❿-𝕽𝖚𝖊

306 19 0
                                    

Rue pov

Ahogy Jo-ra és az elképesztően nyálas partnerére, Kevinre nézek, elkap a hányinger. Nem mutatnak együtt jól. Miket beszélek? Pontosan tudom, hogy tökéletesen mutatnak egymás mellett, és azt is jól tudom, hogy nekem ezért mutatnak borzasztóan.
Ahogy Jo oldalra fordul, megfeszül a mellén a visszafogott, szűzies inge. Be kell vallanom.
Irtóan dögös!
Észre sem veszem, hogy ő engem bámult, amíg én a cickóit stíröltem. Azonnal elkapom a fejem. Istenem de kurva gáz vagyok!

A hét így telik. Minden nap ebédszünetébe együtt ülök Jo-val és beszélgetünk. El kell ismernem: jó vele időt tölteni. Nem hittem volna, hogy Jules után még létezhet olyan ember, aki megtud nevettetni. Sőt, Jo-val teljesen más. Szomjazom arra, hogy jobban megismerjem. Hát még az ajkaira! Soha életembe nem gondoltam vissza ilyen sokszor egy pillanatra. Az a csók!
Jézusom, mikre gondolok! Mint valami nyálas, hős szerelmes! Mivé lettem?

Egyébként Jo végül visszavett a csoportba, amit Noah hozott létre és folyamatosan pörög. 0-24-ben küldözgetik bele a mémeket meg a poénokat. Néha jókat röhögök rajtuk. És egyre gyakrabban írok bele én is.

Csütörtök
20:48

A BANDA🤪
csoport

Noah🤡
Gyerekeeeek!

Hero💀
Mivan?

Rue👺
nem vagyok gyerek.

Noah🤡
Akkor felelosegteljes felnott emberek!

Rue👺
jobb.

Jo👸🏼
Mondd, Noah.

Noah🤡
Szóval, arra gondoltam, hogy csinálhatnánk együtt valamit pénteken.

Hero💀
Alap. Zsa házubuli, mint 1 hete.

Fez👽
Pénteken tudtommal, most seholsem lesz jo buli.

Noah🤡
És nem tudsz valami fasza gangelős helyet ahol csaphatnánk egy saját bulit?

Fez👽
Nem igazán.

Noah🤡
Rue???

Elgondolkodok. Itt nőttem fel. Minden szegletet pontosan ismerek ebben a szaros városban. Csak van valami hely, ahol.... Megvan!!!

Rue👺
a tó!

Hero💀
Mi?

Jo👸🏼
Micsoda?

Noah🤡
Csajszi elment az eszed?

Fez👽
Tényleg! Fasza vagy Rue!

Noah🤡
Ti ketten mi a francról beszéltek?

Fez👽
Kimehetnénk a tópartra, van ott par regi, raklap, amikre felulhetunk. Tuzet is tudunk rakni.

Noah🤡
Benne vagyok.

Hero💀
En is!

Jo nem ír semmit se, pedig látta a beszélgetést. Megkérdezem.

𝕰𝖚𝖋ó𝖗𝖎𝖆 𝖋𝖋 ✨//befejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora