7

1.8K 140 19
                                    

''Hyung!'' 

Jaehyun hızlıca çalan kapıyla gözlerini araladı ve etrafına bakındı.

Masada uyuyakalmıştı.

Düzelmeye çalışırken ayağa kalktı ve Jisung'un sesinin geldiği kapıya yaklaştı, yavaşça açıp gözlerindeki bulanıklığı geçirmeye çalıştı.

''Efendim?''

''Hyung kapının üstünde bu kağıt yapıştırılmış!'' Jisung kırmızı yanaklarıyla notu uzattı ve Jaehyun okurken defterlerini gösterdi.

''Ben fizik çalışmaya geldim çünkü Jaemin hyung çalıştırmıyor ama-''

''Yarın gelsen olur mu?'' dedi Jaehyun elindeki kağıdı buruşturup kasılan çenesini rahatlatmaya çalışırken.

''Peki hyung, yarın görüşürüz.''

''Jisung?''

''Hım?''

''Ben bu kişiyle konuşacağım, sen... utanmamalısın.''

''Tamam hyung.'' dedi Jisung ve hızlıca merdivenlerden aşağı indi. Kapı açılıp kapandığında Jaehyun hızla evinin kapısını çekti ve karşı evinin kapısına vurdu.

Taeyong kapıyı sırıtarak açtığında Jaehyun onu itti ve Taeyong'un evinin kapısını da kapattı.

''Bu ne?''

''O ne aşkım?''

''Taeyong bu senin yazın!''

Jaehyun'un elindeki kağıtta ahlaksız bir şekilde yazılmış cinsel teklif ve öpücük izi vardı. 

''Nereden anladın bir tanem?''

Jaehyun titreyen elini durdurmaya çalışarak kağıdı ona attı.

''Çünkü sen dışında kimse bana yazdığı nota 'Seksi Komşun' yazmaz!''

''Ve  sende bunun benim olduğunu düşündün?''

''Yanlış mıydı?''

Taeyong kollarını Jaehyun'un omuzlarına attı ve kasılmış çenesine bir öpücük kondurdu.

''Doğruydu aşkım.''

Jaehyun Taeyong'u itmeye çalışırken kafasını geriye itip bağırdı.

''Bırak! çok cıvıksın.''

''Ama sende çok nazlısın be yakışıklım.''

''Taeyong!''

Taeyong kollarını çekip Jaehyun'u yüzüne baktı.

''Tamam, çektim kollarımı.''

''Bana böyle notlar bırakma! Jisung gördü Jisung.''

''O velet niye sürekli evine geliyor ki?''

''Bu seni ilgilendiriyor mu ki?''

''Aa bak kartal!''

Jaehyun istemsiz arkasını dönüp baktı ama sonra yaptığı salaklığı fark edip önüne döndü, önüne döndüğü gibi de Taeyong'un dudaklarını dudaklarında hissetti.

Taeyong ellerini de Jaehyun'un ensesine atıp daha çok çekti ve öpüşmeyi derinletmeye çalıştı. Elleri ise Jaehyun'un tişörtünün içindeydi, biri göğüsnde biri belinde Jaehyun'u etkilemeye çalışıyordu.

Başarıyordu da, Jaehyun erkeklerden hoşlanmazdı ama Taeyong onu etkisiz haline getirmişti.

Jaehyun da istemsiz elini Taeyong'un beline attığında Taeyong gülümsedi ve dudaklarını ayırıp tişörtünü çıkarttı.

Jaehyun o sırada ne yaptığını anladı, hızlıca evden çıktı ve şaşkın bir şekilde bakan Taeyong'u bırakarak evine girdi.

Taeyong Jaehyun'un arkasından bir süre baktı ama ardından kapıyı kapatıp koltuğuna atladı ve kollarını bağladı.

''Ne oldu şimdi ya?''

Bay Kötü Örnek   - JAEYONG-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin