Taeyong hazırlanıp kapıyı açtı ve ayakkabısını giymeye başladı, o giymeyi bitirdiğinde karşı evin kapısı açıldı ve elinde birkaç parça kıyafet tutan Jaehyun'u gördü.
"Günaydın!"
Taeyong gülümsedi ve neşeli gülümsemesini sunarak gizlice kol saatine baktı.
Saat 12:43 idi.
Birazcık vakti vardı.
"Günaydın."
Jaehyun terliklerini giyip kapısını çekti, Taeyong ise hızla elini koluna koyarak dikkatini çekmeye çalıştı.
"Nereye gidiyorsun? Bunlar da ne?"
"Ütülenecek kıyafetler."
"Ütülememi ister misin? Yapabilirim."
"Hayır, sağ ol."
'Ama olmasan da olur' diye düşündü Jaehyun, Taeyong'u sevmiyordu.
Jaehyun Taeyong'u orada bırakarak merdivenlerden bir üst kata çıktı ve Doyoung'un kapısını çaldı. Kısa süre sonra Doyoung pijamalarıyla kapıyı açtı ve kıyafetleri alırken mırıldandı.
" İçeri geç, parayı masaya koyarsın."
Jaehyun içeri geçti, Taeyong ise bu seslersen sonra hızla apartmandan çıkarak devamlı müşterisi ile buluşacağı yere doğru yürümeye başladı.
Doyoung kıyafetleri alıp yatak odasına ilerlerken Jaehyun salona girdi ve bir miktar parayı masanın üzerine bırakarak evi dolaştı. Duvarda Doyoung'un küçüklük fotoğrafları vardı ve o çok tatlıydı.
Jaehyun kıyafetlerini ütüleyemediği için Doyoung küçük bir ücret karşılığında ütülüyordu.
"Jaehyun!"
"Efendim?"
"Giy bunu, ütüledim."
Jaehyun tişörtünü çıkartmaya çalıştığında Doyoung durdurmuş ve ardından bağırmıştı.
"Burada değil!"
Jaehyun gülerek evden çıktı ve kendi evine girdi, kısa süre sonra o da hazırdı.
Arabasına binerek telefonunu ayarladı ve şirketine doğru sürmeye başladı.
Şirkete vardığında aracını hızlı ulaşabileceği bir yere park etti, ardından kendi katına varmak için asansöre bindi.
Eh, patronu da asansördeydi.
Daha önemlisi, Taeyong da asansördeydi ve patronun bir eli belindeydi.
Taeyong onu inceledikten sonra önüne döndü ve kısık bir sesle mırıldandı.
"Yarım saat 40 Dolar."
"Dert etme bebeğim, paranı tam vereceğim. Ah Jaehyun bu arada..."
Jaehyun Taeyong'u görmezden gelmeye çalışarak patronuna baktı.
"Johnny'nin yaptığı her şeyi kontrol etmeden bana getirme, o gerizekalı çoğu şeyi yanlış yapıyor!"
"Dostuma 'gerizekalı' diyemezsiniz Bay Park. Johnny bir şeyi yapmadan önce size e-posta ile danışıyor fakat siz gelenleri okumadan işaretlediğiniz için görmüyorsunuz. O da bazı kişilere danışarak yapıyor, örneğin Müdür Yardımcısı olan karınıza."
Asansör durduğunda Jaehyun hızla çıkıp masasına ilerledi ve onu gördüğünde sırıtmaya başlayan Johnny'i görmezden gelerek yerine oturdu.
" Neyin var? Solgun gözüküyorsun Bay Casper. "
" Midem bulanıyor!"
"Ne?"
Johnny daha tepki veremeden Jaehyun ağzını eliyle kapattığında Johnny arkadaşını tuttu ve hızla kattaki tuvalete götürdü. Jaehyun'un öğürme sesleri duyulurken tuvalete gelen Jooheon her şeyi açıklamıştı.
"Adamım Patron odasına bir erkek götürdü ve odasının hemen yanında masam var. Sesleri iğrenç!"
"Karısı bir alt katta Müdür Yardımcısı iken nasıl bunu yapabiliyor?"
Jaehyun kabin kapısını açarak Johnny'e cevap vermeye çalıştı.
"Bilmiyorum ama bayılacak gibiyim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Kötü Örnek - JAEYONG-
FanficTaeyong jigololuk yapan bir gençti, Jaehyun ise ondan nefret eden ve her fırsatta kovulması için apartman yöneticisiyle konuşan gıcık bir komşuydu.