''Gelsene Jaehyun hyung!''
Jaehyun kapıda durmayı kesti ve evin içine girip kapıyı kapattı, ardından ayakkabılarını çıkarttı ve kapının yanına iteledi.
''Sizi beklemiyordum, hoşgeldiniz.'' Taeyong tavuğa sapladığı bıçağı hızla aşağı çekip tavuğu ortadan keserken gülümsedi ve mırıldandı.
''Sen istedin diye çağırdım, sadece senin için!'' Jaehyun Taeyong'a gülümseyerek göz kırptı, onu nasıl sakinleştireceği hakkında hiçbir fikri yoktu.
Doyoung Jaehyun'a yaklaştı ve kollarını boynuna sardı, Jaehyun Taeyong'un bakışlarından gözlerini kaçırarak Doyoung'un sırtına ellerini koydu.
Eskisi gibi hissetmiyordu, işten geldiğinde kocası Doyoung'un ona sarıldığını da hayal etmiyordu.
o sadece Taeyong'u nasıl sakinleştireceğini düşünüyordu.
''Taeyong'u sevmediğini sanıyordum.''
''Yanılmışım, onu seviyorum.''
''Ama... nasıl? Senin cinsel ilişkiye düşkün insanlardan tiksindiğini sanıyordum, duygusal ilişkiye önem verdiğini...''
Doyoung da ona kırgın gözlerle bakıyordu.
''Taeyong işini bıraktı, duygusal ilişkimizi önde tutuyoruz.''
Doyoung kafasını salladı ve ondan ayrılıp tezgaha geri döndü, Taeyong sırıtıyordu ama Doyoung üzülmüştü.
''Siz ne yapıyorsunuz?''
Jaehyun ikiliyi kendi hallerine bırakıp çocuklara döndü ve onları inceledi, Jeno tekli koltuğa oturmuştu ve kucağında Jaemin, koltuğun kolunda Renjun vardı. Jisung yere oturmuş ve sırtını koltuğun kol kısmına dayamış telefonuna sırıtıyordu, Mark ise Donghyuck'u kendinden uzak tutmaya çalışıyordu.
Jaehyun'un onlara döndüğünü anlayan Jisung koltuğun yanından kalktı ve hızla Jaehyun'a koştu.
''Hyung senin sayende Chenle ile sevgili oldum!''
''Cidden mi?'' diye mırıldandı Jaehyun, telefona bakmaya çalışırken. Chenle ile yazıştığını anladığında Jisung'un saçlarını karıştırdı ve diğerlerine baktı.
Bu sırada Jeno Renjun'un su isteğiyle oturduğu yerden kalkmış ve mutfağa ilerlemişti.
''Mark ve Donghyuck aynı, peki siz?'' dedi Jaehyun ikiliyi işaret edip, Renjun hızlı davrandı ve Jeno'yu işaret etti.
''Sevgiliyiz, bir proje ödevi sayesinde.''
''Ve biz de sevgiliyiz!'' dedi Jaemin, Renjun'a bakarken.
''Bir dakika... ne?''
Renjun gözlerini kaçırdı ve mırıldandı.
''Bu üçlü bir proje ödeviydi...'' Jaehyun şaşkınlıkla Renjun'a ilerlediğinde Jaemin ayağa kalktı ve Jaehyun'a sarıldı.
''Hyung Taeyong hyung'un beli için ne kullandığını biliyor musun? Beli nasıl bu kadar ince?''
''Bilmem... bir şey kullandığını görmedim.''
Jeno doldurduğu suyu Renjun'a verip yanına oturdu ve belini okşamaya başladı.
''Zaten belin ince Jaemin, daha da ince olmasına gerek yok.''
Renjun bardağı Jaemin'e uzattı ve Jaemin'in tezgaha koymasını izledi.
''Aslında o kadar da kötü değil hyung, iki sevgilinin olması güzel hissettiriyor.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Kötü Örnek - JAEYONG-
FanfictionTaeyong jigololuk yapan bir gençti, Jaehyun ise ondan nefret eden ve her fırsatta kovulması için apartman yöneticisiyle konuşan gıcık bir komşuydu.