Evet, geri geldim ! Ve benden bıkana kadar da geri geleceğim. Sınav haftasındayım. Hiç bir dersi sevmiyorum ve baskıcı bir ailem var. Eğer ki düşük alırsam wattpade elveda diyebilirim. Dolayısıyla sırf sizler için çalışıyorum. Kıymetinizi bilin !
***
Yağız'dan
1 ay sonra
Bazı şeyleri kabullenmek çok zordur. İnatla, ısrarla durmadan, yılmadan inkar edersin Ve sonuç ; bir hiçtir...
Kendimi kaybettim. Bunun kısa süreli bir depresyon olduğunu sanmayın sakın ! Bu hayatımı sarsabilecek bir travma benim için. Bu hayatımı karattığım gün benim için.
O gün bunu yapmasını elbette beklemiyordum. Neden yaptığını dahi bilmiyordum. Sorunlarını çözdüğünü sanmıştım. Yurt dışına gidip tatil yaptığını düşünmüştüm. Ancak geldikten 1 hafta sonra intihar edeceğini düşünmemiştim.
O ölmedi. Bunu hissetmekten öte biliyordum. İstediğiniz kadar delirdiğimi düşünün veya sadece boş hayaller kurduğumu. Ancak buna eminim. O ölmedi. Hala yaşıyor. Bu kabullenememek değil, bu aşk. Ben Defne'yi şimdiye kadar gram tanıdıysam, o ölmemiştir.
Cenazesinde bile boş bir tabutta ağlamıştık. Yaşaması için birazda olsa umut yok muydu ?
Ben defalarca onun peşinden gitmeyi denedim. Kendimi komaya sokana kadar dayak yedim, yemeğime kendi ellerimle zehir kattım. Ancak onun yaptığı gibi kendimi bir yerden atamadım. Çünkü bu yenilmek olurdu. Ona inat, intihar harici her şeyi denedim.
Ama burada ve hayattaydım.
Ayaz haftalardır yurt dışındaydı. Yüzünü göremiyorduk. Açelya da Ayaz ile beraberdi. Burak Defne adına hüzünlüydü ancak onun asıl kederi, terk ettiği Açelya'nın gitmesineydi. Karya eve kapanmıştı. Dışarı çıkmıyor, yemiyor içmiyor, hatta bulutla bile görüşmeyi red ediyordu. Yanına aldığı tek kişi Beste idi.
Beste, günlerce ağladı. Terapiye gitti. Hemde haftada 3 kez. En sonunda yılmaması gerektiğine karar verdi ve toparlanmaya başladı. Ancak Defne'yi unutarak değil, yasını tutarak. Yiğitden de ayrıldı. Ona göre Defne, böyle isterdi.
Mafya dünyası fazlasıyla çalkantıdaydı. Başları olan kişi ölmüştü. Kimisi korkuyordu, kimisi üzgündü, kimisi ise mutluydu. Ne diyebilirim ki ? Kasap et, koyun can derdinde.
Ama hissediyorum. Yaşadığımız her şey fırtına öncesi sessizlikti. Çünkü sonrasında çok büyük bir olay olacaktı. Bize yaklaşıyordu. Buna eminim.
Ve o olay olduğu zaman, İstanbul'un tüm sokakları ayaklanacaktı. Bir isyan başlayacak ve belkide hiç susturulamayacaktı.
O olay yaklaştığında, bir mafya dirilecek ve tüm Oyun'u baştan yazacaktı.
Ve benim tek temennim oyunun bir an önce kazanılmasıydı.
Çünkü Oyun Bozan, çok yakındaydı...
***
Bunu bir nevi tanıtım olarak düşünün. Yeni bölüm çok yakında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Kızları 2 - Büyük Olay
Teen Fiction"Ve o olay olduğu zaman, bir mafya dirilecek ve tüm oyunu baştan yazacaktı. Ve benim tek temennim oyunun bir an önce kazanılmasıydı. Çünkü oyun bozan, çok yakındaydı..."