,,Te akkor is láttál, amikor láthatatlan voltam."
-Neveletlen hercegnő-Hercegnő ébredjen!-kelt fel a szobalányom Anna.
Az egyik legrosszabb dolog az éltemben az az, hogy sosem kelhetek fel akkor amikor akarok. Na nem mintha bármi mást a saját akaratom szerint tudnék csinálni.
-Fent vagyok.-ülök fel az ágyban.
-A ruháját már kiraktam felség. Miután felöltözött a szülei várják reggelire.-meghajol, majd elhagyja a szobámat.
A szobám...Mivel egy kastélyban lakok, ezért nincs olyan hogy kicsi szoba. Az enyém nem hogy kicsi, hanem hatalmas. Maga az ajtó fehér, finomra csiszolt fa, arany kilinccsel. Kétszárnyú, de általában csak az egyiket nyitom ki. Vagyis nyitják ki. Az ajtóm előtt a fenyegetések óta minimum egy őr áll. Megmondom nem a legkényelmesebb dolog. Szóval...A szobám halvány barack színű. Ehhez a színhez vannak válogatva a bútoraim. A falakon alig van pár festmény. Azokban egyértelműen van valamennyi barack szín, azért hogy illeszkedjen a szoba képébe. Az ágyam nagyon puha, francia ágy. Az ágynemű, és a pléd mely rajta van mind barack, vagy sheavaj színűek. Az ágy világos fehér fából van, mint a legtöbb bútor. Két kis éjjeli szekrény van mind a kettő oldalán. Egy kisebb kanapé is van, szemben az ágyammal. Két hatalmas ablakom van, az egyik alatt még kis ülőke is helyet foglal. Ehhez jön hozzá a másik falon hosszan húzódó könyvespolcok. Igaz nincs sok időm olvasni, de ha van szabad percem azt az ablaknál töltöm egy izgalmas könyv társaságában. Van egy fésülködő asztalom is. Az ágyam előtt még elterül egy hatalmas, nagyon nagyon puha sheavaj színű szőnyeg. Két oldalán két darab ajtó van. Az egyik egy-a bejárati ajtómnál kisebb-kétszárnyú ajtó. Ez vezet a gardróbomba.
A gardrób közepén egy puha kis puff van. A legtöbb részt a ruha foglalja el. Főleg alkalmi, de hétköznapi viselet is van. Összesen egy darab farmerem, és egy darab pólóm van. Minden más szoknya, blúz, ruha, vagy hatalmas báli ruha. Mindenféle színű cipőm is van. Vannak lapos talpúak, de a legtöbb az magassarkú a kis termetem miatt. A fehérneműket külön egy cégtől kapjuk. Szigorúan csak azt használhatjuk, mivel már réges régóta állnak szerződésben a családunkkal. Van külön szekrényem az ékszereimnek. Fülbevalók, nyakláncok, gyűrűk, karkötők...És persze ami a legfontosabb egy hercegnő számára az a tiara. Egész gyűjteményem van belőle. Persze ezeknek csak a töredéke van nálam. A többit gondosan egy széfben elzárva tartjuk a többi koronázási ékszerrel együtt. Mint például a koronát is. Ami majd egyszer az én fejemen lesz.
Abból is van két fajta. Egy női és egy férfi. Mivel országunk történelmében rengeteg női uralkodó volt, ezért kellett külön nekik is egy korona amit majd az utánuk jövő fog viselni. Így lett hát, hogy az a korona ott lent, a vastag falak, és védelmi rendszerek rejtekében csak rám vár.
A következő ajtó a fürdő volt. Egyszerű, letisztult, és világos színek uralták. Volt benne fürdőkád, és zuhanyzó is. Két mosdókagyló volt, egészen sok hellyel mellettük. Volt még ugye wc is és egy kis törölköző tartó is. Két vékonyabb szekrény volt még a helyiségben. Az egyikben voltak a mindenféle szépségápolással foglalkozó dolgok. A másikban a sminkjeim voltak. Nem szerettem őket használni, de itt kit érdekel az hogy én mit szeretek? Szinte törvénybe volt vésve a napi használatuk.
YOU ARE READING
Hercegnőnek születve /Befejezett/
FanfictionAmeerah Farsiris Medalain Kerrich Nenita szigetének a hercegnője, a trón várományosa. A családja hosszú időkön át uralkodott a szigeten, és a környező kisebb szigeteken. Először volt az, hogy a férfi örökös-Ameerah bátyja-lemondott a trónról. A köte...