Itt van a következő fejezetet. Remélem tetszik.
*****************
Külső szemszög:
Linda és Jesse két új barátjukkal neki vágva az útnak tovább indultak a következő város felé, hogy Linda részt vehessen a kerékpár versenyen és megnyerje a Sárkánypikkelyt, hogy továbbfejlessze az Eeveejét. Ám előbb egy kis pihenőt tartanak egy kisméretű hegy erdejében.
Linda szemszöge:
Éppen előkészültünk az ebédhez mire támadt egy ötletem.
- Engedjük ki a Pokémonokat! Hadd egyenek és szívjanak egy kis friss, szabad levegőt.
- Ez jó ötlet!– mondta hozzá Jack.– Valahol azt olvastam, hogy minél többször vannak friss levegőn a Pokémonok annál erősebbek.– erre mindannyian kiengedtük a jelenlegi tulajdonukban lévő összes Pokémont. Ám Jack olyan Pokémont is engedett ki, amit még nem mutatott még be. Azonnal elővettem a Pokédexemet és a következőket mondta.:
Houndoom, a fagy őrző Pokémon. Nevoso-i változat. Jég típusú. Egyesek szerint a Nevoso régióba került Houndoomok már nem bírták a tűzükkel sem melegíteni magukat, ezért rejtély hogyan, de Jég típusra váltottak. Bár megmaradt őseikből a természetűk, de sokkal kecsesebbek, szebbek és büszkébbek. Pokémon versenyeken Nevoso régióban kitűnő választás. Megfigyeléskor kiderült, hogy ennél az új alfajnál legtöbbször nőneműek. Testük nagy részét jég is borítja, és a fején, farka végén lévő dísz a végefelé köddé válik. Nyelve olyan hideg, hogy amikor nálánál melegebb dolgot megnyal azonnal ráfagy.
- Őt, hogyan szerezted?– kérdezte Jesse.
- Az első Pokémonom Glaceon, aki az előtt Eevee volt, ő utána kaptam a szüleimtől, mielőtt meghaltak volna, ami 3 évvel ezelőtt történt egy balesetben.– a végén kezdett elhalkulni a hangja, majd tovább folytatta.– Azóta a nagyapámmal élek, és ő tanított meg érzésekkel kommunikálni a Pokémonokkal.– ez olyan megható volt mindenkinek, de leginkább Jack Pokémonjainak.
- És van más honnan származó Pokémonjaid odahaza?– kérdezte meg Jesse.
- Inkább elmesélem a történetem, hogy megtudjatok rólam dolgokat és hogyan szereztem a Pokémonjaimat.
(Figyelem! A Jack/Hiccup visszaemlékezését és az hozzá tartozó következő szemszöget dőlt szavakkal/mondatokkal írtam.)
Jack története/szemszöge:
6 évvel ezelőtt...
„Eljött az a nap, amikor megkapom az első Pokémonom. 10 éves lettem és mindig is az volt az álmom, hogy Én legyek a világ legjobb a Jég Pokémonok mestere; és a szüleim is mindig biztattak, hogy váltsam valóra az álmaim. Elintéztem a reggeli teendőmet, felvettem a téli kabátom, sállam, sapkám és kesztyűm, majd a szüleimmel elindultam a nagyapámhoz. Mivel nálunk Nevoso régióban nem igazán élnek meg a Jég típusún kívül más Pokémon, ezért mi kezdő Pokémon edzők rokonoktól kapjuk meg legelső Pokémonunkat. Szerencsére most enyhén süt a Nap, ezért derűs a hangulatom. Egész úton fordult bennem a kíváncsiság, hogy milyen Pokémonnal lep meg a nagyapám. Megérkeztünk nagyapa házához, aki már várt minket. Mielőtt átadta az első Pokémonomat rejtő Nevoso régióban ismert Hólabdát* először elmondott valamit.
ESTÁS LEYENDO
Alternatív Pokémon Kaland
FanficSoha nem gondolt élmények, kalandok, veszélyek és... Pokémonok. Ha szereted a Pokémonokat ez neked való!