17

1.3K 84 45
                                    

Taeyong ince, saten kıyafetlerini giydi ve boynuna hafif bir parfüm sıktı. Saçlarını yaptı ve yatağa uzandığı zaman Jaehyun kapıyı açarak eve girdi, Taeyong ona gülümseyerek bakıyordu, elindeki cips paketini görene kadar.

Jaehyun bir cips parçası daha ağzına attığında Taeyong kaşlarını çattı ve kendini yatağa bırakıp mırıldandı.

"Ellerini yıka seni ergen."

Jaehyun da güldü ve cips paketini kapatıp tezgaha bırakırken mırıldandı.

"Çocukların yanından geliyorum, ne bekliyorsun?"

Ardından musluğu açtı ve ellerini yıkarken su sesine eşlik etti.

"Eve çıkıp baktım da, Jaemin zayıflama ilaçları kullanıyormuş. Onları alıp sokaktaki çöpe attım, sonra kızdım biraz."

Taeyong gözlerini devirdi, bunu mu konuşacaklardı şimdi?

"Numarasını bana verirsin, ben onunla konuşup kontrol ederim."

"Teşekkür ederim canım."

Jaehyun suyu kapattığında Taeyong heyecanla yattığı yerde kıvrandı, heyecanlanmıştı.

"Birde Chenle'yla konuştum."

"Off..."

"Dedim 'bu çocuğu üzersen seni üzeriz'"

"Şimdi gerçeği söyle."

"Tamam, tanıştım ve Jisung'u bırakıp eve geç dönmemesini söyledim."

Taeyong kıkırdayıp mırıldandı sessiz ve sakin bir şekilde.

"Yanıma gel hadi..."

"Bu arada Renjun da aslında Jaemin'in beli biraz daha kalın olsa birlikte uyumalarını seveceğini söyledi, üçlü uyumaları seviyorlarmış."

Taeyong anlamıştı, Jaehyun çekiniyordu. O yüzden araya laflar sokuyordu.

Taeyong aşağı indi ve mutfaktaki Jaehyun'u mutfağın dolaplarına iterek ona yaklaştı, ellerini omuzlarına koydu ve yaklaşırken ellerini de sırtına indirdi.

Boynuna yaklaştığında gülümsedi ve dudağına minik bir öpücük kondurdu.

"Tatlım... çekinmene gerek yok. Sadece rahatla."

Taeyong bir öpüşme başlattığında Jaehyun da ilerletmiş, kısa sürede -Taeyong'un azgınlığıyla- utangaçlığını bir kenara bırakmıştı.

Taeyong dizini kırarak Jaehyun'un bacağına koyduğunda Jaehyun onu kucağına almış, yatağa taşımıştı.

Sabahın ilk ışıklarına doğru işleri bittiğinde, Jaehyun yatakta telefonuyla ilgileniyor, Taeyong ise kahvesini içerken camdan güneşin doğuşunu izliyordu.

Jaehyun yorulmuştu çünkü Taeyong kızışmış dişi kedi gibiydi ve bir saniye için bile olsa durmamıştı.

Taeyong ise memnundu çünkü uzun süre sonra istediği şeye ulaşmıştı, Jaehyun ile birlikte olmuşlardı ve Jaehyun yorulmasaydı devam ederlerdi.

"Sana da kahve yapmamı ister misin?"

"Sana ağrı kesici almamı ister misin?"

İkiside aynı anda sorduklarında ikisinin de yüzünde bir gülümseme olmuştu, Taeyong kafasını iki yana sallarken Jaehyun onaylamıştı.

"Kahve iyi olur."

Ardından güneş kısa sürede doğmuş, Taeyong sıcakladığı için camın önünden kaçmıştı.

Bay Kötü Örnek   - JAEYONG-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin