התעוררתי מהנשיקות של תום על מצחי.
"אן קומי" פקחתי את עיניי והתמתחתי על המיטה. תום ישב לצידי והסתכל עליי.
התיישבתי על המיטה ושפשפתי את עיניי העייפות. "תתכוני" אמר והוריד את העניבה שלו מצווארו.
התיישבתי על המיטה והסתכלתי עליו מתפשט.
"לאן הולכים?"
"ליאו הזמין אותנו לבר" אמר בקצרה
המשכתי לבחון אותו לכמה רגעים ואז קמתי מהמיטה ומהשאננות שלי. נכנסתי למקלחת ואז ייבשתי את השיער שלי. התאפרתי בכבדות, באיפור שחור שמתאים למועדונים וברים.
שום התלבטתי מה ללבוש ולבסוף הלכתי על שמלה צמודה עם כתפיות דקות בצבע בורדו. פשוט ויפה. נעלתי נעלי סניקרס לבנות וגבוהות.
אין לי כוחות לנעול עקבים עכשיו.
הרמתי חצי מהשיער שלי ואספתי אותו בקליפס.
אני ותום חיכינו בחוץ למונית.אחרי רבע שעה של נסיעה, הגענו ל"בר של מונה" בסגנון כפרי.
כשנכנסנו, צלילי השיר "I've just seen a face" של הביטלס, בקע מהרדיו הישן שעמד לו אי שם בקצה החדר.
שמתי לב לליאו שישב לו על הבר והוא מדבר עם גבר ואישה כלשהם.
אני ותום התקדמנו אליהם ואמרנו שלום לכולם.
תום ישב ליד ליאו ואני התיישבתי לידו.
ליאו העביר לנו את התפריט ואנחנו דיפדפנו בו, יותר נכון רק תום. אני בחנתי את המקום היפה הזה. המקום הזה נראה כאילו הוא יצא מסרט.
אורות אדומים רומנטיים צצו מכל מקום, ספות עור בצבע חום-שחור משופשף עמדו לאורך כל הקיר, חלונות ענקיים התרחבו לכל האורך. שולחן סנוקר חום עמד לו בצד הבר, שהיה מלא בכל מיני אביזרים ססגוניים.
האווירה ממש כיפית ורגועה. התאהבתי כבר במקום הזה.
"זה לוקה אחי הקטן" הציג את הבחור שיהיה לצידו, הוא הניח את היד שלו על צווארו של ליאו כמחווה אחית, ואז הבנתי כמה הם דומים.
תווי הפנים שלהם דומים, הסגנון בבגדים שלהם דומה מאוד ויש להם את אותו חיוך מושלם.
"וזאת לני אשתו" ליאו הציג את הבחורה שישבה ליד לוקה. היא נראתה כמו שלגיה.
היא הייתה לבנה ממש כמו קיר וורדרדה באיזור הלחיים, שיערה השחור והארוך גלש על גבה באלגנטיות ועיניה השחורות חדרו אל תוך כל אחד. היא הייתה לבושה בשמלת קיץ לבנה מתנפנפת. היא נראית ממש כמו בובה יפה.
ליאו הציג ללני ולוקה גם אותי ואת תום ואז
תום הזמין לו בירה ואני לקחתי רק סודה.
עברנו להתיישב בנוח באחד השולחנות ואז הזמנו גם אוכל.כשהאוכל שהזמנו הגיע, הבנים הלכו לשחק ביליארד, אני ולני נשארנו לבד. אז התחלתי לפתח איתה שיחה, היא נראית ממש נחמדה.
"אז איך את ולוקה הכרתם?" שאלתי
"וואו זה סיפור ארוך" היא התמתחה קצת וחזרה להסתכל עליי. "זה סיפור קצת מסובך"
"זה בסדר יש לנו את כל הזמן שבעולם" החוויתי את ידיי לעבר הבנים שהיו שקועים במשחק הפול שלהם. לני ציחקקה והתחילה לספר את הסיפור שלה ושל לוקה."אימצו אותי בגיל 15 מבית היתומים. ההורים המאמצים שלי לא התעללו בי אבל הם פשוט לא היו מתייחסים אליי ואל אחי ריי, שהיה גם מאומץ. בעצם הם אימצו אותנו רק בשביל הכסף. אני לא מתלוננת בכלל כי זכיתי באח לחיים, זכיתי בריי. למרות שאין ביניו קשר דם, אני מרגישה שאנחנו מאוד קשורים. הוא גדול ממני רק בחמש שנים. הוא תמיד טיפל בי, שמר עליי מכל רע ודאג לי, מה שההורים המאמצים שלנו לא עשו" היא אמרה כאות מזל, ואני מחיתי את הדמעה שיצאה מעיניי.
זה נשמע לי משונה כזה. אני גדלתי במשפחה אוהבת ושמחה ותמיד כולם אהבו אותי ואני בכלל חולה על ההורים שלי.
היא מצאה אהבה ומשפחתיות באחיה המאומץ, משהו שהיא לא זכתה לקבל אותו מהוריה."תמשיכי" דירבנתי אותה להמשיך את הסיפור שלה. זה באמת היה מעניין.
