Pojechałam sama sobie do litwy jeszcze zanim zamknęli granice polski. Ja nie przewidziałam że je zamkną! A jako że mieszkałam blisko granicy polska-Litwa to poszłam na spacer i tak oto z buta mogłam podziwiać piękna mierzeję kurońską (gdy kurator z gegry wejdzie za mocno).
Ale jak tam siadłam to mnie już nogi tak bolały że mi odpadły. I ja sobie tak siedzie bez nóg i nagle przychodzi do mnie jakiś brunet co nie to ja mówię "w moim bucie jest wąż" a on mówi
- [T/I] ale wyrosłaś! 1!!1
- skąd wiesz ze mam na imię [T/I]!!
I okazało się że ja go znałam. Teraz sobie przypominałam, tak, to on po drodze proponował mi żebym kupiła ryby. I był z jakąś blondynkĄ z głosem faceta trochę - ale jes.
No to mu mówię że kurde ziomuś zgubiłam swoje nogi. On mnie zaniósł na rączkach do swojego domostwa a ja sobie usnelamm cnie.
I nie powiem co mi się śniło ( ° ͜ °)
Rano wstałam i uciekłam z jego domu. Ale jak uciekałam to zobaczyłam że idzie sobie mój kolega Litwa! Bo okazało się że tamten w domu to nie był Litwa! Poszłam z Litwą do domu Litwy gdzie był drugi Litwa.
Taka skomplikowana sytuacja i wtedy się obudzilam.
TAJM SKIP 5 LAT
ja i toris jesteśmy szczęśliwa rodzinka z 69 dziećmi i żyje nam się super.
TAJM SKIP 90,38 LAT
Zreinkarnowałam się jako jakis dziwny gówniarz i żyje w kraju nazywanym "Litwą" w sumie to nie pamiętam nic z mojego wcześniejszego lajfu. Postanowiłam wyjść na spacer z moim 68-osobowym rodzeństwem.
CZYTASZ
[Hetalia] Prestiżowe OneShoty
Fanfiction{ZAMÓWIENIA BĘDĄ OTWARTE JAK NADROBIE}Najgłupsze shipy i jak je znaleźć.Są xReader. najnowsze rozdziały mają mniej niż 300 słów więc szybko przeczytasz ;) Nie daje rankingu bo mi się nie chce