Elnézést, hogy ilyen sokáig nem folytattam, de sok okom volt rá. Közöttük az, hogy előre megírt tartalmak elvesztek... És mivel rég nem írtam, így arra kérném a régóta várókra, hogy újra olvassák el az előző fejezeteket, nehogy kimaradjon néhány információ, amit esetleg elfelejtettetek. Jó olvasást kívánok!
**************
Külső szemszög:
Jesse kikapott egy kócos, vörös hajú lánytól, akinek egy olyan Riolu-ja volt, ami ismerte az Éggömb aurát, amit csak akkor sajátított volna el, ha Lucario-vá változik. Jesse megköszönte Sproite-jának, hogy ilyen sokáig kitartott és visszahívta a Pokélabdájába, majd logó orral a barátaihoz ment. Először azt hitte, hogy haragudni és csalódni fognak benne, de ehelyett Linda, Hiccup és Jack csak megölelte. És Linda mondott hozzá még valamit...- Semmi baj, ez csak egy kis bemelegítés volt. Apám és Anyám mindig azt mondta, hogy "A hibáinkból tanulunk". Tehát gondold át miben hibáztál és legközelebb fordítsd ellenük az erősségűket!– mondta Linda a felvidító szavakat, amitől Jesse még egy érzelmes öleléssel köszönte meg.– És még egy jó tanács! Hívd elő a jelenlegi összes Pokémonodat, hogy ők is tanuljanak valamit a következő csatákból.
- Ez jó ötlet!– Jesse azonnal elő is hívta a Pokémonjait, beleértve azokat is, akik kimerültek a csatában. Ám szerencsére Jesse-nél volt kéznél Oran bogyó, így azokat a Pokémonjainak adta, amit lassan el is fogyasztottak.
Ekkor odament hozzájuk a Rapunzel nevű lány, aki megszólította Lindát.
- Te aztán értesz az ilyesmihez, veled állok ki!– tört ki belőle a verseny szellem. Ám Linda váratlan dolgot mondott.
- Bocs, de most sürgősen intéznem kell egy telefon hívást, ami beletelik néhány percbe, úgyhogy azt kell átgondolnod, hogy valaki mással közöttünk küzdesz meg, vagy mások csatája után kerülünk sorra.– Rapunzel nem is gondolkodott sokáig.
- Megvárlak. Úgyis kíváncsi vagyok egy két pasi közti Pokémon küzdelmre.– mondta Lindának közelebb hajolva és suttogtva az utolsó mondatot.
- Akkor ez esetben Én és Jack küzdünk meg egymás ellen.– szólt hozzá egy Ren nevű srác, akinek egy Shun nevű Pokémon Ligára benevezett társa van. A kinézetük alapján már elmúltak 18 évesek, és már van gyakorlatuk az ilyesmiben.
YOU ARE READING
Alternatív Pokémon Kaland
FanfictionSoha nem gondolt élmények, kalandok, veszélyek és... Pokémonok. Ha szereted a Pokémonokat ez neked való!