Jelen
Rue pov
Kurva jó. Megint egy újabb tanév. Utálok így menni suliba. Kábé senki le se szar. Nem mintha engem bárki is érdekelne. Lexivel, egykori legjobb barátnőmmel csúnyán összevesztem a nyáron, a visszaesésem miatt. Tehát nincs senki se akivel ebédelhetnék, de nem is nagyon zavar. Jobb egyedül kajálni, mint valami kretént hallgatni egész álló nap. Meg hát úgyse értene meg senki. Elég flegma és zárkózott lett a stílusom, már megint. Rosszabb lettem, mint ami Jules előtt voltam...
Kíváncsi vagyok az újhusira. Állítólag ide költözött egy testvérpár a nyáron, és a lány velem egy osztályba fog járni. Vajon kijövünk majd? Ahh leszarom nincs szükségem új barcsikra vagy hasonló szarságokra.
7:56
Na fasza. Már el is késtem az első napról és még van úgy fél kilométer a suliig. Sietnem kéne. Leszoktam a biciklizésről. Jules-ra emlékeztetett, tehát kibasztam a kuka elé azt a szart. Had vigyék el. Hátha azzal együtt az emlékét is elviszik.
Nem volt időm szívni suli előtt, de van nálam egy kis anyag. Majd a wc-ben felszívom első szünetbe. Már most alig várom.8:02
Végre beesek ebbe a kócerájba. Fogalmam sincs hol van az osztályom. Felmegyek a lépcsőkön és benyitok a mi termünkbe, kopogás nélkül. Azzonal minden tekintet rám emelkedik. A tanárnak konkrétan villámokat szór a szeme. Próbálok feltűnés nélkül a leghátsó padhoz sunnyogni. Nincs szerencsém. Osztályfőnök azonnal előrébb ültet. Megkérdezi, hogy merre jártam, mit képzelek magamról és a szokásos hülye kérdéseket ilyenkor.
Amikor végre lekattan rólam, eszembe jut, hogy van egy új csaj. Próbálom keresni a szemeimmel. Feltűnik egy ismeretlen, élénk szőke lófarok. Jobban szemügyre venném, ha nem a legelső padban ülne, és látnék is valamit az arcából és öltözékéből. Na meg ha jobban érdekelne.
Lassan telik az óra maradék pár perce. Ofő arról papol, hogy ezt a tanévet meg kell húznunk, főleg azoknak, akik jövőre fősulira akarnak menni. Új husi folyamatosan hátra-hátra pillant, de az arcát még mindig nem láttam normálisan. Kibaszott gyakran jelentkezik és sokat kérdez. Ami a legirritálóbb, hogy egyedül ő jegyzetel. Folyamatosan hallom, ahogy firkantja a szavakat azzal az irtó hangosan író tollal. Sokszor megbámul, amikor azt hiszi nem látom. Ennyire randa lennék? Vagy mi a fasz baja van? Nagyon idegesítő.
Kicsengetéskor hálát adok az égnek. Új husikám-akinek még mindig nem tudom a nevét-feláll és elkezd pakolni. Most megtudom figyelni a ruháját.
Jézus!
Egyberészes pántos ruha, ami alá felvett egy feszülős inget. A ruha szoknyája szinte földig ér. Régi, elbarnult bőrtáska. Tiszta konzervatív szín összetétel. Egyértelműen stréber a csaj. Fúj.
A nap további részében szokásosan szellemnek érzem magam. Első óra után, jól megérdemelten elszálltam. Hamar elmúlt a hatása. Olcsó cucc volt, sietnem kellett ráadásul nem volt minőségi gyógyszerre pénzem. Vagy talán már annyira függő lennék, hogy egyre kevésbé fogok beállni? Baszki, mit gondolkozok ilyen szarságon. Kit érdekel mennyire vagyok függő. Ha akarom szétdrogozom az agyamat. Már senkise mondhatja meg mikor téphetek be, és mikor nem.
Többé nem...Ebédszünetben természetesen full egyedül ülök a sarokban lévő körasztalnál. Ebben a pillanatban ül le a szemben lévő asztalhoz új husi. Nem csodálom, hogy egyedül. Bár mondjuk én beszélek? Ez vicces.
Ahogy lecsüccsen felnéz és azonnal észre veszi, hogy figyelem. Találkozik majd egybegabalyodik a pillantásunk. Végre megfigyelhetem. Szép arca van. Nincs rajta smink, nem is kell neki. Telt ajkak, kipirosdott almák, kicsi orr és hosszú szempillák. Csak most látom, milyen szép kékesszürke szeme van. Akár az óceán párás időszakban.
Micsoda?
Óceán?
Párás időszakban?
Mi a fasz? Hogy juthatott ilyen eszembe?! Jézusom de gáz.Aztakurvaélet. Megindult felém a csaj. És még mindig engem bámul. Ez ide jön. Ne! Ne! HÁTRÁLJ!
-----
Halii! Elég hosszú lett, de remélem, hogy nem unalmas. Nem sokára jön a kövi. De tényleg!
Puszii
ESTÁS LEYENDO
𝕰𝖚𝖋ó𝖗𝖎𝖆 𝖋𝖋 ✨//befejezett
Fanfic✨𝘏𝘢𝘨𝘺𝘵𝘢, 𝘩𝘰𝘨𝘺 𝘯𝘺𝘢𝘬á𝘣𝘢 𝘵𝘦𝘮𝘦𝘴𝘴𝘦𝘮 𝘬ö𝘯𝘯𝘺𝘦𝘬𝘬𝘦𝘭 á𝘻𝘵𝘢𝘵𝘵𝘢 𝘢𝘳𝘤𝘰𝘮, 𝘮𝘪𝘬ö𝘻𝘣𝘦𝘯 𝘢 𝘵𝘦𝘭𝘫𝘦𝘴 𝘬𝘪𝘣𝘰𝘳𝘶𝘭á𝘴 𝘴𝘻é𝘭é𝘳ő𝘭 𝘳á𝘯𝘵𝘰𝘵𝘵 𝘷𝘪𝘴𝘴𝘻𝘢. ✨ !gxg! TW! -Eléggé szókimondó ez a s...