Ej wiecie co chyba przestanę zabijać postacie na końcu rozdziałów XDD
🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟
Pov. Rider lajk olłejs (każde dzień jest twój kiedy always masz)
Byłam smutna tego dnia, ponieważ wiedziałam że rzeki i jeziora i lasy i morza i oceany i w sumie to wszystko jest zatruwane przez ludzi! To jest naprawdę nie w porządku ale dobrze wiedziałam, wiem, i będę wiedzieć, że moje "zgaszanie" światła za sobą nic tu nie da. Nawet jeśli chce zobaczyć magiczne ludziki w lodufce gonszace i zapalające światło.
I co z tego że to wpływa na oszczędzanie energii!
W każdym razie segreguje śmieci pilnie jak Mickiewicz w Wilnie.
Ale na co mi to jak nikt poza mną pewnie tego nie robi *smutna buźka*
A żeby wyrwać się od wrogów rachunków telefonów. Nie musiałam długo się namyślać. Wystarczyło mi tylko uciec z domu..
WSZYSCY RAZEM
i!
WSIĄŚĆ DO POCIĄGU BYYLEJAKIEGO!
Tak też zrobiłam chcąc się wyrwać od zgiełku wsi, wiecie, te krowy biegają e po ulicach. Ale i tak polecam bo jest super.
Tak więc przejechał am pociągiem przez morze albo jakiś ocean albo inny zbiornik wodny i znalazłam się za wysepce. Tak! To idealne miejsce żeby spędzić tu resztę swojego życia!
Znalazłam sobie hatke z jakiejś słomy i liśćmi na dachu. Weszłam dk niej, już chciałam rozpakować swoje rzeczy ale tam już ktoś był!
A był to jakiś menel, wrzuciłam go z mojego mieszkania i się rozgościłam.
Jakiś czas później poszłam do miejscowej lepianki o nazwie "restauracja"aby coś przekąsić.
Jako że wszystkie miejsca były puste to ja siadam obok jakiejś podjaranej dziewczynki z kucykami. Taka brunetka cnie. 👧
Siedziała uśmiechnięta i wyraźnie się zachwyciła jak się dosiadłam. W zaczęła mnie zaskakiwać wspaniałymi i bardzo przydatnymi w moim RZycJu informacjami.
Byłam zaskoczona!
Tyle zdań jeszcze nikt do mnie nie wypowiedział!
Zjadłyśmy razem łosiosia.
Ah to był chyba najlepszy łosioś w moim życiu.
Potem udalysmy się do rezydencji ów dziewczyny. Była ogromna! Nie to co moja pf. Więc od razu stwierdziłam że u niej zamieszkam.
Całymu dniami z brunetką oglądałyśmy księżniczki disneja <333
I bolała mnie noga ale tj pewnie of tego telewizora, wszyscy mi tak mówili to tak musiało być.
Aż w końcu same stalysmy się księżniczkami i moglysmy być królowymi łosiosi!
Szkoda że żadna z nas nie umie pływać.
🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟🐟
Aspojzcie jakie ładne lepianki znalazłam w guglach!
I to się nazywa cud arhitektury
CZYTASZ
[Hetalia] Prestiżowe OneShoty
Fanfiction{ZAMÓWIENIA BĘDĄ OTWARTE JAK NADROBIE}Najgłupsze shipy i jak je znaleźć.Są xReader. najnowsze rozdziały mają mniej niż 300 słów więc szybko przeczytasz ;) Nie daje rankingu bo mi się nie chce