Rue povA telefonom idegesítő csörgésére kelek. Jo a karomban van és nem akarom felébreszteni. Nem tudva arról, hogy ki keresett kinyomom a hívást. Ránézek az órára és még csak 8 óra múlt. Pár másodperc múlva ismét csörögni kezd a telefonom. Ingerülten felkapom, meg se nézve ki az.
-Mit akarsz?-szólok bele halkan, de felettébb idegesen.
-Rue?-kérdezi az ismerős hang a vonal másik végén.
Egy pillanatra megáll bennem az ütő. Elveszem a telefont a fülemtől, hogy megbizonyosodjak arról, hogy képzelődöm-e. Tényleg ő az.-Jules?-kérdezem egy kis szünet után.
-Igen. Tudom, hogy fura, hogy kereslek, de nagyon szeretnék beszélni veled. A városban vagyok és... kell valaki akire számíthatok. - mondja kisebb szünetekkel és én még mindig próbálom összeszedni magamat.
-Én...
-Hmmm, ki az?-ébredezik mellettem Jo.
-Nem egyedül vagy?-kérdezi Jules félig csalódottan, félig idegesen.
Miért ideges?-Figyelj. Nem tudom, hogy lehet-e róla szó, majd átgondolom. Kibaszott reggel 8 van.-mondom neki amikor magamhoz térek.
-Tényleg nagyon kéne a segítséged. Öhm, az igazat megvallva, ne akadj ki, de itt állok előttetek. - nyögi ki.
-Hogy micsoda? - kérdezem meglepetten és rábaszom a telefont.
Kipattanok az ágyból, kapok magamra valamit és végigszaladok a házon, majd feltépem az ajtónkat.
És igaz. Itt áll velem szemben az az ember, akit egykor a legjobban szerettem és a legjobban utáltam egyszerre.
Elakad a szavam és csak bámulok rá. El sem hiszem, hogy itt van egy hatalmas hátizsákkal és egy biciklivel az oldalán. Megint csak a szelleme játszadozna velem?
De a következő pillanatban szorosan átölel.
-Hiányoztál.-mondja a fülembe.
Én csak mozdulatlanul állok. Fogalmam sincs, hogy mi történik. Ekkor valaki megérinti a vállamat, mire Jules elhúzódik.
-Ez ki? - mondják szinte teljesen egyszerre lenéző hangon.
-Jo, ő itt Jules.-amikor ránézek a szerelmemre látom, hogy megdermedt az előző kijelentésemtől. - Jules, ő itt Jo, a...barátnőm.-nem félhetek tőle.
Nem veheti át felettem a hatalmat már megint. Uralkodnom kell a gondolataimon és magamon.-Szia. - veti oda Jules.
-Szia.-idegesnek tűnik Jo is.
-Rue beszélhetünk kettesben?-kérdezi Jules figyelmen kívül hagyva a tényt, hogy itt áll mellettem a baratnőm.
-Most?
-Igen.-amikor látja, hogy hezitálok, hozzáteszi:
-Kérlek...
-Jó, beszéljünk, de ne itt.
-A szőlősben?
-Nincs már biciklim. Kidobtam.-a szemébe nézek és látom a fájdalmat.
-Jó, akkor csak sétáljunk.
Jo-ra nézek és csak áll mögöttem nem értve a szituációt.
-Ígérem nemsokára jövök. Maradsz, ugye?-mondom Jo-nak aki maga elé mered, majd megcsókolom a homlokát, amikor látom, hogy nem fogok választ kapni.
-Szóval... bajban vagy?-kérdezem tőle.
-Nem, dehogyis. Csak... Őszinte leszek. Az oka annak, hogy most itt vagyok az csak is te vagy. Nem bírtam a hiányod, pedig megpróbáltam. Hidd el. Én is próbáltam tovább lépni, de nem ment. De ahogy látom, neked sikerült.-szomorodik el.
-Hidd el nekem se volt könnyű ez az egész. Nagyon sokat szenvedtem miattad, többet mint kellett volna. És úgy éreztem, hogy nem úgy szeretsz, ahogy én téged. De ez a lány, ő boldoggá tud tenni. Érted?
-Igen, de mi is tudnánk boldogok lenni. Én tudom. Egyszerűen csak meg kell próbálni. Tudom, hogy még mindig szeretsz és én is téged.
-Ez nem igaz.-vágok közbe.
-Had fejezzem be. Szóval tudom, hogy ez a világ legnagyobb szemétsége, de szeretném ha választanál közte, és köztem, Rue.-mondta és én csak álltam ott előtte, megpróbálva felfogni szavait.
---
Sziaztok! Boldog pride hónapot!🏳️🌈
Nagyon valószínű, hogy ez az utolsó előtti része a könyvnek, készüljetek fel! Puszi
ESTÁS LEYENDO
𝕰𝖚𝖋ó𝖗𝖎𝖆 𝖋𝖋 ✨//befejezett
Fanfic✨𝘏𝘢𝘨𝘺𝘵𝘢, 𝘩𝘰𝘨𝘺 𝘯𝘺𝘢𝘬á𝘣𝘢 𝘵𝘦𝘮𝘦𝘴𝘴𝘦𝘮 𝘬ö𝘯𝘯𝘺𝘦𝘬𝘬𝘦𝘭 á𝘻𝘵𝘢𝘵𝘵𝘢 𝘢𝘳𝘤𝘰𝘮, 𝘮𝘪𝘬ö𝘻𝘣𝘦𝘯 𝘢 𝘵𝘦𝘭𝘫𝘦𝘴 𝘬𝘪𝘣𝘰𝘳𝘶𝘭á𝘴 𝘴𝘻é𝘭é𝘳ő𝘭 𝘳á𝘯𝘵𝘰𝘵𝘵 𝘷𝘪𝘴𝘴𝘻𝘢. ✨ !gxg! TW! -Eléggé szókimondó ez a s...