Noah pov
Ahogy otthagyom Jo-t kettesben Hero-val és becsukom az ajtót elkap egy rossz érzés.
Most minek vagyok itt?
Itt töltöttem kemény fél órát és abban is csak Hero részegségével foglalkoztam.
Lassan lejutok a lépcsőn és visszabaktatok a kanapénkhoz. Csak a göndör hajú csajt találom ott. Furának tűnik, de ez tetszik. Egy gyors mozdulattal lehuppanok mellé a kanapéra míg ő rám néz. Nem látok meglepettséget a vérben álló szemében. Egyszerűen csak bámul.-A többiek? - kérdezem tőle laza mosollyal.
-Nem tudom, szerintem elmentek valami kanokhoz méltó faszságot csinálni.-ez igen. Felnevetek mire ő is széles mosolyra húzza száját. Nagy dumás és kimondja a véleményét. Na ezt már szeretem.
-Látom meg van róluk a véleményed.
-Nem vélemény. Tény. Mindig ezt csinálják.-ezt elkomorodva mondja ki és ezért hiszek is neki.
-Te miért nem tartasz velük? - próbálok beszélgetni vele.
-Nincs kedvem. Jól megvagyok itt. - ezt úgy mondja mintha elege lenne a társalgásból vagy belőlem.
-Aham. - kicsit elgondolkozok, hogy itt hagyjam-e. - Amúgy Noah vagyok.
-Én Rue. - válaszolja egy fokkal barátságosabban az előző válaszához képest.-Te nem mész megkeresni őket?-kérdezi tőlem.
-Nem, én "jól megvagyok itt."-idézem őt, kicsit eltorzítva a hangomat, utánozva az övét.
Erre hangosan kitör belőle a nevetés, mire én is nevetni kezdek.-Jó arc vagy. - mondja és jól esik a csekély bókja. - Honnan jöttél? Csak mert eddig egyikőtöket sem láttam erre.
-A szomszéd nagy városból. Jo és Hero most költözött ide egy albérletbe. Én csak a jövő hónapban költözök be hozzájuk.-magyarázom neki. Hümmög és látom rajta, hogy elgondolkodik.
Megkérdezem tőle, hogy itt lakik-e. Ő pedig elmeséli, hogy itt született és nőtt fel.
Elbeszélgetünk kb mindenről, amiről csak lehet. Közben egyre kevesebben nyüzsögnek körülöttünk. Fezt és Pault már jó ideje nem láttam. Ránézek az órámra.2:14
JÉZUS! Így elbeszélgettük az időt? Látom rajta, hogy nagyon fáradt. Ez rólam is elmondható.
-Te hol alszol? - kérdezem tőle, mert fogalmam sincs, hogy én hol hajtsam le a fejem.
Nem szól semmit csak meglenget előttem egy kulcsot, amit előhalászott a zsebéből.-Tudod aki korán érkezik és okos is, az lefoglal egy szobát magának, bezárja az ajtaját és elhozza a kulcsot. - mondja gúnyosan.-Mostanra valószínű már nincs üres szoba. Kivéve az enyémet.- kárörvendő mosolyt látok az arcán.
-Én azért megnézném.-mondom neki szintén mosollyal a képemen.
-Hát, rajta! - sóhajt egyet.
Kivesz egy szálat a zsebéből, elrakja a kulcsot. Fogalmam sincs miért, de valamiért nem tudom róla levenni a szemem, amíg meggyújtja a cigiét.
-Én minden esetre még itt leszek.- mondja az első slukk után.
Nem szólok semmit, csak mosolyogva, fejemet ingatva elindulok egy üres szoba után kutatava.
10 perc alatt végig fésültem a házat, de még egy üres kanapét se találtam, nemhogy szobát. Most meg mit csináljak? Visszamegyek Rue-hoz és látom, hogy majdnem bealudt a kanapénkon. Odakiáltok neki, mire felriad.-Nem találtam még egy kanapét se. Tehát marad az, amin te szúnyókálsz.-mondom kigúnyolva őt mire ő csak annyit válaszol, hogy "jól van na" . Viccesnek, de ugyanakkor aranyosnak találom álmosan.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝕰𝖚𝖋ó𝖗𝖎𝖆 𝖋𝖋 ✨//befejezett
Fanfiction✨𝘏𝘢𝘨𝘺𝘵𝘢, 𝘩𝘰𝘨𝘺 𝘯𝘺𝘢𝘬á𝘣𝘢 𝘵𝘦𝘮𝘦𝘴𝘴𝘦𝘮 𝘬ö𝘯𝘯𝘺𝘦𝘬𝘬𝘦𝘭 á𝘻𝘵𝘢𝘵𝘵𝘢 𝘢𝘳𝘤𝘰𝘮, 𝘮𝘪𝘬ö𝘻𝘣𝘦𝘯 𝘢 𝘵𝘦𝘭𝘫𝘦𝘴 𝘬𝘪𝘣𝘰𝘳𝘶𝘭á𝘴 𝘴𝘻é𝘭é𝘳ő𝘭 𝘳á𝘯𝘵𝘰𝘵𝘵 𝘷𝘪𝘴𝘴𝘻𝘢. ✨ !gxg! TW! -Eléggé szókimondó ez a s...