Chapter || 6

625 30 2
                                    

„A múlt is fájhat, de az én filozófiám szerint vagy elugrasz előle, vagy tanulsz belőle

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A múlt is fájhat, de az én filozófiám szerint vagy elugrasz előle, vagy tanulsz belőle."
-Oroszlánkirály

A főtér egy része már körbe volt kerítve. A fotósok és újságírók egy szép, piros, bársonyszalag mögött álltak. Az emberek, a kordon mögül, izgatottan, zászlóval a kezükben állnak, és várnak engem. Voltak turisták is akik csak arra voltak kíváncsiak hogy mi lehet ez a nagy felhajtás.

-Készen áll?-kérdezi Steve.

-Erre születtem.-kacsintok rá. Felnevet.

-Kérem.-fordulok Tonyhoz aki unottan néz rám.-Legyen mellettem.-mondom neki. Kérésemet komolyan veszi nem csak azért, mert ez a feladata, hanem azért mert talán megbocsátott nekem. Egy kicsit. Bár nem tudom hogy miért haragszik.

-Ahogy akarja felség.-biccent.

-Mi készen állunk ha maga is.-jön ide hozzá, az egyik biztonsági őr.

-Kész vagyok.-simítom le a szoknyámat. Ez olyan nyugtató mozdulat. Nem az hogy tökéletesen nézzek ki, hogy egy gyűrődés se legyen a ruhán. Ezt akkor szoktam csinálni ha ideges vagyok. És most van miért idegesnek lennem.

A biztonsági őr a kezét nyújtja, de valaki megelőzi őt. Tony gyengéden megfogja a kezemet, és felsegít az emelvényre. Majd elengedi a kezem, és kicsit távolabb áll tőle. Amint meglátnak, villogni kezdenek a kamerák, záporoznak felém a kérdések, és az emberek sikítoznak. Hiába szólok bele a mikrofonba, a tömeg nem csendesedik el. Így hát hátrébb lépek egy kicsit, és megvárom amíg megnyugodnak.

Mikor a zaj kezdett alábbhagyni visszaléptem, és előrehajoltam a mikrofonhoz.

-Köszönöm hogy eljöttek, erre a rendkívüli sajtótájékoztatóra.-mondom. Van aki sikítozik, de van aki csak diszkréten tapsol.-Szerinte, egyszerűbb ha maguk kérdeznek én pedig válaszolok.-az ötletemet helyeselték. Ezzel csak az volt a gond, hogy mindenki egyszerre kezdett el beszélni.-Kérem ne egyszerre.-mondom.

Mikor mindenki elhalgatott-végre-egy öltönyös újságíró szólalt fel.

-Mit gondol, ha megkoronázzál sikerül elvezetnie egy országot?

-Úgy gondolom, hogy van hozzá elég tapasztalatom. Éveken át Atyám mellett voltam. Részt vettem a fontosabb parlamenti gyűléseken, és néha még az ötleteimet is elfogadták. Sokmindent sajátítottam el ennyi idő alatt. Persze nem lennék egyedül. Ha szükséges, akkor segítségül hívnám a királyi családot, melyben a miniszter úr, és a volt uralkodó is benne van. Felügyelnék a döntéseimet.-mondom.

-Ha nem választják meg akkor ki lesz az uralkodó?

-Erről a kérdésről még nem nagyon beszéltünk, de véleményem szerint egy parlamenti tag.-erre néhányan nem tetszően felhorkannak.

Hercegnőnek születve /Befejezett/Where stories live. Discover now