Jaehyun'un onu getirdiği yer bir kafeydi, tatlı ve küçüktü ama Taeyong'un umduğundan çok farklıydı.
"Buraya neden geldik?"
Jaehyun kendi inip onu da indirdi ve kafenin kapısından içeri sokup mırıldandı.
"Sen otur bir yere, geleceğim."
Ardından Taeyong'u bırakıp kafenin iç odalarına doğru ilerledi, Taeyong bir masaya oturdu ve kafeyi incelemeye başladı.
Jaehyun kısa süre sonra gelip yanına oturdu asık bir suratla.
"Ne oldu?"
"Başka bir teyzemin kafesi burası, seni tanıştırırım sanmıştım ama bugün yokmuş."
"Sorun değil, sonra bir ara geliriz."
Jaehyun omuz silkti ve garsonu çağırdı, ardından bir kahve ve çikolatalı pasta söyledi. Taeyong ise meyveli pasta istedi.
''Bundan sonra ne yapacağız?''
''Bir yerde yemek yememiz gerekiyor ama benim tercihim evde yapmak.''
''Yemek yapabiliyor musun?'' Taeyong şaşırmıştı çünkü Jaehyun pek yemek yapacak birine benzemiyordu.
Jaehyun kafa salladı ve mırıldandı.
''Ama evdekilerle bir şey yapabileceğimi sanmıyorum.''
Evin alışverişini Taeyong yapmıştı, gözlerini kıstı ve Jaehyun'a kötü bir bakış atmaya çalıştı siparişler geldiğinde. Taeyong garsona gülümsedi ve teşekkür etti ama Jaehyun bir şey demedi ve çikolatalı pastasını yemeye başladı.
''Niye dışarıya karşı bu kadar soğuksun?''
''Soğuk değilim.'' diye mırıldandı Jaehyun ama Taeyong o lafını bitirir bitirmez müdahale etti.
''Yalancı, sen çok soğuksun bir kere. Geçen gün sana bir çocuk çarptı ama sen onun yüzüne sertçe baktığın için senden korktu.''
''Sertçe bakmadım, sadece gülmedim.''
''İş yerinde de seni gördüm, yine gülmüyordun!''
''Gülerken ciddi bir iş yapamam ki, üstelik sen beni mi izliyorsun her yerde?!''
Taeyong bir süre cevap vermedi ve sonunda büyük bir gülümsemeyle ''hayır'' dedi.
''Pastanı bitir gidelim.''
''Kahven bitmedi.''
''Arabada bitiririm.''
Taeyong kafa salladı ve pastasını bitirip ayağa kalktı.
''Ödeyip gidebiliriz.''
''Ne ödemesi? Teyzemin kafesinde niye para vereyim?''
''Ama vermemiz gerekmiyor mu? Sonuçta yedik ve malzeme para-''
''Saçmalama, gel.'' Jaehyun Taeyong'un kolunu tuttu ve kendilerine hizmet eden garsona ilerletti.
''Biz gidiyoruz, teyzeme söylersin Bam.''
''Bahşiş?''
Jaehyun ona yaklaştı ve mırıldandı.
''Çaldığın silgilerime say.''
Ardından Taeyong'un kolunu tuttu ve aracına ilerletti.
''Hadi ama Jaehyun, birinci sınıftık be!''
Taeyong duyduğuyla büyük bir kahkaha attığında Jaehyun onu arabaya soktu.
''Güleceğine kemerini tak!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay Kötü Örnek - JAEYONG-
FanficTaeyong jigololuk yapan bir gençti, Jaehyun ise ondan nefret eden ve her fırsatta kovulması için apartman yöneticisiyle konuşan gıcık bir komşuydu.