Íme az új rész. Jó olvasást!😘
****************
Írói szemszög:
Hőseink az előző éjszakán segítettek egy emberek nélküli kastélyban élő Szellem Pokémonoknak, és újabb Pokémonokkal bővült a csapat és család; ám másoktól szomorúan elbúcsúztak, de tudták, hogy egy nap még találkoznak. És a telepatikusan beszélő Ninetales elárulta Linda és Jesse titkát a Brasari Ho-Oh-ról. Ami persze magyarázatra várt Jackre és Hiccupra.
Linda szemszöge:
Jessevel úgy döntöttünk, hogy a következő Pokémon Központban, ami után lesz a következő város ahová tartunk és elmagyarázzuk Jacknek és Hiccupnak az első közös napunk kalandját. Így is történt a Pokémon Központban és a végéhez érve Jack és Hiccup tátott szájjal néztek ránk. Majd egy érdekes kérdést tettek fel, ami nekünk fel sem merült.
- Akkor... ti most amolyan... kiválasztottak vagytok?– kérdezte Hiccup, amire Jack pont ugyanerre gondolhatott.
- Ez nem is merült fel bennünk.– mondtam meg az őszinte vallomásom.
- Az is lehet, hogy csak... Kedvel minket Ho-Oh.– Jesse is mondta hozzá. Majd eszembe jutott valami.
- Csak most ugrik be, hogy át kell küldenem néhány Pokémonomat a szüleimnek. Jesse te is jössz?
- Igen, várj meg!
- Mi is intézzünk egy telefonhívást, majd kint találkozunk!– kiabálta Jack és Hiccuppal elmentek intézni a telefonhívást. Jessevel azonnal hívni kezdtem a szüleimet, és meglepetésemre Koa Professzor is velük volt. Közöltük velük, hogy lett néhány új Pokémon barátaink, aminek nagyon örültek azonnal áttranszfereltük nekik Canindarara-t és Fletchinder-t, hogy Koa Professzor megnézze őket amíg mi meg a Szellem Pokémonjainkkal legyünk egy kis ideig. A szüleim azt közölték, hogy a többi Pokémonjaink jól érzik magukat oda haza és várják, hogy egy csatához segítséget nyújtsanak. Ennek örültünk is Jessevel.
15 perces telefonálás után...
Jessevel, Jackkel és Hiccuppal úgy döntöttünk, hogy gyakorlunk az új Pokémonjainkkal, miközben a többi nálunk lévő Pokémon meg nézi.
(Suriqua, Snivy, a két Eevee, Flygon, Glaceon, Gartha Weedle, Friggle, Nevoso Ponyta, Nevoso Houndoom)Külső szemszögből:
Amíg gyakoroltak és megbeszéltek stratégiákat Linda és a többiek nem vették észre, hogy Jesse Eevee-je figyelem felkeltés nélkül elkóborol. Egy furcsa érzés és energia vonzza egy fás területre, ahol sok vad Pokémon is van, főleg Fű típusúak. Eevee egy mindegyiknél nagyobb fához érve a gyökerek között rátalál egy Fű Kőre. Eevee megérinti a Fű Kővet, és átalakult tőle. Az újonnan átalakult Eevee visszatérne a tréneréhez, de csapdába esik egy háló csapdába, még a Rakéta csapat csapdájába.
- Nocsak nocsak, hát kit látnak szemeink?– mondta Cassidy.
- Ez nem annak a kölyöknek a Pokémonja?– kérdezte Butch.
Ezekben a pillanatokban...
Linda szemszöge:
- Shaball, Árny...– ám mielőtt kimondhattam volna az újabb támadást észrevettem, hogy Jesse Eevee-je nincs a többiek mellett.
- Jesse! Hol van az Eevee-d?!
- Eevee? Eevee!? Hol vagy?!– a többiekkel együtt elkezdtük keresni Jesse Eevee-jét, de sehol nem találtuk, amikor az erdős részből nem jöttek a hangos nevetések. Cassidy és Butch elfogott egy Pokémont. Azonnal utána néztem a Pokédexben.:
VOCÊ ESTÁ LENDO
Alternatív Pokémon Kaland
FanficSoha nem gondolt élmények, kalandok, veszélyek és... Pokémonok. Ha szereted a Pokémonokat ez neked való!