19

1.1K 97 24
                                    

Taeyong'un gözleri dolu bir şekilde parladığında Jaehyun gözlerini kaçırdı ve Taeyong'un ellerini yüzünden çekti.

"Bana güvenmek bu kadar mı zor? İşimden dolayı mı?!"

Jinyoung banyodan çıkıp ocağın altını açarak bir tencere koyduğunda Jaehyun Taeyong'u içeri aldı ve Jinyoung'un ısrarı eşliğinde ona bir bardak soğuk kola ikram etti.

"Sadece senin istediğin şeyleri yaptığım halde neden suçlanan kişi ben oluyorum?"

"Bağırma Taeyong, kulaklarım iyi durumda."

"Keşke kafan da iyi durumda olsaydı!"

Taeyong koladan yudumlayıp Jaehyun'a baktı, sakinleşmeye çalışıyordu.

"Renjun mu buldu beni?"

"Evet, ben istedim."

Jaehyun kafa sallayıp gözlerini kapattı.

"Sakince konuşun, komşular rahatsız olacak." Jinyoung soğanları doğrarken sessizce mırıldandığında Jaehyun kafa salladı.

"İlk önce Taeyong'un neden orada olduğunu sor, anla. Sonra neden kızdığını açıkla."

"Dedi, Mark ile konuştuktan sonra Jackson'a yumruk atan kişi."

Jinyoung kötü bir şekilde Jaehyun'a baktı, ardından soğanları yağlı tencereye atıp ses çıkartmasını sağladı.

"O haketmişti, adama rezil oldum."

"Ama bir yandan da senin farkına vardı."

"Hayır, ona çok istekli gözüktüm."

"Hayır, öyle gözükmedin!"

Taeyong onlar konuşurken kalkıp evi gezmeye başladı, Jinyoung ve Jaehyun'un birlikte çok fotoğrafı vardı.

"Birlikte mi okudunuz?"

"Komşuyduk, çoğu şeyi birlikte yaptık."

Taeyong yavaşça balkona çıktığında Jaehyun da geldi.

"Neden oradaydın?"

"Söyledim ya, kolyem bir kadındaydı. Onu almaya gittim, beni sizin eve götürdüğünü bilmiyordum!"

"Sadece kolye mi?"

"Evet!"

Biraz sessizlik oldu.

"Ben... düşündüm ki sen-"

"O kadınları tatmin etmek için gittiğimi, evet biliyorum."

Taeyong dışarı bakarken Jaehyun yavaşça ona sarıldı.

"Beni anla Taeyong, seni biriyle gördüğümde istemsiz aklım işine gidiyor, özellikle o cümleler ortamda dönerken..."

"Senin çalıştığın yerdeki tüm kızları biliyorum Jaehyun, onlarla samimiyetini de. Ama ben sana güvenmeyi seçiyorum!"

"Onlar benim arkadaşım."

Jaehyun çenesini Taeyong'un omzuna koyduğunda biraz eğilmek zorunda kalmıştı ama sorun değildi.

Uzun süre öyle kaldılar.

"Eve gelecek misin?"

"Evet, buradaki kıyafetlerim tükendi..."

Jinyoung tencerenin kapağını kapatıp koltuğa oturdu ve oturmasıyla çalmaya başlayan telefonunu açtı.

"Evet Bay Park?"

"Anladım ama bugün biraz yorgunum. Siz bensiz devam edin lütfen."

"Hayır cidden, ama- peki. Birazdan orada olurum."

Jinyoung telefonu kapatıp attı ve ofladı.

"Ben iş yemeğine gidiyorum, yemeğimi unutmayın."

Onlar içeri geçerken Jinyoung odasına gidip hazırlanmış, ardından çıkmıştı evden.

"Senden nefret ediyorum Jaehyun."

Jaehyun cevap vermemiş, elindeki kumandayla televizyonu kapattıktan sonra etrafa bakındı ve telefonunu buldu.

Evi dolaşarak cüzdanını, ceketini ve diğer eşyalarını bulduktan sonra onları koltuğa bırakıp yemeğe ilerledi.

"Aç mısın?"

"Pek değil."

Jaehyun kendine bir tabak doldurdu ve oturup yemeye başladı, Taeyong onun bu sakinliğine hayret ediyordu.

Yemeğinin ortalarındayken, Taeyong Jaehyun'un sessiz bir şekilde mırıldanışını duydu.

"Özür dilerim, ben sadece... güven sorunları olan bir manyağım."

Taeyong kafa salladı ve mırıldanarak cevap verdi aynı şekilde.

"Sanırım bu seferde alttan alacağım, seni affediyorum."

Jaehyum yemeğini bitirdi ve eşyalarını ceplerine tıkarak sevgilisine elini uzattı.

"Hadi... evimize gidelim."

Taeyong elini tuttu ve kendini gülümsetmeye çalıştı, Jaehyun'un arabasına binip eve doğru ilerlemeye başladıklarında elleri ayrılmamıştı.

Evin önüne Jaehyun aracı park ettiğinde Taeyong hemen indi ve Jaehyun'un girmesi için evin kapısını açtı.

Jaehyun yavaşça eve girip elindeki ceketi koltuğa bıraktı ve telefonunu da çıkarırken arkasındaki, hala kapıda duran Taeyong'a baktı.

"Seni affetmem..." Taeyong kapıyı kapattı sakince.

"Ceza vermeyeceğim anlamına gelmez, değil mi?"

.

Jen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jen.with2bf: Sorunsuz geçen ilk gün!

Bu gönderi yorumlara kapatıldı.

Bay Kötü Örnek   - JAEYONG-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin