Gabrielius
Vėl sėdime istorijos pamokoje ir bandome neužmigti. Kokia tai istorija jei čia labiau kalba apie literatūrą ar fantazijas, o ne apie tikrą istoriją.
-Kaip jau esu minėjęs pasaulyje yra ne vien tik mes ir gyvūnai, bet ir fantastiniai sutvėrimai. Juk kodėl buvo rengiami raganų deginimai, keisti nutikimai aprašomi. Jų negalima laikyti vien tik fantazija tai yra paimta vis tiek iš realybės. Kad ir pats vienaragis žmogus nelabai jį galėjo sulyginti su raganosiu.
Išgirdęs tai atsisuku į draugus ir jei parodo, kad jam tikriausiai trūksta kelių varžtelių, todėl pasistengiu sulaikyti savo juoką ir vėl nusisuku į klasę, kur mokytojas vis dar tauškia tas pačias nesąmones.
-Raganos - miškų, miško gilumos ir tamsos , piktąja burtininke. Spėjama, kad raganos buvo seniausių laikų žiniuonės, laikomos magijos veiksmų atlikėjomis, kosmoso, žmonių, gyvūnų tvarkytojomis, nakties būtybėmis. Tikriausiai dar reiktų pridurti, kad jos puikiai moka manipuliuoti žmonėmis ir gali bet ką paveikti. Undinės - merginos, nusiskandinusios dėl nelaimingos meilės ir dievų paverstos undinėmis, kad galėtų keršyti jauniems vyrams už savo likimą ir būti upių bei ežerų globėjomis.
Tai išgirdęs vėl pabandau sulaikyti juoką, nes jei jis jomis taip tiki reiškia jis yra išprotėjęs labiau nei mes ir tada kaip gali jis vis ar čia dirbti. Tikriausiai mokyklos valdžia visiškai žiūri pro pirštus į mokinių išsilavinimą.
-Sirena - dainomis viliodavusios jūrininkus į pakrantės uolas, kur jų laivai suduždavę. Panašu į undinę tik, kad undinė neapibūdinama kaip dainuojanti vijoklė, nes jos užmyluoja iki mirties, o sirenos sudaužo laivus ir juos paskandina. Na ir dar vienas tai vilkolakis - , pasiverčiantis . Gal atrodo pati ramiausiai, bet kai reikia pagalvoti, juk jie sudrasko gyvus žmones ir juos paverčia į tokius pat kaip ir jie.
Nebesiklausau ką tas senukas toliau kalba. Pasineriu į savo mintis iš kurių pažadina tik tai skambutis pranešdamas apie pasibaigusia pamoką. Greitai, kaip ir visi kiti, aptrauki lauk iš šio kabineto ir patraukiu į vieną iš vietų, kur niekas labai nesilanko tik aš su savo naujaisiais draugais.
-Na, kaip senio sapalionės?- man tik atėjus paklausia Tadas. Kaip supratau čia jau yra įprasta, kad mokytojas apie tai kalba, tikriausiai tai jau tradicija.
-Visa tai galima sužinoti iš filmų,- truktelėjęs pečius pasakau ir atsiremiu atsisėsdamas į sieną, nes jau atsibodo stovėti, o dar ši pamoka yra ilga ir ji greitai atsibosta.
Visi šnekasi, bet aš nelabai kreipiu dėmesio, nes ji bus nuobodi, o aš tik noriu ramiai pasėdėti ir gal dar pamiegoti, nes senio pasakojimai mane užmigdė.
Visi kiti ramiai kalba ir man atrodo, kad jie tikriausiai prie tokių mokytojų kalbų jau yra įpratę ir nieko nenorės pakeisti.
***
Dar kelios pamokos ir patraukiu namo. Aqua staigia išdygsta šalia manęs ir įsikimba į parankę.
-Tau šiandien nereikia eiti į darbą?- nustebęs pasiteirauju, bet jos rankos nepaleidžiu.
-Ne, turiu laisvą dieną ir, kad mes jau einame į tą pačią pusę pagalvojau, kad kompaniją būtų visai nieko.
Jos šiandieninis linksmumas yra užkrečiamas ir nieko nebegaliu padaryti, bet jai nusišypsau ir kartu su ja patraukiu link namų. Ji linksmai šokinėja nuo kojos ant kojos, kalba apie gyvenimą ir tai kaip norėtų, kad pagaliau prasidėtų atostogos.
Sustojame prie jos namų ir atsisveikiname.
-Ei, kada pasidarei šią tatuiruotę?- parodo į mano tatuiruotę ant riešo su skaičiais 19 - 12.
-Nežinau tikriausiai kai su draugais buvau girtas pasidairiau,- pakraipydamas riešą pasakau ir pasižiūriu į ją.- O negi tai kažką reiškia?
Pasiteirauju jos ir ji tik papurto galvą iratsisveikinusi patraukia į vidų, o aš lieku sutrikęs, bet to atsikratau ir patraukiunamo.
YOU ARE READING
Gyvybės vanduo
FantasyGabrieliaus tėvams atsibosta gyventi didmiestyje apsuptiems viso triukšmo ir metalo bei betono statinių. Todėl kai miršta tolima giminaitė ir jiems palieka savo namus ramiame miestelyje - Sidnėjus - jie iš karto nusprendžia ten persikraustyti. Sidnė...