Milyen lehet egy hercegnő élete aki tíz éve küzd az őt jogosan illető trónért? Naívan csak azt hiszi, hogy a parlamenti képviselők az ellenségei, mikor nem. Egy sötét szervezet az életére tör, hogy megszerezzék a családja jogát az Égei-tenger kereskedelmére. Mert ez a legegyszerűbb út Amerika és Európa egyik legbefolyásosabb országa között. Vajon a bátyja ezért hagyta el annak idején? Mit tehetnek majd a Bosszúállók? Mit tehet majd Tony Stark mikor meglátja a nőt? Mit tehet majd Ameerah mikor furcsa érzéseket kezd el táplálni egy idegen iránt? Vajon kitörhet még az ártatlan hercegnő szerepéből, vagy örökre védelemre szorul. De a legnagyobb kérdés...Ki védi meg önmagától?,,A szív oly okból tesz dolgokat, mi ésszel nem indokolható."
-Neveletlen hercegnő
,,Ha már úgyis a pokolra jutok, legalább legyen miért."
-Stephenie Meyer
,,Sorsunkat magunk építjük gondolatainkkal, vágyainkkal, érzéseinkkel, képzeletünkkel, akaratunkkal."
-Judy Ananda
,,Hiányod belém fűződött, mint fonal a tűbe. Most mindent, amit teszek, annak színével varrom."
-William Stanley Merwin
,,A győzelem csak amiatt értékes, amit előtte kiálltunk."
-Meik Wiking,,A második gyerek érkezése nem hoz akkora változást a családban. Továbbra is az első gyereken van a fókusz, csak ott van közben a második is."
-Sterczer Hilda,,Az intelligens embernél a rutin az ambíció jele."
-Wystan Hugh Auden
,,Egy igaz barátság, amely nemcsak szeretetet, hanem hűséget és bizalmat is magában foglal, ritka és értékes dolog."
-Lucinda Riley,,Nem kell briliánsnak lenned, elég, ha összességében véve egy picit okosabb vagy, mint a többiek, méghozzá hosszú, nagyon hosszú távon."
-Charlie MungerTovábbi szereplők:
Anna-Ameerah szobalánya
Marie Eloise Olivia Kerrich-Ameerah és David édesanyja, a királyné
John Henry Patrick Kerrich-Ameerah és David apja, a király
Harry-komornyik
Zach-biztonsági főnök
YOU ARE READING
Hercegnőnek születve /Befejezett/
FanfictionAmeerah Farsiris Medalain Kerrich Nenita szigetének a hercegnője, a trón várományosa. A családja hosszú időkön át uralkodott a szigeten, és a környező kisebb szigeteken. Először volt az, hogy a férfi örökös-Ameerah bátyja-lemondott a trónról. A köte...