Chapter || 13

507 24 0
                                    

,,A ma és a tegnap világa között húzódó szakadék egyre mélyebb - és a túloldalon elterülő világot is egyre kevésbé értjük

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,,A ma és a tegnap világa között húzódó szakadék egyre mélyebb - és a túloldalon elterülő világot is egyre kevésbé értjük."
-Rutger Bregman

Nem tudom mennyi ideje keresgélhettem, mikor a parketta megnyikordult. Ebből tudtam, hogy valaki jött. Valaki olyan akinek feljogosultsága van ide belépni. Így hát nem zavartattam magamat, fojtattam tovább a keresést. Ha nagyon akarnak, úgy is megtalálnak.

Igazam is lett, mert percekkel később már a székem mögött nyikordult meg az ősrégi parketta.

-Szerinted tudja hogy itt vagyunk vagy fogalma sincs róla annyira elmerült abban a borzalomban?-kérdezi...Tony. Ezer közül is felismerem a hangját.

-Fogalmam sincs.-válaszolja neki Clint.

-Istenem mi lenne ha szólnátok neki!-csattan fel Nat halkan. Úgy érzem mindegyikük megtisztel most a jelenlétével.

-Először is nem vagyok süket, másodjára pedig Mr. Stark ez nem holmi borzalom, hanem ebben lehet a megoldás a problémánkra.-mondom fel sem nézve, és óvatosan lapozok egyet.

-Tehát hallotta.-konstatálja Tony. Csak egy aprót emelem meg a fejemet, és megforgatom a szememet.

-Szeretnél valamit Tony vagy csak bosszantani akarsz?-kérdezem továbbra sem fordítva rájuk nagy figyelmet.

Letelepedtek a környező székekhez, és mind engem bámultak. Egy idő után kezdtem unni, hogy minden egyes mozdulatomat figyelik. Így ház becsaptam a könyvet-persze finoman-és várakozás teljesen rájuk meredtem.

-Hallgatlak titeket.-mondom miután csak bámultuk egymást.

-Csak jöttünk megnézni, hogy megvagy e még. Tudod ez a dolgunk.-tájékoztat Clint vidáman.

-Erre nincs időm.-nyitom ki újra a megjelölt oldalnál a könyvet.

-Miért mondtad azt, hogy ez lehet a megoldás?-kérdezi Steve. Hálásan ránézek.

-Végre egy értelmes megszólalás Natasha után.-pillantok itt a vörös bérgyilkos nőre aki csak sokat sejtetően rám mosolyog.

-Kikérem magamnak!-háborodik fel Tony. Most az egyszer komolyan nézek rá.

-Tényleg nem érünk rá szórakozni.-mondom neki komolyan, mire ő is egyből megváltozik. Az arca komolyságot tükröz, és érdeklődve tekint rám. Biccent egyet, hogy értette.

-Ez esetben kíváncsian hallgatunk.-mondja Bruce.

-Nos.-tűrök egy elszabadult hajtincset a fülem mögé.-Ez a könyv itt az eddig hozott össze törvényt tartalmazza az törvényt hozó uralkodók aláírásával. Ebből van egy másolat a parlamentben, de abba belekötnének. Ezért is kerestem meg az eredetit. Ez a kötet már vagy háromszáz éves. A lényeg...-térek a tárgyra.-A lényeg, hogy ebben benne lehet a jogos trónutódlásra vonatkozó törvény is. Ha az kimondja, hogy a mostani jogaimmal alkalmas vagyok uralkodónak, akkor nem lesz mibe belekötniük. Mivelhogy ezeket a törvényeket a meghozásuk óta nem változtattuk meg. Így kénytelenek lesznek elfogadni, már csak meg kell találnunk a számunkra alkalmas törvényt. Ezen már elindulhatunk, és lesz mivel sarokba is szorítani a testvérem.-magyarázom nekik teljesen felpörögve.

Hercegnőnek születve /Befejezett/Where stories live. Discover now