Jaehyun birkaç şişe içki alıp bir sepete koydu, ardından atıştırmalık reyonuna yöneldi. Bazı abur cuburlardan aldıktan sonra da kasaya yöneldi.
Taeyong arkasından kasaya ilerledi ve elini kasanın yanındaki koruyucuların üzerine attı. Kasiyer kadın ilk önce Taeyong'a baktı, ardından Jaehyun'a ve hafifçe kızardı.
Jaehyun da utanmıştı çünkü kadın büyük ihtimal ikisinin birlikte olacağını sanmıştı.
Jaehyun dirseğiyle Taeyong'u hafifçe dürtüp kulağına eğildi.
"Sonra bak, kadın bize garip garip bakıyor."
Jaehyun önemsemezdi, eğer bir erkekle olacağı düşünülmeseydi.
Taeyong elini çekip kafa salladı, ardından Jaehyun'u izledi. Kasiyer kadın ürünlerin barkodlarını okutup bırakıyor, Jaehyun ise onları poşetlere koyuyordu.
Jaehyun cüzdanını çıkarttığında Taeyong poşetleri aldı ve yavaş bir şekilde eve yürümeye başladı.
Jaehyun tutarı ödeyip marketten çıktı ve hızla Taeyong'a ilerleyip ellerindeki poşetleri aldı.
"Koca gibi davranıyorsun."
"Hayır, öyle davranmıyorum."
Jaehyun Taeyong'u arkada bırakarak evine girdi ve poşetleri yere bıraktı. Taeyong da girdi, bu fırsatı kaçıramazdı.
Jaehyun yakışıklıydı ve maddi durumu iyi gözüküyordu.
Jaehyun yere aldıklarını dizerken Taeyong yaklaşıp elini omzuna koydu. Jaehyun durakladı ama bozuntuya vermeden Taeyong'un elini omzundan indirdi.
"Çocuklar sarhoş olur mu?"
"Ne bileyim?!"
Jaehyun kızdığında Taeyong biraz uzaklaştı.
"Sinirlenme, seni kızdırdım mı?"
Jaehyun cevap vermedi.
Saat sekizi gösterdiğinde birkaç genç eve geldiler, Taeyong ile tanıştılar ve içmeye başladılar.
Çok geçmeden hepsi sarhoş olmuştu ve kendi hallerinde takılmaya başlamışlardı.Taeyong çocukların hatırlamayacağını düşünüp Jaehyun'a yaklaştı, Jaehyun'un sarhoş olup olmadığını bilmiyordu fakat canı sıkılmıştı.
Jaehyun sessizce camdan bakarak içkisini içiyordu.
Taeyong ayağa kalktı, ilk yalpaladı fakat yine de Jaehyun'a ilerledi. Onu omzundan çekti ve yanına eğilerek yanağına bir öpücük kondurdu. Ardından boynuna ilerledi fakat Jaehyun onu tutup itti.
"Ne yapıyorsun?"
Konuşması bozulmuştu ama kafası yerindeydi.
"Seni istiyorum Jaehyun."
"Kes şunu."
Taeyong kafasını iki yana salladı.
"Lütfen, izin ver bana."
"Yapma Taeyong, evine git."
Taeyong Jaehyun'un çenesini tutup dudaklarını birleştirdiğinde Jaehyun onu itti.
"Seni altıma almayacağım, git evimden."
Ardından ayağa kalkıp Taeyong'u kolundan tuttu ve kapıya götürdü.
"Benden ve çocuklardan uzak dur!"
Ardından kapıyı yüzüne kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Kötü Örnek - JAEYONG-
FanfictionTaeyong jigololuk yapan bir gençti, Jaehyun ise ondan nefret eden ve her fırsatta kovulması için apartman yöneticisiyle konuşan gıcık bir komşuydu.