Kai, what are u doing?!

169 8 0
                                    

Trochu som zmenila plány kedže nemám nápad čo by si také pisali tak to bude trochu inakšie ako to malo byť sorry C:
__________________________________________  

BľeMoon
Ja to tu s nimi nevydržím, pomoc!
.°(ಗдಗ。)°.

A prečo mám sakra prezývku 
BľeMoon? To som pre vás až taká hrozná
ಥ‿ಥ?
......

Používateľ Slaninový Leader je offline.

Používateľ Čínska Ovca je offline.

Používateľ KimKai je offline.

Používateľ HaeČan je offline.

Používateľ JimPark je offline.

Používateľ TAeIL je offline.

Používateľ YutaMoto je offline.

Používateľ PinkJin je offline.

Používateľ JungTheCock je offline.

Používateľ MinHyuk je offline.

Používateľ JaENO je offline.

Používateľ D.soO je offline.

Používateľ KiHyune je offline.

Používateľ WoNHeo je offline.

BľeMoon
Prečo sa ja vôbec snažím ...
T-T

Používateľ BľeMoon je offline.
_________________________________

Bože ja sa z nich asi zbláznim, toto nieje možné!
„AACHH!!" Zaborila som hlavu do vankúša s veľkým povzdychom.
Napadlo má ísť ku Solar do izby veď som s ňou dnes ani moc nebola. A tak som sa postavila z postele, opustila svoju izbu a mierila si to ku Solar do izby.

Keď som bola pri Solariných dverách slabo som zaklopali a pootvorila dvere. „Môžem?!" opýtala som sa. „Mhm." započula som Solar a tak som vošla dnu.
„Čau Solar, čo robíš?!" pozdravila som ju a sadla si vedla nej na postel. Pozrela som sa do zošita do ktorého kreslila. Uvidela som tam tvár nejakého mne moc známeho človeka. „Wow je to nádherné, nieje to Kyungsoo?! pochválila som ju vie naozaj pekne kresliť. „Nié to sa ti len zdá." odbila ma. „Naozáj, poslednou chvíľou po ňom hádžeš očkom nemyslíš, je to dosť vidno!" zasmiala som sa. „Pff no to isto, ty zase ideš po tom Kihyunovy či ako sa volá." povedala a odsadla si trochu ďalej odomňa a nahla zošit tak aby som doňho nevidela, a kreslila ďalej. „No prepáč, Kihyun je môj brat!" buchla som ju do ramena. „Čože, a to si mi chcela akože kedy povedať?!" vykúlila na mňa oči. „No vlastne som to pred pár dňami tiež nevedela ale zistila som to od Laya a veľmi mu za to ďakujem, síce je divne mať brata za mafiána ale keď už som aj ja súčasťou mafie tak mi to tak nevadí." usmiala som sa a pozrela na hodiny, bolo 20:54.
„Tak nič ja už pôjdem, nebudem ťa vyrušovať v kreslení tvojho crusha, tak zatiaľ sa maj!" „Ale ajtak sa ku tebe viac hodí Doyoung!" zasmiala som sa, postavila sa z postele a odišla zo Solarinej izby. „ Héj to nieje môj crush!!" počula som ešte za sebou Solar. Zasmiala som sa a vošla do svojej izby.

Prezliekla som sa do pyžama a ľahla som si do postele. Zapla som si malé svetielko pri posteli a prikrila sa.

𝓐 𝓯𝓮𝔀 𝓶𝓲𝓷𝓾𝓽𝓮𝓼 𝓵𝓪𝓽𝓮𝓻 :

Z ničoho nič som započula ako mi niekto klope na okno. Zlakla som sa a opatrne odostrela žalúzie a pozrela kto to je. „Kai?!!" zašepkala som udivene keď som zazrela Kaia stojacieho pred mojim oknom. Pootvorila som okno a opýtala som sa ho: „Kai čo tu preboha robíš, vieš ako som sa zlakla?!" Kai sa len zasmial a povedal: „Prepáč ale nemohol by som preliezť cez tvoje okno do vnútra, nejak som si zabudol kľúče a nefunguje zvonček." urobil na mňa psie oči. „Aish ty truľo, no dobre ale nič tu nezbombarduj." povzdychla som si a postavila som sa z postele aby Kai mohol prejsť.
Ako som sa naňho dívala keď prechádzal cez okno, čudovala som sa že som sa na ňom nesmiala. Nevyzeral moc smiešne, vyzeral ako keby v tom bol profesionál. Pff že sa čudujem veď je to mafián a ty to vedia dobre. Dúfam že ma to naučia tiež!

„Díky za využitie tvojho okna ako dvere! " poďakoval Kai a už sa vyparil preč. „Brr!" striaslo ma keď som si uvedomila aká zima ide do vnútra otvoreným oknom a rýchlo som ho zavrela. Skočila som do postele a zababušila som sa do periny. Triasla som sa ako o život. „Za toto Kaia zabijem, ešte dostanem zimnicu!" povedala som si popod nos, zhasla svetlo a zaspala som.

__________________________________________
Trochu kratšia časť ale ku tomu so 666 slovami. 👻😂😈. A som konečne späť!! ❤️😅😇
_________________________________________

[M̸Y̸ M̸A̸F̸I̸A̸ L̸I̸F̸E̸]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin