➍-𝕳𝖊𝖗𝖔

464 23 0
                                    


Hero pov

Nagyon jó. Szophatok ebben az évben hugikával. Nem hiszem el, hogy csak azért mert az elbaszott apám újraházasodott egy nővel, akinek van gyereke, nekem már rögtön át kell venni a jó báttyó szerepet. És miért muszáj nekem ráadásul még össze is költözni a gyerekkel? Jó, igaz hogy csak 1 évvel vagyok idősebb, de akkor is. Nem akarok eltölteni egy egész, kínos évet vele. Nem mintha annyira gáz lenne a csaj, de teljesen különbözünk.
Amikor 1 éve először bemutatták, furcsáltam a nevét és a stílusát. Jo. Milyen név az lánynak, hogy Jo? És miért visel ilyen régies, prűd ruhákat?
Ezután nem sokszor találkoztunk, csak amikor szükséges volt. Ezért találták ki a 'szüleink', hogy ismerjük meg egymást jobban, úgy, hogy összeköltözünk ketten, valahol a közelben. Nem díjaztunk az ötletet, de nem tudtam normális ellenérveket felhozni, hisz amúgy is elakartam költözni és nem tudnám egyedül fizetni a lakást. Így faterék fizetnek egy csomó dolgot, tehát nagyjából megéri. Egy bökkenő van. Rebecca. Nem akarom otthagyni. Szeretem és tökéletesen meg vagyok vele. De majd telefonálunk, meglátogatom és ő is engem. Menni fog. Kell nekem ez a változás. Ki akarok végre szakadni erről a helyről.
Apám titokban a szívemre kötötte, hogy úgy vigyázzak Jo-ra, mint a szemem fényére. Hát, majd meglátjuk. Nem vagyok én bébiszitter.
Nem baj, következő hónapban jön Noah és nem kell kettesben élnem ezzel a nőszeméllyel. Apáéknak nem mondtam el, de én nem fogok romcsiba ezzel a csajjal létezni. Jön Noah, a legjobb barátom és kész. Amúgy is elfér, és könnyebb hárman fizetni a lakbért, mint ketten. Az meg nem nagyon érdekel, hogy szöszike mit gondol.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Az első hetem itt, eléggé gázos. Unalmas. Keresnék munkát, ha lenne rá szükségem, de így könnyebb, hogy új muterék tejelnek nekem. Úgy tudom eléggé bulis helyre jöttünk. Ezaz. Ez kell nekem. Kedden elmentem egy laza házibuli szerűségre, de nem volt annyira ütős. Azt mondták várjam csak meg a hétvégét és megadtak egy utca és házszámot. Én benne vagyok.
Miért is ne?

Péntek
20:08

Most tettem le a telefont. Egész délután Rebecca-val beszéltem. Elmesélte mi van otthon vele, és hogy unalmas neki nélkülem. Hát én is unatkoztam a héten. Elbúcsúztunk és már készülök is a mai estére. Nem sok dolgom van. Letusolok, felkapom szokásos fekete szettem és megcsinálom a hajam.

20:20

Pittyeg a telóm. Noah írt.

N🤙🏽
Mivan veled teso?

H👹
Semmise, tess. Megyek valahova mar bulizni.

N🤙🏽
De fasza valakinek. Egyedul?

H👹
Ugy nez ki.

N🤙🏽
Hugika? 😂

H👹
Veszett ugy teso. Na mindegy megyek, indulni kene. Nincs olyan, hogy kesik a bulik nagykiralya😎

N🤙🏽
Helo helo. Vissza nagy arcukam.🤣 Jolvan jo bulizast tess

Ránézek az órára és tényleg indulni kéne.
Jut eszembe hugika. Amióta stréberkém hazaért, csak bent kuksol a hálójában, gondolom tanul. Szánalmas. Megkérdezném, hogy ő jön-e, de úgy is tudom a választ. Szóljak neki, hogy elmentem, vagy mi legyen?

-Hé, elmentem! - kiáltom, hogy meghallja a zárt ajtón keresztül. Nem válaszol, de lépteket hallok. Kinyitja az ajtót és jön is a kíváncsi kérdéssorozat, amit annyira utálok.

-Hova? - nem hiszem el. Még ő kíváncsiskodik? Rendesen mint egy anyuka.

-Buliba, mit tudom én, valahova.-egy kis szünet után hozzáteszem puszta ugratás képpen. - Gondolom te nem óhajtasz ilyen helyekre velem jönni-vetem oda és kuncogok egy jót.
A fejét elnézve megérte a poén. Elvörösödött és árad belőle a harag.

- Ó, dehogyisnem óhajtok.- nézek egy nagyot. - Hallottad. Akkor elviszel? - még mindig csak bámulok. Hát jó, én elviszem, de nem fogom haza furikázni, ha meggondolja magát, mert túl durva a buli vagy mert hiányzik az esti kakaója.

-El. -csak ennyit nyögök ki. - Előtte el kell mennünk cigiért. Készülj, 5 perced van.- eltátja a száját, de tudja, hogy komolyan beszélek, mert indul is a szobájába.
-Siess!- kiabálom.

-Jól van na.

Természetesen várok fél órát, amire elkészül. Kilép, szinte ugyanúgy a szobájából, ahogyan bement. Össz-vissz lezuhanyozott és átkapott magára egy szintén régies ruhát. Földig érő szoknyával.
Bravó.
Hát kíváncsi vagyok, hogy fogja magát így jól érezni.

21:10

Megvettem a cigit, minden fasza. Jo a hátsó ülésre ült, így nagyobb távolságot hagyva köztünk. Egymáshoz se szólunk. Látom rajta, hogy morcos. Szerintem már megbánta, hogy velem jött. Biztos, hogy csak dacból és büszkeségből mondott igent az ajánlatomra. Nem is ajánlat volt az. Inkább csak poénkodás. Dehát ő ezt is komolyan vette.

21:20

Már félúton vagyunk a címhez, amikor meglátok egy sötét alakot bóklászni az úton. Valószínű Jo is észreveszi, mert felszisszen.

-Nee! -suttogja alig hallhatóan.

-Mi az, ismered a csajt? - kérdezem félig szenyóságból, félig kiváncsiságból.

-Nem, csak egy osztályba járunk.-hadarja.
Ajaj. Itt valami van. Csak azért is megállok a lány mellett. Jo gyilkos pillantást szegez rám a visszapillantóból.

-Hé csak nem "A" buliba tartasz?- kérdezem az ismeretlent és megnyomom az "A" betűt.

-Ömm, de, Parkerékhez. - válaszolja teljes könnyedséggel.

-Pattanj be, elviszünk! - még mindig laza, de közben fürkészű pillantással néz rám. Fura a szeme. FURA A CSAJ. Mint egy drogos. Jó arc lehet.

-Kössz, nem kell.- nem hagyhatom ennyiben, ha ez ennyire zavarja hugikát.

-Ne álltasd már magad!-unszolom

-Oké, oké.-adja be végre a derekát.

Amikor beszáll a hátsó ülésbe, találkozik Jo-val a pillantásuk. Meglepedten mered mostoha tesómra.

Itt meg mi a franc folyik?

-----

Na hali! Ennyivel jöttem most, szerintem érthető. Igen, egy csomó szemszög lesz még a könyvben. Majdnem minden szereplő kap majd minimum egy fejezetet. Remélem tetszik így.
Puszii!
2019.10.27.

𝕰𝖚𝖋ó𝖗𝖎𝖆 𝖋𝖋 ✨//befejezettHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin