ha Villám Kővel érintkezik Hydranger-vé vagy ha Tűz Kővel érintkezik akkor Bellarina-vá változik.
- Hol szerezted őt?– kérdezte Linda.
- Emlékszel az erdőre, ahonnan Hydranger-t szerezted?– Linda igenve bólogatott.– Gondolom ezzel a kis pajtival volt barátságban, és biztosan az az agresszív viselkedés, aminek hittük valójában barátság szerzés volt Sproite-nak. És mivel nem tudtuk a helyzetét és Hydranger azt hitte, hogy elszakítottuk a kis pajtijától, és szerintem ezért nem volt hajlandó azt csinálni amit kérsz tőle.– majd azt vették észre, hogy Hydranger és a kis Sproite együtt játszanak. Végül is meg lehet érteni a helyzetet, hiszen melyik Pokémon akarna engedelmeskedni az új gazdájának, ha még a barátjától sem búcsúzhatott el. Amikor egy pillanatra leállt a két jó barát Pokémon Linda odament Hydranger-hez.
- Sajnálom Hydranger. Nem tudtuk, hogy volt az erdőben egy barátod, mert akkor gondoltunk volna arra, hogy velünk jöhetne ő is vagy talán elbúcsúz tőle. Még egyszer mondom, hogy bocsánat.– a végén Linda a fejét lefelé nézve lógatni kezdte. Egy rövid pár másodperc múlva Hydranger a fejét Linda arcához nyomta, miszerint hogy megbocsájt neki, és még Linda végre meg is tudta simogatni. Amikor Jack és Hiccup is odamentek hozzájuk pont akkor megszólította őket néhány Pokémon tréner. A két legelső egy lány páros volt Merida és Rapunzel.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Alternatív Pokémon Kaland
FanficSoha nem gondolt élmények, kalandok, veszélyek és... Pokémonok. Ha szereted a Pokémonokat ez neked való!