Taeyong ne yapacağını biliyordu.
Daha önce böyle bir şey yaşamamıştı ama zekiydi.
Annesinden öğrendiği minik bir keki yaptı, mutfağı batırsa da halletmişti en sonda.
Sevimli bir şekilde giyinerek makyajını yaptı ve Jaehyun'un kapısının önüne gitti, kapıyı hızla çalarken gülümsedi.
Jaehyun ise kapıyı açtı ama Taeyong olduğunu görünce hemen kapattı.
"Tatlım kek yaptım, aç kapıyı yiyelim. Cidden başka hiçbir şey yok."
Ama kapı açılmadı.
İkinci gün Taeyong seksi bir şeyler denedi, bara gidecekmiş gibi giyinerek kapıyı açtırmayı denedi, birer dondurma aldı ve tekrar gitti. Kapıda uzun süre beklemesine rağmen kapı açılmadı.
Üçüncü gün Taeyong hiçbir şey yapmadan gitti, bu sefer Jaehyun kapıyı açtı ve Taeyong'un konuşmasına izin vermeden mırıldandı.
"Geçen gün yaptığımız şey bir hataydı, bir daha iletişimde bulunmak istemi-"
Taeyong Jaehyun'un dudaklarına kapanıp boynuna kollarını sardı, üzerine atlayıp beline bacaklarını doladı.
Jaehyun onu itmeye çalışıyordu ama... bu işe yaramamıştı.
Binada bir tencere sesi yankılandı, Taeyong hızla bulunduğu kucaktan aşağı inse de fayda etmemişti. İkisi ve bir teyze birbirlerine şok olmuş şekilde bakarken, yukarıdan Doyoung ve aşağıdan öğrenciler hızlıca gelmişlerdi.
Diğer teyzeler de geldiğinde olay çıkmıştı, Doyoung sakinleştirmeye de çalışsa başaramamış, üzgün bir şekilde Jaehyun ve Taeyong'un yanına gitmişti.
"Üzgünüm, bina sinirlileri evden çıkartılmanızı istiyor."
"Doyoung ben-"
"Bir şey yapamıyorum Jaehyun. "
Jaehyun üzgün bir şekilde baktığında Doyoung ona sarıldı ve sırtını biraz sıvazladıktan sonra ayrıldı.
"Üç gün size müddet verdiler."
Doyoung evden çıktı ve Taeyong Jaehyun'un sinirli bakışlarına karşılık vermeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Kötü Örnek - JAEYONG-
FanfictionTaeyong jigololuk yapan bir gençti, Jaehyun ise ondan nefret eden ve her fırsatta kovulması için apartman yöneticisiyle konuşan gıcık bir komşuydu.