➌-𝕽𝖚𝖊

515 29 1
                                    

Rue pov

Nézem, ahogy lassan leül arra a rohadt székre.

Ebből nem lesz semmi jó.

Én biztos, hogy nem szólok hozzá.

Így viszont eléggé cringe lesz...

-És hogy-hogy egyedül ülsz? - ebben a pillanatban bevillan, ahogy Jules-al ültünk ugyanígy, ugyanitt. Na jó, ez nem megy tovább.

-Bocs, mennem kell. -el kell tűnnöm innen.
Már csak pár lépés van addig a kibaszott budiig. Amikor odaérek ahhoz az átkozott mosdóhoz, rögtön bevágódok egy fülkébe. Leülök a lehajtott ülőkéjű wcre. Ekkor teljesen elmerülök a múltban.

Múlt
1 évvel ezelőtt

-Nem hiszlek el! - kiált fel boldogan.

-Mert? Tök normális. Állítólag segít tisztán maradni.

-Mese habbal. Ugye te sem hiszed, hogy a brokkoli evés fogja leküzdeni a függőségedet?

-Hát... - erre mindketten hangosan felnevetünk.
Egy laza mozdulattal beledobom a maradék brokkolit a mögöttünk lévő szemetesbe. Egymásra nézünk és ismét kitör belőlünk a röhögés. Olyan jó így önfeledten kacagni vele!
Ekkor az asztal alatt ráteszi a combját az én combomra, miközben eszi a szokásos szenyáját.
Bárcsak örökké tarthatna ez a pillanat...

Jelen

Baszki, én ezt nem bírom. Szerintem van még egy kis anyagom.
Kell.
MOST!
Egy örökkévalóságnak tűnik, mire előkeresem a táskámból. Amikor megvan a pirula kiveszem a zacskóból, előveszem a személyim majd por állagúra nyomkodom az ülőke tetején. Eligazgatom a csíkot a személyvel és egy gyors mozdulattal felszippantom. Áhhh... Ismét ez a kellemes nyugalom.
Ma már másodszorra.
Megint leülök a budi tetejére. Lassan, komótosan kiveszek az ingem jobb belső zsebéből egy szál cigit, majd a számba veszem. A másik zsebemből a marihuána levelet ábrázoló gyűjtómat kapom elő. Meggyújtom és szívni kezdem. Istenem, végre nyugodtság. Hagyom, hogy ne gondoljak semmire és senkire, hogy magával repítsen a varázsporom...

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

A hét többi részében ismét szellemnek érzem magam. Senki nem szól hozzám, és én se szólok senkihez. Ez így van jól. Alig vártam már a hétvégét. Alap, hogy "megyek Lexihez" egész hétvégére. Egykori legjobb barátnőm mindig jó alibinek bizonyosul. Fogalmam sincs kihez, hova megyek buliba, de egy biztos: egész hétvégén be leszek állva, mint a gerely. Ah de fasza lesz. Majd valahova elvezet az éjszaka. Lehet, írok majd Feznek, de úgyse fog velem sehova se jönni. Mindig olyan "elfoglalt" az én kis dílerem. Hát megint egyedül fogom nyomatni, de hát ez jár egy számkivetettnek.

Péntek
21:06

-Anyaa... ANYAAA! - ordítom kicsit hangosabban, mint kellett volna. Felnéz a szennyes ruhák pakolása közben.

-Mi van? - kapom a kis kedves választ.

-Mentem Lexihez.

-Biztos, hogy odamész?- várok. -Huuh?

-Igen. -utálom ezt.

-Jól van. Vigyázz magadra az úton!

-Oké, sziasztok!

-Szia drágám! - kiált anya.

-Szasz Rue! -veti oda Gia.

Bacsapom az ajtót és beleszagolok a kellemes éjszakai levegőbe. Tényleg kellemes. Nagyon is. Megnyugtat a szabadság íze. Már csak azt kéne kitalálni merre megyek. Elindulok az egyik ház felé, ahol tudom, hogy szinte minden hétvégén buli van.

21:14

Már egy jó ideje csak sétálok. Rezeg a telefonom, a hátsó farzsebemben. Előkapom, és látom, hogy valaki írt. Meglepedten nézem a képernyőt.
Fez az.

Fezcoo💊
Merre jársz dilo? Gyere Parkerékhez, nagy a buli.

Fezcoo💊 sent a pic.

RueMindjárt ott vagyok, de nekem is hagyj!

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Rue
Mindjárt ott vagyok, de nekem is hagyj!

Fezcoo💊
Okés, okés, de siess. Elmennék érted, de az a nagy helyzet, h kezdek beállni.

Rue
Sietek na, max 20p és ott vok.

Na, kurva jó. Pont az ellenkező irányba indultam el. Most kutyagolhatok még jó pár kilométert.

21:20

Mikor érek már oda?! Már gyaloglok kb 20 perce, amióta kiszabadultam otthonról.
Valami fényszóró belevilágít a szemembe. Fogalmam sincs kié lehet ez az ősrégi Ford. Amikor megáll mellettem kicsit megilletődöm, de tartom a laza formát. 2 alakot látok ülni a sötét autóban.

-Hé csak nem "A" buliba tartasz?- kérdezi egy mélyhangú, ismeretlen srác és megnyomja az "A" betűt.

-Ömm, de, Parkerékhez. - válaszolom teljes könnyedséggel.

-Pattanj be, elviszünk! - még mindig nem ismerem fel a palit.

-Kössz, nem kell.

-Ne álltasd már magad!-unszol.

-Oké, oké.-beadom a derekam. Végül is miért ne? Egy ingyen fuvar...
Amikor kinyitom a hátsó ajtót és bevágódok a járgányba, megpillantom a másik alakot mellettem. Várjunk.... Ez egy lány!
Sőt, nem is egy lány. Ne bassz!
EZ ÚJ HUSI!

𝕰𝖚𝖋ó𝖗𝖎𝖆 𝖋𝖋 ✨//befejezettOù les histoires vivent. Découvrez maintenant