Taeyong Jaehyun ile paylaştığı evinde, tek başına, üzerindeki Jaehyun'un beyaz tişörtüyle oturuyordu. Elinde çevirdiği telefondaki numarayı tekrar aradı ve kulağına dayadı, bu hayatındaki en çok üzüldüğü an olabilirdi.
"Taeyong hyung? Aramalarında daha önce cevap veremediğim için üzgünüm, şarjım yoktu da."
"Jaehyun... orada mı?"
"Jaehyun hyungu sizin evinizden dönüşten sonra hiç görmedim, ne oldu?"
"Yok bir şey." Taeyong telefonu kapatmaya çalıştı ama Jaemin tekrar konuştu.
"Hyung arkadaş çevrem geniştir, bir sorun varsa hemen çözebiliriz."
"Aslında..." Taeyong kararsızdı, genç bir çocuğa derdini anlatmalı mıydı?
"Seni taksiyle gelip alacağım, hazırlan."
"Oldu bil."
Taeyong telefonu kapattı ve cüzdanı ile beraber cebine koyarak evden çıktı, üzerini değiştirmek istemiyordu, iki haftadır sevgilisinden uzaktı ve mutsuzdu.
Taksi durağına geldiğinde hızla bir taksiye bindi ve eski evinin adresini verdi, Jaemin'in süslenmekle uğraşacağından emindi ve çok uzun sürmemesini umdu.
Ama beklediğinin aksine, taksi apartmanın önüne yanaştığında Jaemin ve Donghyuck binanın önünde oturuyorlardı, Jaemin taksiyi görünce ayağa kalktı ve üzerini silkeleyip taksiye bindi.
Ve Taeyong'u süzdü.
"Hadi ama! İnsan dertliyken bile böyle görünemez."
"Nasıl?"
"Böyle işte, seksi, çekici, güzelliğin kraliçesi gibi!"
Taeyong yavaşça gülümsedi.
"Jaemin, derdimi nasıl çözebilirsin?"
"Haechan her şeyi tehditle yaptırabilir, Renjun tüm elektronik aletleri etkileyebilir, Mark konuşmakta iyidir ve Jeno dövüşte iyidir. Chenle parayla çözer ve Jis-"
"Tamam, anladım."
Taksiyi bir kafenin önünde durdurduklarında önce Taeyong indi ve Jaemin'i de indirip kafeye girdi.
"Ne istersin?"
"Vanilya latte güzel olur."
Taeyong kafa salladığında Jaemin kafenin arkalarına, bir pencere önüne oturarak telefonunu çıkarttı, evden çıktığında Jeno ve Renjun evde değildi -Renjun markete Jeno ise ailesinden para almaya gitmişti- onlara mesaj atması gerekiyordu.
En saçma konuları bile bir arada konuştukları gruba girip Taeyong hyung ile birlikte olduğunu yazdı ve gönderdi, kısa süre sonra Renjun görmüş ve cevap olarak görüldü atmıştı.
Jaemin ve Renjun'un arası daha iyiydi ama huylu huyundan vazgeçmezdi, örneğin Jaemin Renjun ile dün abur cubur yiyerek film izlemişlerdi -birbirlerinin üzerine yatarak- ama sabah Renjun onu da Donghyuck'a yaptığı gibi görmezden gelmiş, sadece Jeno ile cilveleşip yemeğini yemişti.
"İşte vanilya latten."
"Teşekkür ederim hyung."
Taeyong bir süre camdan dışarı baktı, Jaemin ise sessizlik sıkılıp konuşmayı başlattı.
"Jaehyun hyung kayıp mı oldu?"
Taeyong masaya bakarken kafa salladı.
"Ulaşamıyorum, o nerede bilmiyorum. Büyük bir kavga ettik ve gitti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Kötü Örnek - JAEYONG-
FanficTaeyong jigololuk yapan bir gençti, Jaehyun ise ondan nefret eden ve her fırsatta kovulması için apartman yöneticisiyle konuşan gıcık bir komşuydu.