Jo pov
Amikor visszaérünk mindenki minket bámul.
-Milyen volt?-kiált fel Hero röhögve, mire Rue bemutat neki, én pedig felnevetek.
-Nincs kedvetek játszani valamit, így hogy ismét teljes a létszám?-kiált fel Noah és lehalkítja a zenét.
-Mit?-kérdezi Rebecca.
-Felelsz vagy mersz?-hallottam már erről a játékról, de még sosem játszottam.
Rueval leülünk egymás mellé. Ráteszi egyik kezét a combomra, mire megleppeten ránézek, de ő éppen Noah-t figyeli. Nekem pedig majd elolvad a szívem a gesztustól.-Benne vagyok! - válaszol Hero, majd Rue is belegyezik a játékba.
Végül mindenki benne van, csak én nem válaszoltam még. Azt se tudom, hogy kell játszani!-Játszottál már ilyet? - súgja oda hozzám Rue, kitalálva a gondolataimat, mire én csak megrázom a fejem.
-És akarsz? Nem muszáj.-mondja, mire én csak megrántom a vállam.
-Miért ne?-súgom vissza, mire kaján mosoly ül ki a szájára.
-Igazából annyi a lényege, ami a nevében van. Választhatsz, hogy egy kérdésre válaszolsz, vagy egy feladatot csinálsz meg, amit a többiek adnak.-magyarázza.
-Értem.
A többiek lassan mind idegyűlnek a tűz köré, amit addig csináltak, amíg Rue kiselőadást tartott nekem a játék szabályairól. Még senkisem részeg, de mindenkiben van egy kis alkohol. Érdekes lesz ez a játék.
-Kezdem.-szólal meg mellettem Rue. A keze még mindig a combomon van.-Fez! Felelsz vagy mersz?
-Hmm.. Felelek.
Kis szünet után Rue felkapja fejét, s Fez szemébe néz.
-Hány csaj volt meg az elmúlt 1 hétben?-kérdezi izgatottan, mire én alig hallhatóan felkiáltok.
Jézusom! Ez ilyen intim játék? Lehet hiba volt ilyen merészen beállnom. Mindenki fújtat és huhognak, mint a baglyok. Fez pedig kezd sápadni. Nem tartom olyan nagymacsónak, aki csak így eldicsekedne hódításaival.
-Kettő. - válaszolja lassan.
-Na-na. Az igazat kell mondani. - röhög fel Rue, mire a többiek "bizony" és "igen-igen" szavakkal válaszolnak Rue alázó megjegyzésére.
Én pedig csak csendben ülök.-Na jó! Három! Oké? Le lehet szállni rólam. - a végét már mosolyogva mondja, mire mindenki elkezd nevetni, tapsolni, őrjöngeni.
Miután Rue-nak le kellett húznia egy egész pohár sört, Rebecca-nak pedig bevallania, hogy Heroval mikor csinálták utoljára, Noah felkiállt:
-Gyerekek! Eszembe jutott egy hatalmas merés mindenki számára!-áll fel helyéről egy sörös üveggel a kezében.
-Na ez nem kezdődik jól. - fogja a fejét Hero.
-Mindenki vetkőzzön alsóneműre és mártózzunk egyet!-mondja izgatottan, miközben a tó felé int fejével.
Na még mit nem!-Biztos, hogy nem!-mondja Hero, majd barátnőjére néz.
-Haver, elment az eszed? Tudod te hány fokos lehet az a víz?-kérdezi Fez.
-Ember tuti ez?-Paul is bizonytalan.
Rue csak az én reakciómat nézi.
-Látom beszariak vagytok.-mondja Noah, miközben már veszi is le a pólóját.
Jézusom! Ő komolyan gondolta.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝕰𝖚𝖋ó𝖗𝖎𝖆 𝖋𝖋 ✨//befejezett
Fiksi Penggemar✨𝘏𝘢𝘨𝘺𝘵𝘢, 𝘩𝘰𝘨𝘺 𝘯𝘺𝘢𝘬á𝘣𝘢 𝘵𝘦𝘮𝘦𝘴𝘴𝘦𝘮 𝘬ö𝘯𝘯𝘺𝘦𝘬𝘬𝘦𝘭 á𝘻𝘵𝘢𝘵𝘵𝘢 𝘢𝘳𝘤𝘰𝘮, 𝘮𝘪𝘬ö𝘻𝘣𝘦𝘯 𝘢 𝘵𝘦𝘭𝘫𝘦𝘴 𝘬𝘪𝘣𝘰𝘳𝘶𝘭á𝘴 𝘴𝘻é𝘭é𝘳ő𝘭 𝘳á𝘯𝘵𝘰𝘵𝘵 𝘷𝘪𝘴𝘴𝘻𝘢. ✨ !gxg! TW! -Eléggé szókimondó ez a s...