Jaehyun evine girerken Taeyong ile karşılaştı, onun üzeri bunalmaktan dağınıkken Taeyong'un üzerinde düzenli denecek bir yer yoktu. Jaehyun onu görmezden geldi ve evine girdi ama Taeyong ona dik dik bakarken bu zordu.
"Yemek yiyecek misin?"
"Hayır, hemen yatacağım." ardından Jaehyun kapıyı kapattı. Tabiki yemek yiyecekti ama Taeyong'u davet etmek istemiyordu. Özellikle o görüntüsüyle.
Pijamalarını giyip kendini koltuğa attı, koltuk ani darbeyle çökerken Jaehyun telefonunu kurcalıyordu.
Şirket grubunda bir kutlama yapılacağı yazıyordu, kutlamanın detayları gruptaki kişiler tarafından tartışılıyordu.
Jaehyun sessize aldığı gruptan çıkarak kendi arkadaş gruplarına girdi, her zamanki gibi sadece işi rahat olanlar konuşuyordu.
Onların aksine Jaehyun kendini bir ölü gibi hissediyordu, o kadar yorgundu ki yemek yemeden uyuyabilirdi.
Ama yapamazdı, yattığı yerden kalktı ve mutfağa giderken telefonunu televizyon sehpasının önüne bıraktı.
Mutfaktan hazır ramen paketini açıp su ısıtıcısının düğmesine bastı, o hafif bir gürültüyle çalışırken Jaehyun balkonuna çıktı.
Taeyong da balkondaydı ve boş bakışlarla mahalleyi izliyordu, Taeyong onu fark ettiğinde Jaehyun bakışlarına karşılık verip içeri girdi. Yemeğini hazırladı ve yedi.
Balkona yeniden çıktığında Taeyong hala oradaydı, açılmamış bir ramen kutusunu alıp ona uzattı. Taeyong ona gülümseyip kabul ettiğinde Jaehyun içeri girip telefonunu aldı.
Doyoung'a mesaj göndermek için parmaklarını hareket ettirdi ve sonra telefonunu kapattı.
Onu gönder, anlayacaklar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Kötü Örnek - JAEYONG-
FanfictionTaeyong jigololuk yapan bir gençti, Jaehyun ise ondan nefret eden ve her fırsatta kovulması için apartman yöneticisiyle konuşan gıcık bir komşuydu.