"כשהייתי בת חמש עשרה הייתי בדרכי לבית ספר, חטפו אותי לאיזושהי כת מפחידה ואכזרית. אף פעם לא היה שום שולחן פנוי, כולם היו בכל מקום. ראיתי שם עוד נערים, כמה מהם היו בגילי, מוכים למוות, ומלאים בדם"
היא עצרה קצת ואז המשיכה
"ראיתי אנשים נרצחים למול עיניי אבל גם שם הכרתי כמה אנשים, שהיום הם בלתי נפרדים מהחיים שלי. אימנו אותנו להילחם אחד בשני עד מוות. גם לי הרביצו, קשה. עד שאיבדתי את ההכרה, ואת התחושה בגוף. כאבתי גם מבפנים וגם מבחוץ. התרגלתי ממש לכאב הזה. רציתי למות, הייתה שבורה. הכרתי את לוקה באחד המפגשים שלנו עם כל החבורה. הוא היה זה שחיבר לי את השברים יחד ועזר לי להתגבר על הכל" החזקתי את ידה והיא התחילה להוריד גם היא דמעות.
"סליחה אני פשוט לא אוהבת להיזכר בזה" אמרה וניגבה את אפה.
"זה בסדר תוכלי לספר לי את ההמשך בפעם הבאה שניפגש" חייכתי אליה.
קמתי לשבת לידה וחיבקתי אותה חיבוק חזק. נראה היה שהיא הייתה צריכה את זה.
לקחתי מפית מהשולחן והגשתי לה אותו, היא צחקקה קלות ולקחה אותו מידי.
התחלנו לאכול את ההמבורגר והצי'פס הקרים ובדיוק הבנים גם חזרו.
אחרי שכולם סיימו לאכול, שבנו לפטפט על כל מיני דברים ואז הגיע הזמן ללכת. חיבקתי את לני והיא הביאה לי מפית עם מספר הטלפון שלה.
"תתקשרי אליי מתי שתיהיה פנויה וניפגש" היא קרצה אליי, ובאותו רגע הבנתי שמצאתי לי חברה אמיתית לחיים.
הנהנתי אליה והיא חיבקה אותי עוד פעם.
נפרדנו כולם אחד מהשני וכל אחד הלך לדרכו.תום ואני נסענו עם ליאו במכונית שלו.
בדרך היינו שקטים, לא דיברנו מילה.
כשהגענו לבניין שלנו כל אחד הלך לדרכו.
"לילה טוב לכם" אמר ליאו, דפק לי מבט משונה כזה ונכנס לדירה שלו.
"לני חמודה" אמרתי לתום כשנכנסנו לבית שלנו.
"כן" תום אמר באדישות ושפשף את עיניו.
כשהגענו, החלפתי את בגדיי לפיג'מה והלכתי למטבח להכין לי תה.
התיישבתי בסלון וצפיתי בבובספוג שהיה משודר בטלוויזיה.
"אן כבר מאוחר למה את צופה בטלוויזיה?" אמר לי כהרגלו. התעצבנתי קצת עליו. מה הבעיה שלו עכשיו שאני צופה בטלוויזיה בשעה מאוחרת?
"אני לא עייפה" שיקרתי. הייתי עייפה ממש אבל מצד שני לא רציתי לישון עכשיו.
חשבתי על כל הדברים של לני אמרה לי היום. אני באמת מעריכה את מה שיש לי עכשיו.
"בואי למיטה" אמר והוריד את חולצתו בדרך לחדר. סיימתי לשתות את התה והלכתי גם אני אחריו. הוא ישב על המיטה ושקע בטלפון שלו.
נשכבתי בצד שלי של המיטה והסתכלתי עליו.
הוא סגר את הטלפון שלו והסתובב אליי.
הוא נשכב מעליי בפתאומיות והתחיל לנשק את צווארי. בתגובה אני החזקתי בשיערו והתענגתי על כל נשיקה ונשיקה.
הוא ירד אל השדיים שלי, הוריד מעליי את הגופייה שלבשתי, נישק גם אותם ואז עבר אל איבר המין שלי.
הוא הוריד את מכנסיי ותחתוניי, השחיל את הזין שלו לתוכי ואני צרחתי בחוזקה.
הוא סתם לי את הפה עם ידיו בכל נעיצה.
הוא דחף את עצמו יותר ויותר אליי."רציתי לדבר איתך על משהו" אמר תום אחרי ששכבנו והסדרנו את הנשימות שלנו.
"קרה משהו?" שאלתי, הוא באמת נראה מודאג.
"לא תכננתי שזה יקרה.." אמר ואני כבר הבנתי כביכול למה הוא מתכוון.
"שמה יקרה?" התיישבתי לצידו והסתכלתי עליו במבט חודר.
"פגשתי מישהי"
"מה?"
YOU ARE READING
תשוקה בוערת
Romantizmאן עוברת לגור במנהטן עם בן הזוג שלה. היא עוזבת משפחה שלמה וחברות בשביל להתחיל חיים חדשים ובשביל לפתח את הקריירה שלה ושל בן זוגה. אך הסיפור הוא לא עליו, אלא על 'הזאב' הפרוע שהיא נמשכת אליו. הם נפגשים בסיטואציה הכי מוזרה שיש, והיא מתחילה להבין שהאופנ...